środa, 12 kwietnia 2017

#80 Zmiany małe i duże

Hej, już kilka miesięcy minęło od poprzedniego wpisu, jednak cała przeprowadzka i zaklimatyzowanie się w nowym mieście zajęły mi trochę czasu. Rozpoczęcie studiów to ważny moment, a zarazem pewien przełom w naszym życiu. Tak przynajmniej było w moim przypadku. Samodzielnie mieszkanie, załatwianie wszystkich spraw w nieznanym dotąd mi mieście było lekkim wyzwaniem. Teraz, mogę powiedzieć, że już odnalazłam się w tym wszystkim i jestem bardzo zadowolona z mojego wyboru. Jeśli chodzi o studia to pierwszą sesje mam za sobą, więc mogę śmiało stwierdzić, że już wiem co to znaczy życie studenta i niestety nie zawsze jest ono kolorowe (a przynajmniej nie w styczniu i czerwcu!). Mimo wszystko poznałam mnóstwo nowych, świetnych osób i nawet wspólna nauka nie wydaje się taka straszna.
Jeśli chodzi o zmiany to poza moim nowym miejscem zamieszkania zmieniła się też nazwa bloga (może nie jest jakaś ciekawa i oryginalna, ale jednak jest mi bliższa niż poprzednia, więc przy takiej na razie zostanę) no i oczywiście jak widać zmieniły się też trochę moje włosy. Na początku się wahałam, jednak zdecydowałam, że zaryzykuję. Miało być lekkie ombre, wyszło trochę większe, ale w sumie cieszę się, że coś zmieniłam.
Ogólnie, właśnie wróciłam do domu rodzinnego na święta, więc mam teraz sporo czasu wolnego i motywacji do pisania, więc myślę, że jeszcze w tym tygodniu nadrobię czytanie blogów (sporo niestety zaniedbałam i jest mi przykro z tego powodu) i dodam kolejny post.



/kurtka - romwe /czapka - zaful/
Ze względu na to, że co raz bliżej święta, chętnie dowiem się jak Wam idą przygotowania 
oraz chętnie przyjmę przepis na jakieś dobre ciasto!
Piszcie w komentarzach!

78 komentarzy:


  1. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też obserwuję :)

      Usuń
    2. Nie chcę nic mówić ale ta dziewczyna NIE czyta postów tylko wkleja wszędzie tą samą formułę i liczy na to ,że ludzie będą ją obserwować :)

      Usuń
    3. no właśnie przeglądając różne blogi teraz też to niestety zauważyłam, ale dzięki za wiadomość,
      buziaki :*

      Usuń
  2. Świetnie wyglądasz! Podoba mi się katana! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna, luźna stylizacja! Mogę wiedzieć co masz na ustach? :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie! matowa pomadka z golden rose w kredce numerek 08,
      pozdrawiam również :*

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia i stylizacja :D Kurtka jest super.
    Masz śliczny uśmiech ^^
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie czekają poważne zmiany dotyczące właśnie studiów. Mam nadzieję, że tym razem plan dojdzie do skutku. Bardzo fajna stylizacja!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia! <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz mega czapkę, bardzo mi się spodobała! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! kurtka super !!! :)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna kurtka! A święta pełna parą😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia i stylizacja!
    Obserwuję.
    Pozdrawiam :)
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również obserwuję :)

      Usuń
  11. Uwielbiam styl twojego bloga! Przepiękna stylizacja :)
    Obserwuje, zapraszam do mnie, zawsze się odwdzięczam! Xoxo
    https://e-ster85.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również obserwuję! :*

      Usuń
  12. Cudowna stylizacja, zdradzisz gdzie kupiłaś czapkę??
    Pozdrawiam;)
    eva-and-a-healthy-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, czapka pochodzi ze strony zaful.com
      Również pozdrawiam :*

      Usuń
  13. świetna stylizacja:)
    I na luzie i z klasą:)
    Z chęcia bym się podzieliła świątecznymi przepisami ale w kuchni czuje się jak ryba na rowerze;) : D
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing post!!!! I love your blog!!! new post on my blog!!! http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/2017/04/vuoi-dei-supercapelli-scegli-i.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że udało Ci się odnaleźć w nowym miejscu i nowej sytuacji! :)
    Stylizacja bardzo fajna, lubię takie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna czapka:)
    http://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio bardzo polubiłam tego typu czapki ;) bardzo fajny look

    OdpowiedzUsuń
  18. ta kurtka jest bajeczna- marzę o niej od 5 lat! muszę ją wreszcie kupić ;)
    cudownie wyglądasz Kochana ;*

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna kurteczka. Czas na zmiany zawsze można znaleźć - trzeba tylko chcieć coś zmienić w swoim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana jesteś fenomenalna!!! Tęskniliśmy za tobą i twoimi historiami. Pisz dalej co porabiasz w stolicy bo jesteś nieziemską żmijką! #żmijkateam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, spokojnie mój kochany przyjacielu, teraz będziesz na bieżąco!
      Buziaczki ze stolicy :*

      Usuń
  21. Bardzo dobre zdjęcia, dopasowana stylizacja i piękna dziewczyna! Bardzo podoba mi się tło Twojego bloga. Życzę powodzenia na studiach i pogodzenia tego z blogiem i wszystkim innym. Da się, tylko trzeba chcieć. Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://theworldofmakeup.bloog.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! W końcu wróciłaś! Czekam na kolejny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia w studenckim życiu i zdobycia tytułu naukowego. A co do mieszkania to podstawa i ważne że to twoje własne wynajmowane.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zmiany są częścią Naszego życia :) mnie również teraz czeka przeprowadzka :)
    Piękne zdjęcia. Cudownie wyglądasz Kochana.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę powodzenia i pozdrawiam również :*

      Usuń
  25. Miałam tę kurteczkę! :) Fajne stylizacje można z nią stworzyć. :)


    Będzie mi miło, jak wpadniesz do mnie! ♡
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczna kurtka! U mnie przygotowania do świąt dopiero ruszą :P

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. A wonderful post, dear! Photos ans look very beautiful <3
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę powodzenia na studiach! :) Ładny outfit. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyglądasz ;) super kurteczka ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  30. ach czasy studenckie tęskno mi za nimi:) to był świetny okres:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cieszę się ,że wróciłaś do rodzinnego miasta i będziesz miała więcej czasu na blogowanie.
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam przyjaciela na studiach i wiem ze on też w dni gdy ma sesję albo coś do zaliczenia chodzi wkurzony i poddenerwowany. Więc już od dawna wiem ze zycie studenta nie jest takie super beztresowe :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja wróciłam do domu rodzinnego wczoraj, mam teraz mnóstwo wolnego czasu i jest pięknie!!!<3
    + śliczna kurtka*-*

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wyglądasz:D
    Stylizacja bardzo mi się podoba :)
    Kurtka super jest:D
    Bardzo fajnie żę jesteś zadowolona ze studiów i przeprowadzki:D

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna stylizacja! :)
    Oczywiście obserwuje :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Great post. ❤
    I following your blog, please follow me back 😉
    Special Section

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, jest zdecydowanie w moim stylu. Zmiany jak najbardziej na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne, że się odnalazłaś i jesteś zadowolona! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  39. So cool, I love your pics!! Have a nice day doll! ❤

    PS: Follow each other? Let me know!
    Mary María Style

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie wyglądasz :)
    oberwuję i liczę na rewanż
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale jesteś śliczna :)
    Piękne są te zdjęcia a moim faworytem jest to ostatnie :)
    Obserwuję! Zastanawiam się dlaczego tak późno :)
    Mało brakuje mi do 280 obserwatorów. Pomożesz?
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. ooo nawet ostatnio zastanawiałam się czy nie zamowić tej kurtki - ostatecznie wybrałam coś innego :P
    Ale na Tobie fajnie się prezentuje :)
    Super, że się odnalazłaś :)
    Chętnie sama bym przygarnęła jakiś przepis, haha niestety ja nie mam jakim się pochwalić :(

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała możliwość to polecam zamówić tą kurtkę, sprawdza się świetnie!

      Usuń
  43. czasem takie zmiany są potrzebne :) fajnie, ze już powoli się odnajdujesz w tym wszystkim :) włoski sa super, a co do stylizacji to bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Powodzenia na studiach! Piękne zdjęcia :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  46. świetna kurtka i super Ci w tych włosach :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cieszę się, że powoli odnajdujesz się w nowym miejscu oraz radzisz sobie jako studentka - początki zawsze są trudne, później już jest tylko łatwiej :) Bardzo podoba mi się Twoja kurtka, jest świetna :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Zmiany są dobre, o ile są to zmiany na lepsze - tak jak to jest w Twoim wypadku. Życzę Ci, aby tak było dalej.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli mnie zaobserwujesz i zostawisz po sobie komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super czapka! ;) pięknie wyglądasz Pozdrawiam!
    styllig.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Życie studenckie jest super! Studiuję już parę lat i mega mi się to podoba, polecam CI wyjazd na Erasmusa żeby zobaczyć trochę świata :> Super stylówka, świetnie wyglądasz i boska kurtka :* obserwuję także!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja tam trwam w życiu gimnazjalisty. A raczej już końcowym tym żywocie. Ładna czapka :)

    http://kierunkowy-48.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Sweeten look. Cute smile.
    Have a lovely weekend
    Smarten up daily outfits with leather tote bags online

    OdpowiedzUsuń
  53. wyglądasz świetnie!!

    http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna stylizacja z czapką! :)
    http://loveelyem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo dobrze ci w tym kolorze włosów. Ładne zdjęcia i czapka. :)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.