wtorek, 8 sierpnia 2017

#103 Kwiaty, kwiaty, wszędzie kwiaty!

Hej! Muszę Wam się do czegoś przyznać... tak jak wcześniej nie byłam do końca fanką motywów kwiatowych tak teraz chyba mam bzika na ich punkcie. Ostatnio do mojej szafy trafiło mnóstwo rzeczy w tym stylu. Zdecydowanie jest to jeden z najbardziej popularnych trendów w tym sezonie. Co prawda, jeszcze nie do końca mogę przełamać się na te duże zdobienia, bo wtedy chyba nie byłabym do końca sobą. Zawsze moje koszulki czy spodnie musiały być gładkie, najlepiej bez żadnych większych napisów czy nadruków. Jednym słowem klasyczne, pasujące do wszystkiego. Z tego właśnie powodu teraz staram się stopniowo wszystko dodawać. Idealnym rozwiązaniem jest moja dzisiejsza stylizacja. Myślę, że ten delikatny kwiatowy akcent na szortach wygląda uroczo. Od razu jak je zobaczyłam wiedziałam, że muszę je mieć, mimo że jak wiadomo białe spodenki nie są za dobrym rozwiązaniem, bo brudzą się w mgnieniu oka.. (a przynajmniej u mnie). Do szortów dobrałam niby zwykły szary, obcisły t-shirt (gray t-shirt), jednak nie taki zwykły przez to, że na ramieniu posiada malutką różę. Tak więc, kwiaty, kwiaty wszędzie kwiaty! Chyba rzeczywiście zwariowałam na ich punkcie, ale myślę, że jak dobierze się tak delikatny akcent to wygląda to bardzo dziewczęco i co najważniejsze niezbyt przesadnie. Mam dla Was jeszcze kilka kwiatowych stylizacji, więc śledźcie uważnie bloga.






t-shirt - klik
Koniecznie napiszcie mi czy wy też w to lato oszaleliście na punkcie motywów kwiatowych!

32 komentarze:

  1. No i znaleziony złoty środek ;) Są kwiaty, ale bez przesady ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię ten motyw :) świetne szorty! klik 15.99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w kwiatach! <3
    śliczne szorty :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. szorty cudne, ten motyw to cudo heheh <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kwiatowe motywy. Są po prostu śliczne. :) Masz super bluzeczkę, niby zwykła, ale kwiatki nadają jej dziewczęcego uroku. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że mały akcent kwiatowy jest okej ale co za dużo to nie zdrowo ;)
    Twoja stylizacja idealnie dobrana, spodenki i koszulka z delikatnym motywem kwiatu wyglądają jak nie rozłączny komplet :D Super :)
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne szorty! ♥ lubię takie małe nadruki na koszulkach :)

    / halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam motywy kwiatowe :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz :) Spodenki bardzo mi się podobają :) Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz:) fajne spodenki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice, simple and comfy °₊·ˈ

    Wanna follow each other? lemme know :)
    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja, od zawsze uwielbiam motywy kwiatów na ubraniach :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale rewelacyjnie sie prezentujesz w tych szortach :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/khaki-velvet-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne szorty ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super są te kwiatowe akcenty w postaci róż :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wręcz przeciwnie od początku jak tylko je zobaczyłam, chciałam mieć dla siebie. Jednak nadal nie zakupiłam, ani sama nie ozdobiłam tak żadnego ubrania :) Motyw róż jest cudowny:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Szorty są świetne :) Mi osobiście podoba się motyw kwiatów, ale sama mam tylko jedną koszulkę z różami.
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mimo tego całego trendu, motyw kwiatów jednak do mnie nie przemawia :P
    Obserwuję
    Będzie mi bardzo miło, jeśli zajrzysz do mnie i zostawisz coś po sobie ;)
    ULCIIAKK ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia ^^ ja również pokochałam motywy kwiatowe tego lata *-* a te spodenki są przecudowne *-* pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne spodenki, chociaż ja jakąś zwolenniczką motywów kwiatowych nie jestem :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna stylizacja :) Kocham hafty na ubraniach <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.