wtorek, 25 lipca 2017

#100 Kombinezon

Hej, ostatni weekend minął mi niesamowicie szybko, ponieważ odwiedzili mnie rodzice. W sobotę pokazałam im kilka fajnych miejsc w Warszawie. Pogoda była cudowna, więc wiedziałam, że muszę zabrać ich między innymi na Pole Mokotowskie. Był to strzał w 10! To miejsce zdecydowanie im się spodobało i spędziliśmy tam pół dnia. W niedzielę pogoda niestety się popsuła. Już od rana padał mocny deszcz. W każdym razie nie popsuło nam to planów, ponieważ wybraliśmy się do Muzeum Powstania Warszawskiego. Muszę przyznać, że sama była ciekawa tego miejsca, mimo że był to pomysł rodziców. Niestety trochę się rozczarowałam, spodziewałam się czegoś innego. Z pewnością przyczynił się do tego fakt, że było mnóstwo ludzi. Nie dało się wręcz na spokojnie wszystkiego obejrzeć, no ale co się dziwić w końcu  to była niedziela.
 A wy jak spędziliście weekend?
Na sobie mam klasyczny czarny kombinezon o dość ciekawym kroju - black romper.



Kombinezon - klik

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajny ten kombinezon :) Rewelacyjnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kombinezon, ja wybrałabym jakiś jaśniejszy kolorek. :)
    Ja w sobotę trochę sprzątałam w pokoju (w końcu kiedyś trzeba :D).
    Obserwuję. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do jaśniejszych kolorów mam uraz, bo zanim jeszcze wyjdę z domu zdążę się już ubrudzić :<! :D cała ja!

      Usuń
  3. wyglądasz zjawiskowo ;* piękny kombinezon ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, również pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. Ślicznie! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny kombinezon :) ma nietypowy fason :) klik 16.49$!

    OdpowiedzUsuń
  6. Weekend minął mi spokojnie, na odpoczynku :D. Ślicznie wyglądasz! Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  7. Bardzo ładny kombinezon, ślicznie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kombinezony. Bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.