wtorek, 13 września 2016

#79 Początek września

Hej! Mamy wrzesień, początek tygodnia, a ja siedzę i piszę post na blogu. Dziwne uczucie, gdy ta typowa szkolna pora, już mnie nie dotyczy. Jeszcze bardziej przerażający był fakt, gdy pierwszego września jadąc do pracy w autobusie widziałam tłumy młodych, ubranych na galowo osób, wybierających się na rozpoczęcie roku szkolnego. Z ich rozmów łatwo dało się wywnioskować, jak bardzo cieszą się na nową szkołę, nowe znajomości. Przypomniały mi się od razu moje początki w liceum. W sumie to wydaje mi się jakby to było dosłownie kilka miesięcy temu. Czas tak szybko zleciał, że nawet nie zdążyłam się obejrzeć, a najważniejsze rzeczy, na które tyle się czekało (typu studniówka czy matura), mam już dawno za sobą. Całe liceum wspominam bardzo dobrze, ale teraz czas na kolejny etap, który zacznę już za niecały miesiąc. Trochę, szkoda, że zostawiam tu całą rodzinę i wielu znajomych, ale jestem ciekawa i już nie mogę się doczekać co czeka mnie dalej! Na szczęście pozostało mi jeszcze tylko kilka dni pracy, a później wreszcie 2 tygodnie odpoczynku i regeneracji przed studiami. Jestem ciekawa jak Wam idzie w nowym roku szkolnym, a może ktoś tak jak ja cieszy się jeszcze ostatnimi chwilami wolnego? Koniecznie dajcie znać!


26 komentarzy:

  1. Ale piękne zestawienie, bluzeczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluzka! Ja bardzo się ciesze, że wróciłam do szkoły, ponieważ lubię się uczyć i co najważniejsze - dzięki szkole mogę się rozwijać :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna bluzka! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz :)
    Pomożesz KLIK ? dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze cieszę się ostatnimi dniami wolnego :) No i tak się złożyło, że jutro wyjeżdżam i dwa dni spędzę nad morzem.
    Bardzo ładna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku zazdroszczę Ci! Miłego wyjazdu!

      Usuń
  6. Tak to bywa, coś się kończy, coś zaczyna. Ale powodzenia na studiach. Ślicznie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! mam nadzieję, że dam sobie radę :D

      Usuń
  7. Też cieszę się wolnym, ale w sumie mogłabym wrócić na uczelnie już pierwszego września bo takie wakacje są dla mnie za długie. Ładna bluzka :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, oczywiście fajnie jest mieć trochę wolnego, ale za długo też nie dobrze :D

      Usuń
  8. A ja osobiście nie lubię takich bluzek z koronkami na rękawach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już jestem zmeczona nauką :/
    Pięknie wyglądasz :D Świetne takie rzęsy :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja.
    Ja to już po trzech sprawdzianach.

    Pozdrawiam kochana!
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna bluzeczka <3
    https://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mi w szkole jak na razie idzie w miarę ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna bluzeczka
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz :) Może wspólna obserwacja ? :) http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.