wtorek, 27 czerwca 2017

#92 Krótki wyjazd


Hej! Właśnie wróciłam znad morza. Wybrałam się z chłopakiem na 3 dni do Trójmiasta. Pogoda co prawda nie była rewelacyjna, ponieważ przy każdym wyjściu z hotelu  musieliśmy mieć przy sobie parasolkę. Deszcz były przelotny, więc nigdy nie wiadomo było kiedy zacznie nagle padać. Każdy dzień poświęciliśmy na jedno miasto. Najpierw Gdynia, później Gdańsk, a następnie Sopot. Dobrze, że między tymi miastami kursują skm-ki, bo przemieszczanie się było naprawdę szybkie i łatwe. Sama nie wiem gdzie podobało mi się najbardziej. Całe Trójmiasto jest wspaniałe, więc mimo słabej pogody wyjazd był jak najbardziej udany. Ostatniego dnia słońce nas miło zaskoczyło, ponieważ  udało nam się nawet poleżeć trochę na plaży. Teraz niestety czas wrócić do warszawskiej rzeczywistości i iść do pracy. Dzisiaj miałam już jedną rozmowę o pracę. Trzymajcie za mnie kciuki!
Ps. Zdjęcia wstawiam jeszcze sprzed wyjazdu. Bluzka i spodenki pochodzą z zaful. Teraz na swojej stronie mają wiele promocji jeśli chodzi o czarne koszulowe sukienki - black shirt dress
Bluzka - Klik  / Spodenki - Klik

33 komentarze:

  1. Ale śliczna stylizacja, cudna bluzeczka, a te spodnie są genialne.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, fajne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna stylizacja :) Bardzo ładnie wyglądasz, a bluzeczka jest zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam w Trójmieście. Ładna stylizacja! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę wyjazdu :D Szkoda ze pogoda nie dopisała ;/
    Piękna stylizacja :D
    Idealnie bluzeczka pasuje ze spodenkami :D

    Odwdzięczam się za obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka świetna. Uwielbiam ten trend na off-shoulder ;) A te ramiączka na pewno sprawiają, że jej noszenie jest bardziej komfortowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdecydowanie te ramiączka to duży plus! :)

      Usuń
  8. Bluzka cudowna, będę musiała się w końcu na nią skusić - już kilka razy miałam ją w koszyku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne spodenki! stylizacja bardzo dziewczęca! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna bluzka! I bardzo klimatczne zdjęcia! :)

    aisakm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodobał mi się ten kwiatowy motyw na bluzce. :) Powodzenia. :D
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega spodenki! 😍
    Fajny post 😊
    Pozdrawiam!
    www.moniacurlygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochalam sie w tych szortach! wprost idealnie sa dla mnie ;) cudownie wygladasz

    nowy post! <3
    http://justemsi.blogspot.com/2017/06/stars-are-among-us.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja :) W moim stylu :)
    Pozdrawiam
    insomniabydorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny set! Sama się podobnie ubieram!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz cudnie w tej stylizacjii, klik :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, że wyjazd się udał ;*

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. spodenki są cudowne*-* też takie chce :p Wyglądasz cudownie <3
    http://blogowiczkax.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Trójmiasto, szczególnie Gdańsk i Sopot. Ślicznie wyglądasz. Genialne szorty. Dodaję Cię do mojej listy czytelniczej i chętnie będę tu zaglądać! Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne okulary i spodenki.

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.