niedziela, 30 lipca 2017

#101 Fala upałów

Hej, jeśli zaful w swojej ofercie ma ostatnio wiele crop topów - crop top shirt. Ja jednak zdecydowanie wolę dłuższe bluzki, dlatego też dzisiaj na taką postawiłam. Ogólnie to jestem pozytywnie zaskoczona, ponieważ dzisiaj po przebudzeniu zobaczyłam piękne słońce za oknem. Czy to już wreszcie koniec deszczowych dni? Mam nadzieję, że tak, bo lipiec był na prawdę okropnym miesiącem jeśli chodzi o pogodę. Wyczytałam przed chwilą, że idą do nas 'afrykańskie' upały i od dziś przez cały najbliższy tydzień pogoda ma przekraczać 30 stopni. Nic tylko pozazdrościć osobom, które mają teraz wolne i mogą poświęcić ten czas na relax i opalanie. Ja niestety siedzę codziennie w biurze, więc jedynie pocieszam się tym, że mamy dobrą klimatyzację, bo inaczej chyba nie wysiedziałabym tam tych ośmiu godzin. No ale nie ma na razie co narzekać, praca dopiero w poniedziałek, więc dzisiaj z pewnością poleżę na balkonie i skorzystam z pięknego słońca. A wy jakie macie plany na tą słoneczną niedzielę?


Bluzka - klik

It’s Romper season. Click for Best ideas of floral rompers.
Get yourself a new romper this summer!
Use 10% off code:ZFEN01 

46 komentarzy:

  1. Pięknie jest dzisiaj. Właśnie idę się opalać. Bardzo ładnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W takim razie życzę miłego relaxu kochana :)

      Usuń
  2. Ja słyszałam, że w moim mieście ma być az 32 stopnie! <3 Super wyglądasz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzka!!
    A w Belgii niestety od kilku dni pochmurno :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna bluzka!!
    A w Belgii niestety od kilku dni pochmurno :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluzka! Bardzo mi się podoba. :) Piękna stylizacja. :)
    Zaobserwowałam. :*
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też słyszałam o tych upałach, ale nie wiem czy jestem z nich zadowolona.. :(
    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. Też słyszałam, że w końcu ma być ciepło. Temperatura może przekroczyć nawet 30 stopni. Osobiście uwielbiam lato, a na taką pogodę długo czekałam. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam może się dzisiaj poopalam w końcu! Po za tym w niedzielę to tylko leniuchować:D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miejmy nadzieję, że w końcu będzie to prawdziwe lato!!! ;)
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna i zarazem efektowna bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna bluzka. W końcu jest prawdziwe lato! Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  12. O jejku! Przepięknie wyglądasz ♥ Prosta bluzka, a na Tobie zachwyca :)
    Oby prognozy się sprawdziły!

    PS. Pomagam - $13.43 :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post :)
    Obserwuje :*
    weronka-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, a upały rzeczywiście nadchodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do Gdańska też zawitały upały, ale przyda się żeby woda po ulewach mogła wsiąknąć i osuszyło się co trzeba :)
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Upały wracają, co bardzo mnie cieszy :)
    Mam nadzieję, że godziny w pracy szybko upłyną i będziesz mogła przez pozostałą część dnia cieszyć się taką wspaniałą pogodą :)

    Pozdrawiam
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj chciałabym żeby właśnie tak było :D

      Usuń
  17. Mnie trochę te upały przerażają, ze względu na pracę, no ale cóż. Prześlicznie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie będzie aż tak źle! :) dziękuję!

      Usuń
  18. Bardzo ładna stylizacja :)
    Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://pereelkaa.blogspot.com/2017?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie tam upały dobijają. Piękne zdjęcia! :)
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://marianna-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj tak, nadciągają upały :)
    Ładne zdjęcia.
    Zapraszam do obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię upały! Mam nadzieję, że będzie coraz mniej deszczowych dni!:)
    Ślicznie wyglądasz!:D
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyglądasz :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietny look!
    http://flarri.blogspot.com/2017/07/bridge.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post! Photos are amaizing! :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment,and also hope you'll click on link at the end of my last post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wyglądasz ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz :) zostaje na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega jest ta bluzka! Chyba sama sobie taką sprawię! :)
    https://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna stylizacja. Mimo że miałam dość tego deszczu, to te "afrykańskie" upały powoli mnie dobijają :D

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawie się prezentuje ta bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.