sobota, 15 lipca 2017

#97 Spódnica jeansowa

Hej, wreszcie po ponad dwóch tygodniach pracy wróciłam na weekend do rodzinnego miasta. Co prawda spędzę tu ledwo 2 dni, ale cieszę się, bo mogę odwiedzić rodziców, dziadków i przede wszystkim trochę odpocząć i nie myśleć przez ten czas o żadnych obowiązkach. Miałam w planach trochę się opalić, ale niestety pogoda nas nie rozpieszcza aż na tyle, by się opalać. Mimo, że momentami jest ciepło to i tak po chwili pojawiają się chmury. No niestety, opalanie w tym roku chyba nie jest mi dane, ale w sumie to już się przyzwyczaiłam do tego, że jestem strasznym bladziochem.
Ostatnio wybrałam się na wyprzedaże. Nie kupiłam co prawda wielu rzeczy, ale kilka ubrań udało mi się upolować w fajnych cenach. Przykładem jest ta jeansowa spódnica, którą dorwałam w hmie za 30 zł. Od jakiegoś czasu polowałam na coś takiego, jednak szkoda mi było płacić normalną cenę, bo w spódnicach aż tak często nie chodzę.
Dzisiaj post dosyć krótki, ale jadę właśnie do dziadków, więc kończę i życzę wam udanego weekendu! :) 
koniecznie napiszcie jakie Wy macie plany na te dni!







koszula - klik / spódnica - h&m

Jak zawsze mam dla Was kupon rabatowy na zakupy na stronie Rosegal 
na hasło Rosegalxie dostajecie -10%!

strój - klik / okulary - klik / torba - klik

49 komentarzy:

  1. great blog =)
    following each other?

    have a nice weekend :)

    http://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko ze sobą współgra. Wyglądasz świetnie. :)

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  3. super look!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/07/black-casual-look-tally-weijl.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, ale śliczna spódnica.
    Piękne zdjęcia.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna spódnica i świetnie połączyłaś ja z tą koszulą :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. stylizacja niby luźna,ale przy tym też elegancka :D
    Pozdrawiam
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. so nice post :)
    have a nice weekend :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna ta stylizacja idealnie nadaje się na lato :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak zdecydowanie, na lato super! :)

      Usuń
  9. Osobiście nie jestem fanką jeansowych spódniczek, aczkolwiek w Twojej stylizacji prezentuje się ślicznie :)
    healthycamomile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja. Nie jestem przekonana do jeansowych spódniczek ale ta stylizacja przyciaga uwagę :)
    Pozdrawiam !
    insomniabydorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też na początku nie byłam przekonana do nich, ale jednak :D dziękuję!

      Usuń
  11. MEGA! I jak pasuje Ci taki styl ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
    I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się w tej stylizacji ! <3 ubrania dobrze ze sobą współgrają :)

    qoldenfox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta spódniczka ^^ Życzę Ci, abyś odpoczęła przez te dwa dni :)
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódniczka jest świetna, muszę w końcu wybrać się na te wyprzedaże!
    Fajnie, że weekend możesz spędzić w rodzinnym gronie i trochę odpocząć:)


    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się to zestawienie kolorystyczne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz. Fajna spódnica. Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  18. Love your style dear! So wonderful :)

    Berna from paapatya'blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna spódnica, super wyglądasz! obserwuję:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię jeansowe spódnice, Twoja jest super i fajnie wygląda z tą koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem fajna stylizacja. :) Lubię chodzić w jeansowych spódnicach, bo pasują praktycznie do wszystkiego. :) Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Miłego wypoczynku :) Świetnie wygląda połączenie koszuli z tą spódniczką!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello dear :)
    You have a really stunning blog :)
    Would you like to support each other? :)
    Let me know and I will follow you with great pleasure! <3
    xoxo

    http://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślałam o spódniczce z tego materiału ostatnio :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  25. miłego pobytu u dziadków :D Tak, masz rację pogoda nas w tym roku nie rozpieszcza i ja też nie miałam zbytnio okazji do opalania :/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz, oczywiście klikam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Stylizacja mega! :*

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/07/wishlista-zaful-stroje-kapielowe.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Great post and beautiful pictures :) I follow you back :)
    Magični svet lepote

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna stylizacja :) A co doopalania to polecam krem brakujący z Ziaji :)


    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne połączenie :D Ja za motywem poszarpania nie przepadam, ale koszula bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Amazing post dear, I like it :)
    I'm following you #1079, would you like to follow me back, I would be glad? ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cały look wygląda na prawdę wspaniale :*

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyglądasz:D Masz cudne włoski :)
    Okularki bardzo ładne :*

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.