niedziela, 2 lipca 2017

#94 Wyniki z egzaminów, praca

Hej! W końcu mam już wyniki ze wszystkich egzaminów. Strasznie się cieszę, bo zaliczyłam wszystko i to w pierwszych terminach. Muszę przyznać, że myślałam że ta sesja będzie gorsza niż poprzednia, jednak mimo trudniejszych przedmiotów i większej liczby egzaminów poszło mi nawet troszkę lepiej niż w pierwszym semestrze.   W każdym razie nie muszę martwić się o żadne poprawki i na uczelni zawitam dopiero ponownie w październiku. Teoretycznie mam już wakacje, jednak w czwartek podpisałam umowę o pracę, więc no w prawdzie tego wolnego czasu aż tyle nie będę miała. Jestem bardzo zadowolona, że dostałam tą pracę, ponieważ fajnie jest zdobyć doświadczenie w korporacji już po pierwszym roku studiów,  poza tym bardzo odpowiadają mi godziny pracy, gdyż po 16 jestem już wolna no i weekendy również mam dla siebie. Jedynym minusem jest pobudka po 5 rano, ale do tego da się przyzwyczaić. Przynajmniej mam motywację i nie będę leniuchować w łóżku do 11 jak to zazwyczaj u mnie bywało w wakacje. 






Spodenki - Klik / Okulary - Klik

Do mycia pędzli zawsze używam specjalnych "jajeczek", a ponieważ kupiłam kiedyś jedno na allegro i często je gubię to postanowiłam zamówić cały zestaw i do tego w pięknych kolorach! Jest to zdecydowanie bardzo łatwy sposób oraz bardzo szybki. Wystarczy użyć trochę szamponu, ciepłej wody i pocierać pędzle o ten czyścik. Zajmuje to dosłownie kilka minut.Nie zapominajmy o myciu naszych pędzli, ponieważ wiem, że wiele dziewcząt robi to bardzo rzadko, a powinno się czyścić je po każdym użyciu  -> brush eggs

Mam dla Was kod zniżkowy 10% na zaful -> zafulxie

50 komentarzy:

  1. Bardzo ładne spodenki i ślicznie w nich wyglądasz :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szorty genialne! A co do pracy to lepsze zdobywanie doświadczenia niż leniuchowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wolałabym zaczynać pracę wcześniej a później mieć całe popołudnie wolne. Jakie fajne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak to zdecydowanie lepsza opcja! :)

      Usuń
  4. Gratuluję wyników! Trzymam kciuki za pracę i sama chciałabym iść w te wakacje do jakiejś pracy, ale niestety nie mogłam żadnej znaleźć. Śliczne są te spodenki <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja i gratuluję :D
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w pracy ;*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodenki są śliczne.
    Powodzenia w pracy :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zdania egzaminów :D Bardzo ładna stylizacja i świetne zdjęcia! Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zdania egzaminów i dostania pracy. Życzę Ci powodzenia! :) Super jest ten kwiatowy motyw na spodniach. :)
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, pozdrawiam również :*

      Usuń
  10. Gratuluję! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szorty to rewelacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/futrzana-kamizelka-czy-tylko-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje zdania wszystkich egzaminów w pierwszym terminie! Powodzenia w nowej pracy :) PS Wyglądasz rewelacyjnie!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zdania egzaminów! Też zawsze się modlę, żeby zdać je w pierwszym terminie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje zdanych egzaminów :)
    Śliczne zdjęcia.
    + Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. W takim razie gratuluję zdania tych egzaminów! :) Wyglądasz bardzo ładnie, spodenki cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ale promiennie wyglądasz!:) pozdrawiam, czekam na kolejny wpis

    +zapraszam do siebie, miło jakbyś została na dłużej:) Niedługo pojawi się konkurs tylko dla moich obserwatorów więc zachęcam do wzięcia udziału! REYVZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia!
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    https://marianna-i-kot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje pracy i zdanych egzaminów :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są te spodenki! Gratuluję zdania egzaminów. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wyników! Powodzenia w nowej pracy :)
    Ślicznie wyglądasz!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje i zdania i pracy! Oby mi się tak poszczęściło ze znalezieniem pracy :)

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Super! Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super ze dostałaś prace! Gratuluje wyników :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje świetnych wyników i powodzenia w nowej pracy :* Świetna stylizacja
    --
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja ! Haft na spodenkach dodaje uroku całej stylizacji :D

    Obseruję !
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Spodenki genialne <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. This is one cute outfit. Those shorts looks so gorgeous, I'm loving the floral embroidery design.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ach, ja też muszę wstawać o 5 rano... ale rzeczywiście, z czasem człowiek tak jakoś się przyzwyczaja i idzie lżej, co nie znaczy, że i tak wolałabym pospać chociaż do 8 ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Love your post dear ♥ Your blog is amazing!
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty, lifestyle, health and fitness . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    I following you, follow me back <3
    Kisses

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje zdania egzaminów jak i pracy! :)
    Piękna stylizacja.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. genialne spodenki <3
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale pięknie wyglądasz , gratuluję zaliczenia egzaminów :)!
    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.