wtorek, 13 czerwca 2017

#90 Kilka dni na odpoczynek

Hej! Wreszcie jestem po najważniejszym egzaminie z makroekonomii, więc teraz mogę chwilę odetchnąć. No, może nie tak zupełnie, bo przede mną jeszcze dwa kolejne egzaminy, ale to na szczęście dopiero za kilka dni. Nawiązując jeszcze do tematu sesji to zauważyłam, że ma ona też swoje plusy, a w sumie to jeden główny - wielki porządek w domu. Nie wiem czy wy też tak macie, ale gdy nie chce mi się uczyć mówię sobie, że najpierw muszę posprzątać, a potem dopiero siądę do książek. Jednym słowem robię wszystko co możliwe, żeby tylko się nie uczyć, nawet sprzątanie jest wtedy dla mnie niesamowicie ciekawą czynnością i sprawia mi dużą frajdę. W każdym razie koniec już pisania o nauce! Dziś wychodzę ze znajomymi na miasto, a jutro wracam na kilka dni do rodzinnego miasta. Cieszę się, że wreszcie mogę tam pojechać bo przez ostatni okres niestety kompletnie nie miałam nawet na to czasu.
Bluzka, którą mam na sobie zdecydowanie świetnie sprawdzi się na letnie, upalne dni. Teraz na yoshop są duże przeceny oraz możecie wykorzystać kupon -10% na każde zamówienie.
bluzka - klik / choker - klik

56 komentarzy:

  1. O mi by się przydał już urlop prawdę pisząc :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już jestem po urlopie, a znowu by mi się przydał :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna bluzeczka! :) Też bardzo lubię yoshop, ostatnio wyczaiłam stamtąd piękny, błękitny płaszczyk. :) Obserwuję i pozdrawiam!
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bluzka :)) I włoski też niczego sobie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, zazdroszcze Ci odpoczynku! Mi by tez sie przydał urlop <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/moj-sposob-na-kabaretki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyglądasz, ta bluzka jest super ;)
    ja już mam wakacje, życze CI powodzenia na egzaminach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja:)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna bluzka! obserwuję z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bluzka. :)
    Znam ten problem: zaraz wezmę się za naukę, tylko odkurzę pustynię. :D
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wyglądasz :). Widać, że już ciepełko poczułaś :D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak wiosennie, taka biała bluzka jest wprost idealna :)
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja, idealna na lato :) Wyglądasz rewelacyjnie!
    Zapraszam do wzajemnej obserwacji MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba bluzeczka, wyglądasz extra :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie nauka zawsze była nieciekawa. To dlatego że nie lubiłam uczyć się czegoś, co mnie nie interesuje, dlatego po prostu się nie uczyłam :) zapamiętywałam wszystko z lekcji, więc uczyłam się tylko przedmiotów które lubię :) ślicznie wyglądasz! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio te białe koszule są bardzo na topie ;) super ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią przygarnęłabym tą torebkę do swojej szafy :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, też ją bardzo lubię! :)
      Również obserwuję!

      Usuń
  17. Jejku przepiekna ta hiszpanka, cudne zdjęcia.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja będę mieć urlop pod koniec lipca.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna bluzeczka, biel i koronki to idealne połączenie !
    Obserwuje
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna bluzeczka :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  21. Magiczny post, no naprawdę fantastyczny! <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta bluzka jest boska.Świetne te zdjęcia.

    Masz naprawdę świetnego bloga :)

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog! Bardzo ciekawy!
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpoczynek jest bardzo ważny, aby móc dobrze funkcjonować na codzień :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna bluzka <3!


    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna stylizacja :)
    Oczywiście poklikałam.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia na egzaminach! Stylizacja bardzo mi się podoba :) Jednym słowem nic dodać, nic ująć :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam dokładnie tak samo z tymi porządkami! Chociaż ostatnio poznałam lepszy sposób motywujący mnie do sprzątania - zobaczyłam w mojej szafie ogromnego pająka, którego próbowałam zabić, ale w niego nie trafiłam, w efekcie czego uciekł w głąb mojego bałaganu. Na moje nieszczęście było to późnym wieczorem, więc poszłam spać do innego pokoju i przez cały dzień w szkole myślałam, jak go znaleźć i czym prędzej zabić tak, żeby się wkurzył się jeszcze bardziej. Mój plan, dzięki Bogu się udał, i już mogę spać spokojnie. Ale wiesz, jaki mam teraz porządek! Cud, miód i orzeszki ;)

    Życzę powodzenia w tych dwóch egzaminach! Ważne, że najgorsze już za Tobą ;) Pięknie wyglądasz ;)


    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nieźle z tym pająkiem! No ale chociaż miałaś motywację, żeby właśnie posprzątać haha <3
      dzięki kochana!
      buziaki! :*

      Usuń
  29. Jak dobrze, ze jestes już po egzaminach :D Mi się niedługo kończy rok więc też będę mogła odetchnąć <3 Nigdy nie zamawiałam na yoshop, ale te przeceny zachecają :D

    Zaobserwuj jak sie spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna stylizacja :) Ładna bluzeczka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. O świetna jest ta bluzka. :) Lubię takie!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Też tak mam, że zanim siądę do książek zrobię wszystko, co mi akurat przyjdzie do głowy :p
    Wyglądasz świetnie! <3
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam tak samo ;)) super masz tą bluzkę 😍 Strasznie mi się podoba ☺️ WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak chodziłam do szkoły też tak miałam robiłam wszystko byle tylko do książek nie siadać :D

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładna bluzka, zestaw modny i wygodny :) klikam i obserwuję :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Sliczna bluzka. :) ja jeszcze chodze do szkoly, wiec nie moge sie doczekac wakacji. Powodzenia w kolejnych egzaminach!
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowna stylizacja <3
    Zapraszam do nas
    fashion--twins.blogspot.com
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ostatnio też miałam egzaminy, jak trzeba to trzeba :)
    Świetna stylizacja, super bluzka :)
    lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna stylizacja, uwielbiam białe zwiewne bluzki i sukienki :D Obserwuję i pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Amazing post!!!

    Would you like if we were to follow each other ? I would be happy . this is my link https://bysinkj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.