czwartek, 6 lipca 2017

#95 Srebrne ubrania i dodatki

Hej, przeglądając ostatnio zaful widziałam mnóstwo zielonych bomberek. Mnie natomiast ostatnio wszędzie rzucały mi się w oczy dziewczyny w srebrnych ubraniach czy dodatkach. Nie wiem czy to jakaś nowa moda. W każdy razie spodobała mi się srebrna ramoneska, ale niestety nigdzie nie mogłam jej znaleźć (w rozsądnej cenie), więc postanowiłam zamówić bomberkę! Na początku nie byłam w sumie do niej przekonana, bo w głowie ciągle miałam ramoneskę, ale jak przyszła to zdecydowanie ją polubiłam. Myślę, że fajnie sprawdzi się nawet na jakieś imprezy do czarnych spodni i wysokich butów. A wy co sądzicie o srebrnych ubraniach/dodatkach? Macie coś takiego w swojej szafie?
Ogólnie to za mną już pierwszy tydzień w nowej pracy. Przyznam szczerze, że na początku się stresowałam, ponieważ nigdy nie pracowałam w tak dużym biurze. Teraz jednak mogę już śmiało stwierdzić, że jest super! Zdobyłam trochę doświadczenia przy różnych dokumentach i fakturach, co jest dodatkowym atutem i przyda mi się z pewnością w przyszłości. Poza tym atmosfera jest genialna i wszyscy bardzo życzliwi i pomocni. Mimo wstawania o 5.30 chodzę tam zdecydowanie z uśmiechem na twarzy i czas mija szybko, a to chyba jest najważniejsze.
shorts - klik

45 komentarzy:

  1. Wow! Cudnie wyglądasz :) Pasuje Ci taka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Świetna letnia stylizacja na luzie, stylowo i modnie! Przypomniałaś mi o mojej srebrnej plisowance!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli chodzi o dodatki to u mnie ostatnio króluje złoto ;) Ale ta stylizacja bardzo mi się podoba ;) I chociaż ja sama pewnie nie odważyłabym się założyć takiej srebrnej kurteczki, to u Ciebie wygląda to fenomenalnie ;) Kliknęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Such beautiful and stylish outfit!!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się ubieram w stonowane kolory, więc raczej nie odważylabym się na wyjście w podobnej kurtce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz, świetna bomberka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam srebrne ubrania oraz dodatki! Podoba mi się Twój look :-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Bomberka w połączeniu z takim materiałem wygląda C u d o w n i e :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że podoba Ci się w nowej pracy! 5.30 to jeszcze nie tak źle :p Ja w ciągu roku szkolnego wstaję przed 5 w każdy dzień, w który mam lekcje. Srebrne ubrania i dodatki też mi się ostatnio bardzo spodobały, a szczególnie buty! Ślicznie wyglądasz :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej :< w takim razie Ci współczuję, dla mnie ciężko jest już wstać o tej 5.30..:<

      Usuń
  10. Fajna przyjemna całość :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/czarny-dresowy-komplecik.html

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna stylizacja :D ostatnio podobają mi się srebrne buty *.*
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja srebrne buty też uwielbiam, albo takie ze srebrnymi wstawkami!

      Usuń
  12. Świetnie wygląda ta bomberka. Ogólnie podobają mi się srebrne dodatki. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna jest ta bomberka! Wyglądasz w niej genialnie. Życzę dalej powodzenia w nowej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Great pictures dear! I'm a new follower #1070
    Follow me back, please
    Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  18. really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ta kurtka, będzie idealnym dopełnieniem przeróżnych stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam w swojej szafie niczego srebrnego jedynie może leginsy Ale to totalny niewypał. Natomiast kurtka przykuwa oko i do czarnych spodni m imprezie wpisuje się idealnie :)
    Pozdrawiam !
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna kurtka! Srebrny kolor jest idealny na lato, świetnie wygląda w słońcu <3
    MÓJ BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz kochana naprawdę zjawiskowo *-* Wszystko idealnie do siebie pasuje zdjęcia też niczego sobie. Poklikałam $21.92 oraz obserwuję twojego bloga. Zapraszam serdecznie do mnie w wolnej chwili na mój najnowszy post udanych wakacji życzę buźka:** nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja swoja metaliczna kurteczke dorwalam rok temu (gdy jeszcze wiekszosc osob nie wiedziala ze to bedzie modne XD) na wyprzedazy ;p

    wygladsz swietnie, zakup jak najbardziej udany- buziaczki
    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/07/witajcie-przygotowaam-dla-was-nieco.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyznam, ze mam identyczną bomberkę i dobrze się też sprawdza przy eleganckich stylizacjach, polecam
    Minusem jest to, ze bardzo łatwo ją zaciągnąć
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, your blog is amazing! I love it! <3
    Would you like to follow each other?
    If yes, please follow me on the my blog.
    I following you #

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. cudownie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteś strasznie śliczna!
    Na dodatek outfit masz mega <3
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie Ci w tej stylizacji :) 21,92 :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna bomberka, robi całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.