wtorek, 25 kwietnia 2017

#85 Plany na majówkę

Hej, strasznie cieszę się z mojego planu w tym semestrze, ponieważ wypadły mi wolne wtorki. To cudowne uczucie, gdy nie trzeba rano wstawać na uczelnie po dość intensywnym poniedziałku. Wczorajszy dzień był dla mnie wyjątkowo dobry, bo dowiedziałam się, że zaliczyłam kolokwium z matematyki finansowej i to na całkiem przyzwoity wynik, czego się nie spodziewałam. Pogoda niestety dalej nie jest zbyt ciekawa, co trochę psuje moje plany, ponieważ wybieramy się ze znajomymi na majówkę do Wrocławia. Niesamowicie cieszę się z tego wyjazdu, bo już dawno chciałam zobaczyć to miasto. Jestem pewna, że nawet mimo słabej pogody ten wyjazd będzie bardzo udany. Jeśli ktoś z Was jest z Wrocławia to chętnie dowiem się jakie miejsca warto zobaczyć, możecie dać mi znać o tym w komentarzach. Na pewno skorzystam z Waszych porad i propozycji. Jestem również ciekawa jakie Wy macie plany na majówkę, wybieracie się w jakieś ciekawe miejsce? czy raczej planujecie odpocząć? Wiem, że jest to stresujący okres dla wszystkich maturzystów, bo egzaminy tuż tuż (przeżywałam to w zeszłym roku, więc doskonale Was rozumiem) w każdym razie trzymam za Was kciuki i życzę powodzenia!

84 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, to chciałam powiedzieć na wstępie! A wracając do postu tak się złożyło, że w obecnym planie zajęć również wypadły mi wtorki wolne i bardzo się z nich cieszę. Czytając dalej o matematyce trochę mnie zaniepokoiłaś i nadal się cieszę, że wybrałam jednak studia humanistyczne, gdzie z matematyką za wiele wspólnego to ja nie mam. Udanej majówki już teraz Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie wielkie szale <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna stylizacja :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam studentów, ja jestem za bardzo żywa, żeby siedzieć na wykładach po ponad 8 godzin.. Ale dorosnę do tego! :D Bardzo ładnie wyglądasz i cieszę się, że masz wolną majówkę, każdemu należy się wolne! :)
    http://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście większość wykładów nie jest obowiązkowa, więc czasem sobie można troszkę odpuścić ^^

      Usuń
  5. Podziwiam ludzi, którzy dają radę na kierunkach związanych z naukami ścisłymi. Jako, że jestem stuprocentową humanistką poległabym na 1 semestrze.
    Co do majówki to nie mam jeszcze planów. Dużo zależy od pogody.

    Piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam
    indiscrett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna stylizacja :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, na pewno zostawię jakiś ślad po sobie :*

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia :) ja planów na majówkę nie mam i pewnie będę nadrabiać zaległości w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cute scarf !

    xoxo

    http://darlingkilledmyunicorn.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem tu pierwszy raz, ale spodobały mi się twoje włosy :D
    W majówkę odpoczywam i muszę nadrobić biolke, bo mam już rozszerzenie. Yeahhh ,3

    xoxo
    http://the-queen-of-dance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*, w takim razie życzę powodzenia w nadrabianiu i miłego odpoczynku :>

      Usuń
  10. Piękny płaszczyk :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na majówkę jadę na działkę odpocząc. Zdjęcia śliczne. Miłej wycieczki do Wrocławia! ;D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja właśnie chcę już piękną pogodę! W końcu już za chwilę maj, a tu takie temperatury... świetna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dopiero jestem po egzaminie gimnazjalnym, więc jeszcze daleko do matury. Ślicznie wyglądasz :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy i pomysłowy post oraz super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja znowu w poniedziałki i wtorki mam maraton zajęć do 18! Zazdroszczę wolnych wtorków. ;) W majówkę za to się nigdzie nie ruszam i odpoczywam ile wlezie. :)

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej w takim razie współczuję :( i życzę miłego odpoczynku w majówkę :*

      Usuń
  16. Cudownie wygladasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Co prawda nie jestem z Wrocławia ale planuję tam wycieczkę i słyszałam że Afrykarium jest godne uwagi :) A tak poza tym to śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziękuję, ja o Afrykarium nie słyszałam więc zaraz poczytam o tym i z pewnością się wybiorę :*

      Usuń
  18. Twój blog się strasznie miło czytało ! Rób to dalej ;) Ja prowadzę blog o pozycjonowaniu i mogę Ci pomóc wypromować bloga/strone a nawet TWOJE MIASTO za małe pieniądze !!! Zapraszam

    https://www.youboost.pl/blog/pozycjonowanie-seo-stron/pozycjonowanie-stron-www-zielona-gora-czyli-seo-zielona-gora

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku jakie masz cudne włosy! :)
    Dziękuję za komentarz u mnie na blogu, również obserwuję :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Wrocław. A szczególnie zoo i oceanarium w nim. Uwielbiam. Kocham *_*

    www.elizazdybel.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję ze pogoda wam nie zepsuje majówki w Wrocławiu... Trzymam kciuki. Piękna stylizacja, podoba mi się siwy płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz rewelacyjnie,mega płaszczyk ❣

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacja! Życzę udanej majówki ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz :*
    Płaszczyk super!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja niestety nie będę mieć długiego weekendu majowego :) pracuję i 2 maja muszę na 15,00 iść do pracy. Dlatego nigdzie się nie wybieram :) często bywam we Wrocławiu, mam do niego tylko 95 km :D piękne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, że masz tak blisko do Wrocławia. Mnie niestety czeka kilkugodzinna podróż :<

      Usuń
  26. Ooo bardzo fajne plany, Wrocław podobno piękne miasto. Ja właśnie po majówce mam maturę więc nigdzie nie jadę ale to nic odpocznę potem, szkoda tylko że w Polsce będzie wtedy taka kiepska pogoda :P
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie powodzenia na maturze :*

      Usuń
  27. świetne plany :))

    http://by-sleep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ja bez planów :) super stylizacja :* obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  29. udanej majówki,pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia są piękne ;)
    Super płaszczyk i mam podobny ;)
    Obserwuję i Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. cudownie wyglądasz miłego wypoczynku i udanego wypadu na majówke

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo mi sie podoba płaszczyk, zreszta cała stylizacja jest mega <3
    Co powiesz na wzajemna obserwacje? Bo bardzo mi sie u Ciebie spodobało :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja w majówkę zostaję w domu :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna stylizacja, wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluje zaliczenia kolokwium :) Bardzo fajna stonowana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  36. lovely :)
    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Miałam spore plany, ale pogoda wiele z nich psuje ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Genialna stylizacja :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie i genialna stylizacja.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Oby pogoda Wam dopisała na zwiedzanie Wrocławia!:)
    Świetnie wyglądasz i super szal :)

    OdpowiedzUsuń
  41. That coat! ✿ Lovely photos ✿

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Le blog de la Licorne *

    OdpowiedzUsuń
  42. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  43. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie kochana wyglądasz :) Obs.:* :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Studiowałam we Wrocławiu, bardzo lubię to miasto, wiąże się z nim wiele moich pięknych wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Też chciałabym odwiedzić Wrocław. To podobno najpiękniejsze miasto. Zazdroszczę Ci ;)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne włosy! *.*

    Książka na wattpadzie "Magnetism of Hearts" <--- Zachęcam do przeczytania, będę mega wdzięczna za każde wejście! <3

    http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowny post, jesteś prześliczna ;)
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Wyglądasz cudownie! Cholernie zazdroszczę wyjazdu do Wrocławia. Byłam w tym mieście tylko raz, ale bardzo mi się spodobało.

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/ciy-mini-babeczki.html

    OdpowiedzUsuń
  52. gratuluje zdania kolokwium z matematyki :-)
    Dla mnie matematyka to czarna magia:-D
    Wyglądasz przepięknie:-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczny masz płaszcz, bardzo stylowy look
    Wrocław to piękne miasto

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Majówkę miałam pracującą, za to weekend po spędziłam w Wiedniu i w Bratysławie ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. the look is so lovely and I love it when you smile :)
    you look so pretty and my Highlight is the coat, so casual and yet classy.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam Wrocław, to idealne miasto dla młodych ;)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.