czwartek, 18 maja 2017

#86 Choroba, słynne 13 powodów

Hej, chyba każdy z nas wreszcie jest szczęśliwy z powodu pięknej pogody za oknem. Ja niestety miałam pecha, ponieważ dopadła mnie choroba i od niedzieli leżałam w łóżku popijając herbatę i biorąc leki. Dziś czuję się już znacznie lepiej. Jutro zamierzam wybrać się na wykłady, bo przez to przeziębienie opuściłam kilka dni na uczelni. Jedynym plusem choroby była możliwość obejrzenia serialu. Zazwyczaj byłam czymś zajęta i mówiłam sobie, że absolutnie nie mogę wciągnąć się w żaden serial, ponieważ pochłonie mi on za dużo czasu. W każdym razie, jak już i tak miałam spędzić w łóżku bezczynnie kilka dni, to pomyślałam, że wykorzystam ten czas i wreszcie zaczęłam oglądanie. Pewnie większość z Was domyśla się jaki serial wybrałam... Ostatnio jest o nim bardzo głośno, zarówno w internecie, jak i wśród moich znajomych. Tak dokładnie - chodzi o słynne "13 Reasons Why". Dla tych, którzy nie słyszeli jeszcze o tym serialu (chociaż wątpię, że są takie osoby) napiszę w skrócie o czym jest mowa. Nastoletnia dziewczyna popełnia samobójstwo, wcześniej jednak nagrała kasety, na których wyjaśniła dlaczego to zrobiła. 13 odcinków, 13 nagrań, 13 powodów. Powiem szczerze, że serial zdecydowanie daje do myślenia. Doskonale pokazuje, że powinniśmy mieć szacunek do każdej osoby, o czym niestety w dzisiejszych czasach  (szczególnie w szkołach) wiele osób zapomina. Jeśli ktoś jeszcze nie oglądał to polecam, na pewno nie zmarnujecie tego czasu. Mimo, że każdy odcinek trwa około godzinę to gwarantuję, że ta godzina bardzo szybko upływa. Kto z Was oglądał ten serial? Jakie są Wasze opinie?

Sweter - KLIK / Okulary - KLIK / Torebka - KLIK / Choker - KLIK/

Strasznie urzekły mnie swoim wyglądem gąbeczki z zaful, jeszcze ich nie testowałam, ale myślę, że będą dobrze współpracować, mimo małej wielkości.

43 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz kochana! również oglądam 13 reasons why, ale mam trochę inne odczucia:D ogólnie idea jest super, ale sama postać Hannah (nie wiem jak to odmienić xd) jest trochę zbyt pretensjonalna. Strasznie z niej "drama queen" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to w tej kwestii się z tobą zgodzę, niektóre kwestie troszkę wyolbrzymili. Jednak mimo wszystko cały zamysł serialu i jego przedstawienie jest rzeczywiście warte uwagi :D

      Usuń
  2. Jak zawsze ślicznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także lubię oglądać seriale, słyszałam o tym ale jeszcze nie miałam czasu żeby na niego spojrzeć :) wyglądasz uroczo, poklikałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz ślicznie ! :* Uwielbia te okulary ! O serialu mówił mi mój Szwagier i chciałam z Mężem obejrzeć , ale nie ma na CDA wszystkich odcinków :( Kochana Poklikane wszystko :* Poklikasz i u mnie proszę ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sprawdzałaś dobrze? Ja w tym tygodniu obejrzałam wszystkie odcinki i to właśnie na CDA, więc jak widać już musiały się pojawić! :D Jasne, że poklikam :*

      Usuń
  5. Też zawsze choruję w taką pogodę, na szczęście chorobę mam już za sobą ale tydzień temu też leżałam w łóżku z antybiotykiem :) świetne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Taak ja sie strasznie ciesze na ta piekna pogode, biedna zachorowałas akurat.. ale widzisz sa jakies plusy, uwielbiam ten serial, bardzo sie wciągnęłam. Przeżywałam razem z nimi oglądając odcinki i kazdy odcinek skłania nas do pewnych refleksji. Wygladasz super, buziaki.


    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz niesamowicie! :)
    Zapraszam na nasz blog
    ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam czasu na seriale, może kiedyś obejrzę... ;)
    Śliczne zdjęcia i pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. perfect photos :)


    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj biedna, chora na taką piękną pogode wracaj szybko do zdrowia! Ja tego serialu nie oglądałam, znaczy pół pierwszego odcinka, ale chyba nie moje klimaty :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie oglądałam tego serialu. W ogóle staram się w nic nie wciągnąć, chociaż czasami ma ochotę na obejrzenie czegoś fajnego.
    Fajne okulary:)
    Zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. great :)

    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia! <3

    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. To dobrze, że czujesz się już lepiej :). Ja od jakiegoś czasu się czaję na ten serial, ale nie mam kiedy się za niego zabrać :D. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku zakochałam się w tych zdjęciach :)
    Śliczne jest to drugie :)
    Pozdrawiam !
    ZAPRASZAM - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Serial oglądałam i bardzo mi się podobał, coś innego :) Czekam na drugi sezon, ale coś czuję, że nie będzie już taki dobry jak pierwszy :)
    Wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja właśnie też myślę, że drugi sezon już niestety nie będzie taki dobry :<

      Usuń
  17. świetny wpis!
    http://pluukasiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja prosta i wygodna -super ;)
    Urzekly mnie twoje okulary ;D
    Obserwuję
    Zapraszam do siebie lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Między jednym egzaminem maturalnym, a drugim w weekend przerobiłam wszystkie 13 odcinków tego serialu, tak mnie wciągnął. Choć zakończenie nieco mnie rozczarowało, ponieważ spodziewałam się czegoś innego. Serial warty obejrzenia, powinni go puszczać w gimnazjum na godzinach wychowawczych, aby dzieciaki uświadomiły sobie do czego mogą doprowadzić ich czyny.
    Stylizacja świetna na co dzień, choć teraz zrobiło się już cieplutko, więc sweterki można zamienić na koszulki ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak bardzo dobry pomysł z tym puszczaniem tego serialu w gimnazjum. Zdecydowanie popieram!

      Usuń
  20. wygladasz cuuuuudownie! a co do serialu 13 powodw dlaczego, tydzien temu obejrzlam pierwszy odcinek i po prostu wow, jednakze teraz nie mam zbytnio czasu i to mnie najbardziej boli

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Oglądałam 13 powodów i serial bardzo mnie się podobał! Czekam na 2 sezon :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie szczerze mówiąc męczy trochę ta pogoda. Chyba jest zbyt mocne słońce. :/ Może też zacznę oglądać ten serial.
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie oglądałam... ale mnie zainteresowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie koniecznie musisz zobaczyć!:D

      Usuń
  24. Uwielbiam ten serial :) Piękna bluzka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. To dobrze, że już pomału wracasz do siebie :) Bardzo spodobała mi się twoja torebka !
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Prosta, nie przekombinowana stylizacja, podoba mi się sweterek szczególnie te wycięcia, mam podobny ale jakoś się w nim za dobrze nie czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. amazing post dear :)
    have a nice week :)
    kisses,
    Tijana

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  28. Też tak miałam, że jak tylko pogoda się ładna zrobiła, to ja od razu chora :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że chociaż nie byłam sama!:D

      Usuń
  29. Świetny sweter, co do serialu to też go widziałam i bardzo mi się podobał, tak jak Ty uważam, że daje do myślenia :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Your looking are great hard my mind. really awesome your face,
    Really It's Dream Dress. I hope, Every body like and love.
    really Amazing outfit sweet heart
    MY SITE.
    http://viktorianekta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.