czwartek, 13 lipca 2017

#96 Kombinezony

Hej! Przyznam szczerze, że nie mogę uwierzyć, że w te wakacje w mojej szafie zagościło aż tyle kombinezonów... ale tak to prawda! Wcześniej nie byłam zwolenniczką tej części garderoby, jednak to lato sprawiło, że wyjątkowo je polubiłam. Zapewne główną przyczyną jest fakt, że nie musimy długo stać przy szafie wybierając nasz cały strój. Często zastanawiamy się czy dana koszulka pasuje do tych spodenek, a może jednak założyć spódnice albo inna koszulkę? Z kombinezonem tego problemu nie ma, ponieważ szybko możemy stworzyć cały outfit. Tak samo zresztą jest z sukienkami, jednak ja zawsze byłam zwolenniczką spodni, dlatego też kombinezon to dla mnie super opcja na lato. Jedyny "problem" może sprawić nam pójście do toalety, no bo wiadomo trochę czasu schodzi na zdejmowanie całego kombinezonu i zakładanie go od nowa. Mimo wszystko dla mnie w sumie to nie jest jakiś duży problem i szczerze mówiąc - już się do tego przyzwyczaiłam.
A wy lubicie nosić kombinezony czy stawiacie jednak na klasyczny zestaw lub sukienkę?







Kombinezon - klik

Jak zawsze mam dla Was kupon rabatowy na zakupy na stronie Rosegal 
na hasło Rosegalxie dostajecie -10%!

35 komentarzy:

  1. Prześliczny jest ten kombinezon :) Ślicznie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak kombinezony to świetne rozwiązanie!Piękna modelka to i pięknie się prezentuję :*
    Super blog,będę wracać :*
    Zapraszam do obserwacji i nowego postu Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Jaki cudowny kombinezon, bardzo mi się podoba. :) Rzadko chodzę w kombinezonach, ale chyba czas to zmienić. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj zdecydowanie musisz to zmienić! buziaki :*

      Usuń
  4. Ooo śliczny kombinezon!
    Ja bardzo lubię kombinezony, w zeszłym roku kupiłam sobie i bardzo lubiłam w nim chodzić, ale gdy założyłam go w tym roku to okazało się że za duży niestety. :)

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kombinezony, Twój jest przepiękny :) Jednak od jakiegoś czasu przerzuciłam się na sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę powoli się przekonywać do sukienek :D

      Usuń
  6. Śliczny jest ten kombinezon!
    Uwielbiam je, jest to nieodłączna część mojej garderoby <3
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to widzę, że nie tylko ja tak mam! :D

      Usuń
  7. Świetnie wyglądasz! Uwielbiam kombinezony *.*
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjęcia :D
    Pozdrawiam
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kombinezon :)
    Obserwuje :)
    http://qwxzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kombinezony :) Przepięknie w nim wyglądasz!

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju, jest śliczny! <3
    hiiamgabi.blogspot.com------>KLIK
    Dopiero zaczynam,serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kombinezon w pięknym kolorze! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kocham sukienki i kombinezony *.*
    Ale częściej chodzę w kombinezonach ;)
    Buziakii :* :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem fanką kombinezonów, ale tylko dlatego, ze niekorzystnie w nich wyglądam, niestety :c
    Tobie ten błękitny pasuje idealnie!:)


    personalna galaktyka absurdu

    OdpowiedzUsuń
  15. super jest! mam w podobnym stylu sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie wyglądasz :) Śliczny kombinezon ;)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię kombinezony ;) są wspaniałą alternatywą dla sukienki :) potrafią być równie kobiece i eleganckie ;) i świetnie sprawdzają się podczas jazdy na rowerze :D
    rewelacyjnie wyglądasz, piękny kombinezon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak zdecydowanie na rower są super!

      Usuń
  18. Podoba mi się ten kombinezon.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam podobny w kratkę i jest super.

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.