środa, 13 września 2017

#112 Jesień

Hej! Wielkimi krokami zbliża się jeden z moich ulubionych okresów w roku. Tak jak zimy nie cierpię, tak jesień uwielbiam! Bardzo lubię klimat tej pory roku. Oczywiście nie chodzi mi o jej deszczową stronę, bo tego chyba nikt nie lubi, ale jesień oprócz deszczu niesie ze sobą również trochę ciepłych dni. Jest to okres, w którym większość osób zaczyna zmieniać swoją garderobę. Czas schować już do szafy letnie bluzki czy sukienki. Przy okazji może być to też dobry powód do zrobienia generalnego porządku w swojej szafie, bo nie oszukujmy się - wiele z nas ma z tym problem, (w tym ja). Z jesienią kojarzą mi się przede wszystkim ciepłe swetry (pink jumper), których mam mnóstwo, to chyba już jakiś swetrowy nałóg... proszę powiedzcie, że nie tylko ja tak mam! Moim ulubionym kolorem na jesień jest na pewno szary, ale w tym sezonie planuję kupić jeszcze coś bordowego i brązowego. Myślę, że postawię na jakiś ciepły płaszcz i duży szal. A wy co lubicie nosić w jesiennie dni?







sweter - klik

33 komentarze:

  1. o tak - swetry to jest to! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, sweterek jest cudny :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/biaa-stylizacja-w-codziennym-wydaniu.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam białe spodnie :) pasują do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, to prawda! też je uwielbiam :D

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz w tym sweterku. Ja nie jestem swetromaniaczką, w mojej szafce przeważają T-shirty. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterki jesienią obowiązkowe :) te w kolorach szarości lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny sweterek :D
    rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Również uwielbiam jesień. Raz, że się wtedy urodziłam, a dwa iż jest najbliższa mojemu stylowi. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, jesienna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wygladasz ;*
    super zestaw
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? (f4f) Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też uwielbiam jesień <3 najbardziej za te zimne wieczory pod kocem i z kubkiem herbaty :)
    zdecydowanie swetry na ten czas obowiązkowe :)
    pozdrawiam domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak! te wieczory są cudowne! Ja zazwyczaj zamiast herbaty wybieram kakao. Kocham to połączenie koc i kakao <3

      Usuń
  13. Kocham swetry są takie miękkie i przede wszystkim ciepłe.
    Masz cudowny sweter.

    krucz-kruczis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekny ten sweterek :D
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.