czwartek, 22 czerwca 2017

#91 Ostatni egzamin

Hej, pogoda za oknem wciąż piękna, a przede mną jeszcze jeden, ostatni egzamin. Nie potrafię uczyć się w takie ciepłe dni, zawsze mnie coś rozprasza i zdecydowanie wolę wyjść spacer. Został mi do zaliczenia przedmiot, który średnio lubię - prawo cywilne i handlowe. Mam 2 kodeksy do przeczytania, czyli łącznie jakieś 1700 artykułów. Czasem czuję się jakbym była na prawie, bo do tej pory kierunkowych przedmiotów miałam stosunkowo mało, a właśnie dużo różnego rodzaj praw. Całe szczęście, że na egzaminie możemy korzystać z kodeksów, jak się sprężę to może nawet uda mi się wyszukać wszystkie odpowiedzi. W każdym razie muszę to jutro zdać, żebym wreszcie mogła rozpocząć wakacje! Od razu po sesji czeka mnie krótki wyjazd, ale o tym napiszę więcej w następnym poście. Niczego już na razie nie planuję, bo zaczynam powoli szukać pracy na lipiec.
 A Wy wyjeżdżacie gdzieś czy też zamierzacie pracować i zarobić parę groszy?
Koszula i spodenki pochodzą z zaful. Teraz na ich stronie jest wiele sukienek koszulowych w atrakcyjnych cenach - black shirt dress .


Koszula - Klik   / Spodenki - Klik

44 komentarze:

  1. Świetne szorty i koszula:) Super wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się koszula, wyglądasz w niej ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja! Bardzo prosta i klasyczna

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :) ja jeszcze nie wiem czy gdzieś pojadę, jak coś to chyba tylko na krótki weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałam pracować w wakacje, ale chyba to nie wypali. Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze współczuje nauki w taką pogodę...
    Powodzenia na zaliczeniu!
    Piękna stylizacja :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny naszyjnik. Powodzenia na egzaminie. :) Mnie zostały jeszcze 2.
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja również życzę powodzenia i 3mam za Ciebie kciuki! :)

      Usuń
  8. Ja w wakacje odpoczywam od szkoły i oczywiście wyjeżdżam. Mój blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja bardzo fajna :)
    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia znam ten ból sama w zeszłym roku miałam prawo cywilne, a teraz do zaliczenia gospodarcze

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mam na odwrót :D Gospodarcze już miałam, a teraz męczę się z cywilnym :<

      Usuń
  11. Życzę Ci powodzenia na egzaminie , super stylizacja :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia!
    Ja w wakacje odpoczywam :)
    Świetnie wyglądasz :)
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno uda Ci się to zaliczyć
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam dziś kciuki za ciebie! Powodzenia i nie dziękuj. Napisz jak będziesz po :) wierzę że zdasz. Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie wczoraj już popadało, ale mam nadzieję że pogoda się poprawi :) świetnie wyglądasz, bardzo ciepła i wakacyjna stylizacja :) idealna na lato!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. to 3mam kciuki za ten egzamin! Na pewno dobrze Ci pójdzie :*
    Stylizacja fajna, spodenki zaskakujące - wstawka kabaretek jest interesuąca :3
    poklikane
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/uniesiesz-wszystko-st-right.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na studiach czytałam kodeks spółek handlowych i wyciągi z kodeksu karnego ;) A byłam na kierunku językowym :D Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to widzę, że nie tylko u mnie tyle tego prawa, uff!

      Usuń
  18. ja jestem na pedagogice i już wszystko zaliczone :) ale ja w wakacje pracuje!

    OdpowiedzUsuń
  19. dzieki tobie nareszcie znalzlam idealne dla mnie szorty! dziekuje ci kochana (PS wygladasz nieziemsko!)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że mogłam pomóc ! :D fajne są, polecam! :*
      również obserwuję :)

      Usuń
  20. Spodenki to masz mega <3 jej!!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/malinowa-spodniczka-z-baskinka.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już na początku lipca wyjeżdżam do Hiszpanii, ale myślę też żeby pójść na jakieś prace sezonowe ;D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej zazdroszczę wyjazdu do Hiszpanii!

      Usuń
  22. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba!

    Pozdrawiam ciepło!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie http://noduss-tollensss.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodenki i okulary są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja wybieram się w Bieszczady z rodzinka. Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam
    ZAPRASZAM NA MÓJ KANAŁ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, życzę udanego wyjazdu <3

      Usuń
  25. Kiedy pogoda jest za oknem to trzeba korzystać, bo nie wiadomo jaka będzie następnego dnia ! Krótki spacer, nie zaszkodzi, a pomoże w myśleniu :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie pogoda w kratkę - dziś znowu wieje chłodem.. :( Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  27. Też lubię szorty i koszule łączyć! Super!

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.