niedziela, 4 czerwca 2017

#89 Sesja

Hej, dzisiejszy post nie będzie bardzo długi, ponieważ jak wiadomo czerwiec to niezbyt szczęśliwy miesiąc dla studentów. Sesja pochłonęła mnie już na dobre. Zamiast leżeć, opalać się i korzystać ze słońca to siedzę całe dnie w domu z książkami. Na szczęście mam za sobą już cztery pomyślne zaliczenia, a przede mną jeszcze pięć. Mam nadzieję, że uda mi się wszystko zdać w pierwszych terminach, ponieważ chciałabym już rozpocząć wakacje. Dzisiaj mam siedzę nad matematyką finansową, a najbliższe dni spędzę z rachunkowością. Trzymajcie za mnie kciuki! Ja od siebie również życzę powodzenia wszystkim studentom oraz uczniom walczącym o końcowe oceny w szkołach!
Myślę, że w upalne dni świetnie sprawdzą się przewiewne kombinezony, ten który mam na sobie pochodzi z rosegal. Możecie również na ich stronie zwrócić uwagę na sukienki w kratkę (plaid shirt dress




Kombinezon - KLIK
Pędzle - KLIK
Sukienka - klik, buty - klik, okulary - klik
Top - klik, spodenki - klik, torebka - klik, buty - klik



61 komentarzy:

  1. Jaki śliczny kombinezon :*
    Ja też siedzę całymi dniami nad książkami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po sesji musimy się umówić koniecznie! :*

      Usuń
  2. Pędzle wyglądają ciekawie:D Stylizacja jak zwykle piękna:)
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kombinezon :) Przydałby mi się taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :) Świetny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kombinezon :). Powodzenia. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcia,stylizacja jest piękna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudny kombinezon! Powodzenia na sesji :)
    http://by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten kombinezon :) Też mam sporo do nauki :/

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja, nie mój kolor, ale Ty wyglądasz pięknie. :)
    Też teraz mam gorący okres i muszę uczyć się do kolosów i egzaminów.
    Ja również życzę Ci powodzenia podczas sesji. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również pozdrawiam! :)

      Usuń
  10. powodzenia na egzaminach :) Pamiętam swoje czerwcowe zmagania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety, są rzeczy ważne i ważniejsze :) Ale mam nadzieję, że już po tym wszystkim będziesz mogła odetchnąć! Powodzenia i oczywiście trzymam kciuki :) Pięknie wyglądasz!
    Pozdrawiam, www.nafreelansie.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama mam podobne dwa kombinezony i bardzo je lubię jedynie minus jest gdy trzeba skorzystać z toalety ale można się przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz w tym kombinezonie :) osobiście bardo lubię ten element garderoby :) życzę Ci powodzenia podczas sesji ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam też ten kombinezon, rozczarował mnie trochę materiał, bo liczyłam na coś lepszego jakościowo. :) Ale prezentuje się ślicznie. :)) Poklikałam. ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, też liczyłam na inny materiał :(, ale po uprasowaniu i włożeniu na siebie wygląda całkiem fajnie

      Usuń
  15. Trzymamy za ciebie kciuki na pewno wszystko pójdzie po twojej myśli, jesteś silna, dzielna, piękna więc sukces murowany :) pięknie wyglądasz, ja nie czuję się zbyt dobrze w kombinezonach, ale jeden w szafie mam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyglądasz, ja jakoś nie mogę się przekonać do kombinezonów :D
    Pędzelki mają cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  18. życzę powodzenia w trakcie sesji!
    No i śliczny kombinezon ♥ Ja jestem ich wielką fanką, niestety w swojej szafie mam tylko dwa

    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie też muszę powiększyć swoją kolekcję!:D

      Usuń
  19. sliczne zdjecia:)


    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie Ci w czerni! Rewelacja <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-boho-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam kombinezony :)
    pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Looking so prefect! Cute jumper and purse <3
    Would you like to follow each other? :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Love this ♥


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  24. Love this ♥


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  25. pamiętam te sesjowe dramaty jak trzeba było przez dwa tygodnie zasuwać jak mały samochodzik :p

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post, I follow you ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajny kombinezon, lekki ?:)

    http://andziaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja kombinezony uwielbiam i zdecydowanie muszę kupic sobie ich więcej, bo mam tylko jeden. Świetnie wygląda on na tobie! Oczywiście pokilkane. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, bardzo lubię kombinezony <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. your post very good and very nice. See Every Dress on

    the Red Carpet
    and you want more fashion styles ideas check this

    Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny kombinezon! Mam te same pędzle <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny kombinezon! Wyglądasz przepięknie :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Życzę powodzenia na dalszej części sesji :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Iście letnia stylizacja :)
    Szybkiego i piątkowego uporania się ze sesją :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczna stylizacja! Bardzo się postarałaś z tą sesją <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładny kombinezon :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam kombinezony i chyba nigdy mi się ni znudzą! świetny look:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.