wtorek, 23 maja 2017

#88 Dwudzieste urodziny

Hej! Wreszcie powróciłam do zdrowia, więc mogę w pełni cieszyć się piękną pogodą. W niedzielę obchodziłam swoje 20 urodziny - ten czas naprawdę szybko upływa. Sobotę spędziłam z chłopakiem, a w niedziele przyjechała do mnie rodzina. To był świetny dzień. Pokazałam im kilka ciekawych miejsc w Warszawie, ponieważ przyjechała również babcia, która dawno tu nie była. Cieszę się, że mogłam spędzić z nimi trochę czasu, bo w sumie rzadko się widujemy. Wieczorem odwiedzili mnie znajomi. Muszę przyznać, że zrobili mi świetną niespodziankę, za którą im bardzo dziękuję. Te urodziny zdecydowanie zapamiętam na długo. Teraz niestety trzeba powrócić już do smutnej rzeczywistości, ponieważ zbliża się gorący okres dla studentów - sesja. Czeka mnie mnóstwo zaliczeń i egzaminów, a motywacji do nauki niestety bardzo mało. Pociesza mnie jedynie fakt, że nie tylko ja tak mam oraz to, że już za miesiąc rozpocznę długo wyczekiwane wakacje. Co prawda konkretnych planów oprócz pracy jeszcze nie mam, ale myślę, że wyjdzie coś spontanicznego.
A wy macie już plany na wakacje?
Bluzka, która mam na sobie pochodzi z rosegal.
Obecnie natomiast mają w ofercie dużo koszul i sukienek w kratę / plaid shirt dress /







Bluzka - Klik

49 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz, powodzenia na sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie na wakacje na razie plany proste - praca i przygotowania do ślubu, może na jesień uda się gdzieś wyjechać :)

    ślicznie wyglądasz :)


    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę powodzenia w przygotowaniach! :*

      Usuń

  3. Great content and love your thoughts on this post
    💗💗Thank you so much💗💗
    Hope you had an amazing week!!
    I am glad you enjoyed reading my recent posts and thank you!!
    MyLyfeMyStory

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze życzenia z okazji urodzin :) Dużo zdrówka, szczęścia i spełnienia marzeń :)
    Ślicznie wyglądasz - jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie spóźnione sto lat:)
    Bardzo podoba mi się ta bluzka :)
    Ja w czerwcu mam urlop i najprawdopodobniej spędzę go w górach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! W takim razie życzę Ci już teraz udanego wyjazdu :*

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Spełnienia marzeń
    wiele szczęścia i samych sukcesów :) ślicznie wyglądasz!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobre :) Zdania wszystkich egzaminów :)
    Ja dwudzieste urodzinki obchodziłam w marcu, jednak dopiero pisałam maturę po technikum :) Czas po dwudziestce leci znacznie szybciej, nie polecam :P

    Pozdrawiam ~ Blue Butterfly

    OdpowiedzUsuń
  9. mam te spodenki :D
    Zapraszam do mnie i zachęcam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :-*
    Wszystkiego najlepszego:*
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia, stylizacja śliczna
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. przesyłam Ci zatem spóźnione życzenia urodzinowe ;) wszystkiego najlepszego! :)
    a stylizacja super :) lubię takie zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam jeszcze planów na wakacje wiem tylko tyle, że na pewno pojedziemy ze znajomymi na kilka dni pod namioty. Skoro miałaś urodziny w niedziele to życzę Ci wszystkiego najlepszego, szczęścia z chłopakiem oraz dużo motywacji do prowadzenia bloga! przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna ta bluzka, uwielbiam Rosegal :D Ja niestety jeszcze nie mam planów na wakacje :/
    Masz śliczny blog, obserwuję ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka ślicznotka! :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  16. Współczuję sesji , ja obecnie jestem po maturze i trwają moje najdłuższe wakacje w życiu :)
    Świetna stylizacja uwielbiam bluzki z odkrytymi ramionami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz! ;) widać że czujesz się komfortowe w tej stylizacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz! :)
    Spełnienia Marzeń :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyglądasz, bardzo ciekawa, oryginalna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. spełnienia marzeń ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna bluzeczka, masz piękne włosy. :))

    Obserwuję!;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne włosy :o
    Ja na szczęście już mam wakacje, ale z drugiej strony cały czas czuję stres, że nie dostanę się na studia :/

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna bluzka, spóźnione życzenia urodzinowe ❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego :*
    Pięknie wyglądasz:D
    Bluzeczka bardzo mi sie podoba :D Kocham koronkowe <3

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Będę trzymać kciuki za ciebie :) spóźnione ale szczere :): wszystkiego najlepszego, zdrówka radości i samych cudowności, spełnienia marzeń i dużo uśmiechu, zadania egzaminów i oczywiście tego co tylko zapragniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna ta bluzeczka i taka delikatna :O
    Co powiesz na wzajemną obserwacje? Spodobało mi sie u Ciebie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego Najlepszego! Ładne zdjęcia :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego! :) Bluzka bardzo mi się podoba, uwielbiam ubrania z odkrytymi ramionami :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Super że spędziłaś świetnie urodziny z najbliższymi, o sesje się nie martw na pewno pójdzie Ci świetnie :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystkiego najlepszego ;) (spóźnione życzenia :D)
    super wyglądasz, mega podoba mi się twój kolor włosów! klik :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego Najlepszego :) Piękna bluzeczka :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Spóźnione wszystkiego najlepszego!
    Ja też nie mam jeszcze planów na wakacje :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawa bluzka. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia :)
    Powodzenia na egzaminach.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. spóźnione, ale jak najbardziej szczere - sto lat sto lat ! <3 piękny zestaw :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  36. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE | My new video

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.