niedziela, 14 sierpnia 2016

#78 Dużo białego!

Hej! Wreszcie mam trochę wolnego. Ta kilkudniowa przerwa od pracy zdecydowanie była mi bardzo potrzebna. Część tego czasu wykorzystałam już między innymi na spędzenie weekendu z rodziną, bo dawno nie miałam okazji zobaczyć się ze wszystkimi. Pogoda co prawda nie jest jakaś wyśmienita, więc w te wakacje zdecydowanie nie będę mogła cieszyć się ładną opalenizną, ale cóż miejmy nadzieję, że w przyszłym roku będzie lepiej. We wtorek wracam niestety do pracy. Liczę, że szybko zleci mi ten czas, bo pod koniec września planuję już przeprowadzkę. 
Tak jak ostatnio pisałam, że szukam mieszkania do wynajęcia to teraz oficjalnie mogę Wam powiedzieć, że na początku przyszłego miesiąca odbieram już klucze i mogę zacząć się urządzać. Razem z koleżanką już nie możemy się doczekać. Mam milion wizji i pomysłów na swój nowy pokój, ale to chyba jak każda dziewczyna, prawda?
Na pewno, będzie w nim dużo, dużo białego! Ostatnio oszalałam na punkcie tego koloru, co możecie zobaczyć również po dzisiejszych zdjęciach. Biały top od razu wpadł mi w oko gdy przeglądałam stronkę zaful, dlatego ucieszyłam się, gdy w zeszłym tygodniu otrzymałam już paczkę. Przeprosiłam się również z białymi spodniami, których wcześniej nie chciałam kupować, bo jak co druga dziewczyna miałam myśli, że "będę wyglądać grubo". Na http://zaful.blogspot.com/ urzekły mnie również okulary, które zobaczycie poniżej. 
Tymczasem kończę już pisanie, bo czeka na mnie książka, którą ostatnio koleżanka przyniosła mi do pracy. Powiedziała mi tylko, że jest cudowna i muszę koniecznie ją przeczytać. Ciekawi mnie, czy któraś z Was miała już z nią do czynienia - tytuł to "Zanim się pojawiłeś". Jeśli już ją znacie to napiszcie mi koniecznie Wasze opinie, a ja zabieram się za czytanie!


top - zaful / spodnie - stradivarius / buty - asics
top - zaful / okulary - zaful / czapka - zaful /

84 komentarze:

  1. Uwielbiam takie białe stylizacje, a dodatki śliczne!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna czapka i okulary ^^ bardzo mi się podobaja :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie jasne stylizacje. Świetne okulary :)
    I tez Lubie pomieszczenia urządzone na biało i tez idę na studia i będę wynajmować mieszkanie, ale o tym narazie nie chce ki się myśleć :D
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jest troszkę czasu haha! :)
      buziaki!

      Usuń
  4. Świetnie wygląda ta stylizacja, do tego ta czapka idealnie pasuje ;)

    Również zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja . Czapka mi się podoba i szukam czegoś w podobie. Pozdrawiam

    Zapraszam http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tą z zaful, bo jest fajna i całkiem niedroga! :)

      Usuń
  6. Pięknie wyglądasz, ze stylizacji najbardziej spodobały mi się te buciki :) eleganckie a przeze wszystkim wygodne ;)
    ***
    zapraszam do mnie, odwdzięczam się za każdą obserwację ;*
    joannavictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem wygodne są strasznie!
      A do Ciebie zaraz zajrzę :)
      Buziaki

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia, po prostu promieniejesz! :)

    carolinecupcakecc.blogspot.com - Pozdrawiam i zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapka i czarny top są genialne
    Obserwuję :*
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne te czarne okulary i koronkowy top ;)
    Zapraszam na mój blog (KLIK) obserwuje wszystkich, którzy zaobserwują mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedawno skonczylam czytac ta ksiazke ! Jest cudowna i o wiele lepsza niz film :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też tak słyszałam, film na pewno też obejrzę, ale najpierw zdecydowanie książka!:D

      Usuń
  11. Tej książki jeszcze nie czytałam ale film oglądnięty. Teraz tylko czekam aż książka pojawi się w mojej bibliotece :) Pięknie wyglądasz w bieli! :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna stylizacja*-* I rewelacyjnie wyszłaś na tych zdjęciach! Także chcę zacząć czytać nową książkę, lecz poszukuje tylko kolejnej części mojej ulubionej książki:) A mogę ją znaleźć tylko w języku angielskim:(
    Pozdrawiam i obserwuję:))

    www.janickaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj miałam to samo kiedyś, ale nie mogłam już wytrzymać i zabrałam się za czytanie po angielsku. W sumie wyszło mi na dobre, bo podszkoliłam się trochę jeśli chodzi o nowe słownictwo!

      Usuń
  13. Biały kolor w lato wygląda cudownie ;) Trzeba się cieszyć takimi ubraniami bo już niedługo będzie jesień i ubrania będziemy nosić w innych odcieniach
    Blog Nazywamsięmilena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Biały to jeden z naszych ulubionych kolorów, ale spodni w tym kolorze nie nosimy haha.
    Jeśli chodzi o książkę to same niedługo chcemy ją zakupić, słyszymy o niej tylko same dobre opinie:)
    Obserwujemy,
    nikoladominikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz w tych białych spodniach! Chociaż ja pewnie bym się na takie nie odważyła :D A o książce wyżej wspomnianej nie słyszałam :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo wakacyjny look
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz :)
    Obserwuję i w wolnej chwili postaram się przejrzeć całego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja! Cudny top i buty! :)
    Zapraszam do mnie:
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam białe rzeczy! :)
    Strasznie podoba mi się ten top z zaful :)
    W linki poklikałam - w razie jakbyś potrzebowała :D

    Obserwuję!
    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję bardzo kochana :)
      Buziaki!

      Usuń
  20. Widzę, że zaful oferuje dużo fajnych rzeczy :) Mega stylizacja i bardzo podoba mi się czapka.
    Poklikałam i obserwuję bloga!
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, również obserwuję kochana! :*

      Usuń
  21. Sliczny top, fajne rzeczy wybralas!
    Tez sobie wstapie do tego sklepu.
    Obserwuje <3
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  22. biały nadaje takiej świeżości, również w tym wydaniu :)
    Również obserwuję:)

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ekstra stylizacja :D Bardzo mi się podoba :d Pasuje Ci taki kolor

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też uwielbiam biały, jednak nie za bardzo go umiem łączyć, sama nie wiem czemu. Ale u Ciebie to pięknie wygląda ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Osobiście wole ciemne stylizacje, bardziej do mnie pasują, jednak na tobie ta stylizacja ślicznie wygląda <3 Te spodnie są genialne *.*

    Zapraszam do mnie Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale świetne te buty i zdjęcia! *.*


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam biel, pięknie wyglądasz kochana <3 Oczywiście również obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Strasznie podobają mi się takie białe stylizacje. Cudownie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialne stylizacja, wyglądasz przepięknie ♥
    Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie
    girl-with-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny outfit! Kto jak kto, ale akurat Ty nie musisz się obawiać, że białe spodnie Cię pogrubiają- masz świetną figurę ;)

    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam białe stylizacje! Bardzo ładnie wyglądasz.:*

    OdpowiedzUsuń
  32. pięknie Ci w bieli! też mam ten koronkowy stanik z zaful i go uwielbiam :)

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepięknie wyglądasz, włosy masz śliczne :)
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Czapka i buciki świetne! Wszystkie rzeczy mega ładne :) super, ze odbierasz juz klucze i fajnie sie wszystko układa ;)

    Pozdrawiam!
    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękna stylizacja ;) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  36. Biały to świetny kolor więc bardzo dobrze Cie rozumiem :)
    Powodzenia we wspólnym mieszkaniu!!

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  37. Biały zawsze dobry!! Bardzo fajna stylizacja
    zaful ma świetny asortyment

    OdpowiedzUsuń
  38. Biały to świetny kolor na letnie, gorące dni!
    Wspaniała stylizacja:)

    http://nataljaslowinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie zdjęcia i stylizacja c:
    W wolnej chwili zapraszam http://lovesweetstranger.blogspot.com
    Ksiazki nie czytalam, ale juz od dluzszego czasu bym chciala :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie zdjęcia i stylizacja c:
    W wolnej chwili zapraszam http://lovesweetstranger.blogspot.com
    Ksiazki nie czytalam, ale juz od dluzszego czasu bym chciala :)

    OdpowiedzUsuń
  41. okulary są genialne! ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. genialna stylizacja ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ślicznie wyglądasz, wszystko ci poklikałam :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna stylizacja :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Mega zdjęcia i stylizacja :) Buty są świetne :)

    Pozdrawiam :* http://brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudownie wyglądasz, śliczne okulary i świetna czapka :D

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  47. Swietna stylizacja! :)
    masz przepiekne wlosy

    maaalox.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bluzeczka jest cudna ♥
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja zazwyczaj za białymi ciuchami nie przepadam, ale twoje białe buty mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak śliczne <3 Mega rzeczy :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Okulary są prześliczne *_*
    pozdrawiam :)
    domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. nie odważyłabym cała ubrać się na biało :) jakoś czułabym się niekomfortowo :D ale całość wygląda ładnie :) poklikane!
    może masz ochotę na wymianę obserwacji? Jeśli tak, daj znać u mnie, a ja uczciwie się zrewanżuję :* pozdrawiam! kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Biały zestaw jest piękny ♥ Prześliczny top :)
    Też mam wiele wizji, gdy chodzi o przeprowadzkę i remont :D Właśnie teraz mam remont, dlatego cieszę się, że za niedługo będę mogła urządzić pokój na nowo. :)


    http://echoo-echo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. ja akurat czesto sie ubieram cala na bialo:D lubie ten kolorek:D jestem oczarowana tymi butami;d sa cudowne. I ten biustonosz:D mmm.. no cudo
    pozdrawiam
    obserwuje i zapraszam do siebie.
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna bluzka :)
    Obserwuję
    http://kawabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Przecudowne zdjęcia! A co do Twojej stylizacji, jest świetnie dobrana tylko nie pasuje mi zdjęcie z czapką (nie przepadam za tymi czapkami). Biały to dobry kolor na takie dni. :)
    https://kasia-blog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy wpis! Daj znać w komentarzu jak Ci się podoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  58. Buty zdecydowanie skradły moje serce! Są piękne!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Bluzeczka bardzo mi się podoba i muszę przyznać, że pięknie Ci w bieli :) Jeśli o białe spodnie chodzi to bałabym się, że od razu bym je wybrudziła.

    A ten czarny, koronkowy topik to cudeńko *_*

    No i życzę byś się szybko zadomowiła w nowym miejscu i urządziła pokój wedle swoich upodobań ;)

    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczne te rzeczy :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/ostatni-tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  61. świetne zdjęcia, a w stylizacji i twoich włosach się zakochałam!
    oczywiście kliknęłam ;)
    pozdrawiam, http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajne nabytki. Świetnie wyglądasz. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  63. Pięknie wyglądasz! Uwielbiam biel, tym bardziej w piękne słoneczne dni ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  64. Uwielbia monochromatyczne stylizacje :D Pięknie wygladasz :D

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.