piątek, 14 kwietnia 2017

#81 Spacer po Łazienkach

Hej, ostatnie dni w Warszawie przed powrotem do rodzinnego miasta wykorzystałam na spacery i odpoczynek (no dobra może bez odpoczynku, bo jeszcze niestety trzeba było napisać kolokwia :(... ). Miałam szczęście, bo pogoda była akurat naprawdę piękna. Bez problemu dało się opuścić dom bez kurtki, czego niestety nie można zrobić teraz. Z racji tego, że w stolicy mieszkam dopiero pół roku, w tym w sumie głównie przez okres zimowy, tak więc nie miałam jeszcze okazji zobaczyć wielu pięknych i polecanych miejsc. Mam nadzieję, że gdy wiosna już zagości u nas na dobre, wreszcie będę mogła spokojnie wyjść z domu i odkrywać nowe tereny.
W każdym razie ostatnio wybrałam się z chłopakiem na spacer do Łazienek. Byłam tam już co prawda kilka razy, ale zawsze zachwycam się tym miejscem i uwielbiam spędzać w nim czas. Jest tam przepięknie, dlatego nigdy nie dziwi mnie ilość spacerujących tam osób. Poza tym, jest to też doskonałe miejsce na zdjęcia, więc nie obyło się oczywiście bez małej sesji. Jeśli któraś z moich czytelniczek (bądź czytelników, bo widziałam tu sporo osób płci przeciwnej) mieszka w stolicy zachęcam do kontaktu, z przyjemnością dowiem się o miejscach, które warto zobaczyć, a które może nie są aż tak popularne, bo tak jak mówię to dopiero moje początki tutaj, więc warto się trochę dowiedzieć.

/marynarka - shein/
Z racji tego, że to już mój ostatni post przed świętami, chciałabym życzyć wszystkim
WESOŁYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT :*

89 komentarzy:

  1. Fakt, Łazienki to piękne miejsce :) Też często tam bywam jeśli tylko jestem w Warszawie!
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam tam kiedyś, rzeczywiście piękne miejsce ;)
    Super wyglądasz, stylizacja idealna na wiosnę ;>
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, w łazienkach jest przepięknie i jak widać, jest to świetne miejsce na zdjęcia!
    lawendowylakier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna stylizacja. Mogłabym się patrzeć na te zdjęcia i patrzeć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, dziękuję bardzo i również pozdrawiam :*

      Usuń
  5. uwielbiam Warszawę :)
    świetne zdjęcia! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Warszawa to piękne miasto. Żałuję, że tam nie mieszkam. Twoje zdjęcia są przepiękne, widać w nich duuużo słońca. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Bardzo podoba mi się twoja stylizacja ;) również życzę zdrowych, radosnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Biel i czerń zawsze świetnie wyglądają.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak sądzę, dlatego właśnie takie kolory królują w mojej szafie :D

      Usuń
  9. Nigdy ttam nie byłam, jakoś nie miałam kiedy, zawsze miałam ważniejsze sprawy. Wyglądasz świetnie, sesja jak najbardziej udana! Stylizacja także na plus. :)
    http://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem tak bywa, ale jak tylko znajdziesz czas polecam się wybrać :*

      Usuń
  10. Śliczne zdjęcia. Chciałabym mieć teraz u siebie taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie byłam w Warszawie. Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszcze Ci tych widokow 😍 ja spod Wroclawia 😊 pozdrawiam i zycze wesolych swiat 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. we Wrocławiu też podobno jest pięknie, zamierzam się tam wybrać już od dłuższego czasu! :D

      Usuń
  13. Bardzo fajna codzienna stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie zdjęcia, bardzo mi się podoba ten zestaw :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze tam nigdy nie byłam :) Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Supe zdjęcia i piękna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie byłam jeszcze w łazienkach :) ładne zdjęcia
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  18. jak ja dawno tam nie byłam ;p świetna stylizacja!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. No widzę, że wybrałaś świetny dzień na spacer :D Czuje się patrząc na te zdjęcia wiosnę :)
    Bardzo ładna stylizacja :D
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  20. kochana, w łazience załatwia się potrzeby a nie spaceruje ha ha!! piękna sesja i piękna żmijka, buziaki <3 #zmijkateam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zwykle dobre żarciki od mojego przyjaciela najdroższego, buziaczki :**

      Usuń
  21. Śliczna sesja:) Nigdy nie byłam w Łazienkach ale widzę że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny outfit ! W Łazienkach byłam tylko raz, lecz przyznaję, że jest tam bardzo ładnie :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia, wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Very cool post, Darling! Wonderful photos!

    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam w Warszawie tylko przejazdem ale w łazienkach nie byłam. Jakie śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia, aż nabrałam ochoty na spacer po Łazienkach! :)
    Kliknęłam.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. so cool and awesome post. Right here is a few beautiful wedding gowns. http://www.bridesmaiddesigners.net/

    OdpowiedzUsuń
  28. Łazienki są jednym z tych miejsc dla , których żałuje, że nie mieszkam w Warszawie. Bardzo urokliwe zdjęcia. Mam nadzieję, że będziesz miała udane i spokojne święta! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Chciałabym mieszkać w Warszawie ;) Łazienki to piękne miejsce <3

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie i wiosennie :)
    Zapraszam Cię do mojego świata, bardzo chętnie odwdzięczę się obserwacją :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Byłam w Warszawie, ale niestety nie w łazienkach i strasznie żałuję, bo chciałabym zobaczyć.
    Ps. śliczna stylizacja :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądasz ;*
    super zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne, duże zdjęcia - super! Ja co prawda byłam tylko dwa razy w Warszawie i niestety zawsze kiedy było chłodno i szaro, więc zazdroszczę pogody. Miłego dnia i wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdjęcia wyszły fenomenalnie!Ja byłam w stolicy w lutym i łazienki zimą to również niezapomniany widok!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. zawsze wrażenie na mnie robią dobrze wykonane zdjęcia- tutaj takie są, brawo!:)
    Super ootd- black&white ^^

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam łazienki, w sumie dawno mnie tam nie było, ale chyba jak tylko pogoda się poprawi to sama wybiorę się tam na zdjęcia :P

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  37. Łazienki chyba są taka najpopularniejszą strona Warszawy :)

    Wesołych Świąt!
    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. dziękuję i nawzajem życzę udanych świąt <3
    a co do stylizacji- BOSKA!

    nowy pościk- zapraszam!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/04/flower-power-bonprix-aleworek.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy tam nie bylam ale ze zdjec wynika ze ladne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Łazienki są bardzo piękne, niestety odwiedziłam tylko jeden ogród, ale następnym razem zwiedzę caaaały! :) Zdjęcia wyszły świetnie! Wesołych Świąt!
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękne zdjęcia! Śliczna stylizacja, prosta, ale mi się bardzo podoba :D wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia i ta słoneczna pogoda na nich! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie wyglądasz :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  44. Oh Warszawa, nigdy tam nie byłam, ale za każdym razem czytając jakiś post o Warszawie, oglądając zdjęcia czy też filmy widzę, że musi być tam cudownie:)
    Jesteś piękna :)
    Pozdrawiam.

    http://emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. You look great dear!

    http://iameleine.blogspot.com/
    http://www.instagram.com/iameleineblog/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja w Łazienkach byłam jakoś w połowie 2014 roku, także już sporo czasu minęło :)
    Świetne zdjęcia :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. great post! love it!
    happy easter :)
    Kisses,

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  48. Miejsce naprawdę fajne na zdjęcia :) świetna stylizacja, wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne zdjęcia ;D Byłam tam kiedyś ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy jeszcze tam nie byłam, a chciałabym :)
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne zdjęcia !Moja ciocia pracuję w łazienkach , zajmuję się renowacja obrazów i strojów, dywanów :) obserwuje :* Zaoserwujesz mnie też?

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne zdjęcia, bardzo ładna stylizacja :)
    niestety nigdy tam nie byłam :/
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo udana stylizacja, podoba mi się, ślicznie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  54. To prawda łazienki w Warszawie są naprawdę pięknym miejscem :) Świetna sesja zdjęciowa ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. tez jak bylam w Warszawie, to poszlam do Łazienek, piekne miejsce

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne spodnie i marynarka :). Obserwuję
    :)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo piękne zdjęcia i stylizacja.
    Niestety jeszcze nigdy w tym miejscu nie byłam, ale chyba się tam kiedyś powinnam wybrać. :)
    Zapraszam do mnie:
    angela-bloog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo dobra stylizacja. Wspaniale wyglądasz ;)
    rosjanka-oficjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Love it soooo much! Anyway, would you like to support each other's blog by following each other? Please let me know, thank you! ❤

    MARY MARÍA STYLE

    OdpowiedzUsuń
  60. You look so beautiful in that outfit :D <3

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog :)
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękna stylizacja :)Bardzo ładna marynarka :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.