sobota, 30 lipca 2016

#77 Przyszła studentka

Hej, ostatnio bardzo dużo się u mnie dzieje, ale myślę że jedną z najważniejszych informacji, którą chcę się z Wami podzielić jest fakt, że dostałam się na swoje wymarzone studia. Dokładnie na tą uczelnię i na ten kierunek, o którym zawsze myślałam. Łatwo może nie było, ale wiem, że udało mi się to wszystko osiągnąć ciężką pracą i godzinami spędzonymi przy książkach przed maturą. Teraz czeka mnie najgorsze - szukanie mieszkania do wynajęcia.Wbrew pozorom nie jest to wcale takie proste, uwierzcie przejrzałam już z koleżanką milion ofert i nie udało nam się niczego konkretnego znaleźć - albo cena zwala z nóg albo odległość od uczelni. W każdym razie mam nadzieję, że los się do nas uśmiechnie i już niedługo będę do Was pisać z Warszawy.
Obecnie cały czas jeszcze pracuję, więc tak naprawdę z tych"najdłuższych wakacji mojego życia" niestety ani trochę nie korzystam, ale myślę, że wynagrodzę sobie to w przyszłym roku. Teraz i tak będę miała dużo spraw do załatwienia związanych właśnie z kwestią studiów i przyszłej przeprowadzki. Jedyne o czym marzę w tym momencie to porządnie się wyspać! bo tego akurat mi naprawdę bardzo brakuje! 
Jestem ciekawa czy pośród moich czytelniczek są również przyszłe studentki? Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach, musimy się wzajemnie wesprzeć! A jeśli są tu już obecne studentki, które mają może dla mnie jakieś rady to chętnie również poczytam, bo dla mnie to będzie zupełna nowość.



Ostatnio zaczęłam częściej korzystać z instagrama - @kasiamich
Jeśli są tu jakieś moje czytelniczki, które również aktywnie korzystają z tej aplikacji - dajcie znać, na pewno zajrzę i zostawię jakiś ślad po sobie :)
Buziaki, Kasia

52 komentarze:

  1. Cudowne zdjecia ♡ gratuluje dostania sie na wymarzone studia ! Ja dopiero zaczynam liceum :) moze masz dla mnie jakies rady ? http://lovesweetstranger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ♥
    Moja siostra w tym roku również zaczyna studia, ale mieszkanie znalazła bez problemu. ;)
    Im wcześniej, tym lepiej jak to mówią. ;)
    Jestem 1001 obserwatorem, haha. :D

    Mój blog - KLIK;)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia na studiach,ja jestem na fizjoterapii, teraz będzie drugi rok.. najlepsze czasy w moim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Studia to świetna sprawa! Od razu pogratuluję dostania się na wymarzony kierunek, bo to niezmiernie ważne. Ogólnie studiowanie jest bardzo przyjemne. Nauki może i jest więcej, a mity na temat tego, że w jeden wieczór wkuwa się taką maturę to fakty. Pomimo tego naprawdę świetnie odciąć się od pępowiny i zacząć żyć po swojemu, kłaść się o której sobie chcemy i wychodzić w środku nocy choćby do 24h, bo nagle zachciało się napić wina. Studia to odrobinę inne życie niż dotychczasowe, na początku może być ciężko (to zależy od osoby i od liczby kilometrów od domu), ale naprawdę warto to przeżyć.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zdaję sobie sprawę z tego, że na początku będzie ciężko, ale wierzę, że dam radę!
      Buziaki!

      Usuń
  5. Gratulacje :D Ja ze studiów zrezygnowałam. Nie znalazłam dla siebie nic ciekawego i od razu ruszyłam do pracy ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :))
    ja teraz zaczynam drugi rok. Nie były to moje początkowo wymarzone studia ale teraz zmieniłam zdanie :)

    pozdrawiam i życze powodzenia :)

    Zapraszam na mój blog - famuart

    OdpowiedzUsuń
  7. Super gratuluje ! :) ja właśnie skończyłam studia projektowania mody ;)
    Zapraszam do obserwowania i komentowania ! :)
    jagglam.blogspot.com
    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka ślicznotka! Świetna stylizacja! obserwuję!

    Pozdrawiam serdecznie, |MÓJ BLOG|

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Świetne zdjęcia i super stylówki!

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/07/sniadanie-1.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede wszystkim gratuluję! Mnie od wrzesnia czeka ten niższy etap, bo rozpoczynam naukę w liceum. Pewnie tak szybko się zleci, że ani się obejrzę i też będę na studiach.
    Powodzenia w znajdowaniu mieszkania. Mam nadzieję że Wam się uda!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo oraz życzę powodzenia w liceum! :)

      Usuń
  11. gratulacje dostania się na studnia ja swoje studia mam możę dopiero za lat więc jeszcze mam troszkę czasu hah ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawił mnie post :D

    https://rilseee.blogspot.com/2016/07/zycie-poza-swiatem.html

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie gratuluję dostania się na studia.
    Ja zaczynam od września liceum, haha.
    Cudowne zdjęcia! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też w tym roku idę na studia ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje dostania się na wymarzone studia ;) Pytasz czy w gronie czytelniczek są przyszłe studentki, ja kiedy planowałam studia dowiedziałam się, że jestem w ciąży...ta wiadomość powywracała moje życie do góry nogami ale co do studiów nadal je planuje tylko kiedy moja córeczka trochę podrośnie ;)

    Piękna stylizacja i bardzo fajnie wyglądasz
    Pozdrawiam serdecznie Młoda Mama z bloga >> http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo oraz trzymam kciuki za Ciebie! Dobrze, że się nie poddajesz i nadal myślisz o studiach!
      Buziaki dla ciebie i córeczki :)

      Usuń
  16. Przede wszystkim gratuluję i podziwiam za ciężką pracę, jaką musiałaś włożyć w ten sukces! Skoro już jeden osiągnęłaś, to znalezienie mieszkania już na pewno Ci się uda, nie ma dla Ciebie przeszkód nie do pokonania na drodze do celu! :) Zdjęcia świetne, ale najbardziej podobają mi się te, na których się uśmiechasz - masz uroczy uśmiech :)
    Zapraszam też do mnie - po roku przerwy odnawiam bloga http://sloiczeknutelli.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ile miłych słów! Dziękuję bardzo :>

      Usuń
  17. Gratulacje :)

    Świetna stylizacja :)

    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję! ja od października będę na drugim roku studiów, także mam już drobne doświadczenie. pamiętaj, żeby się nie zrazić na początku ilością materiałów do nauki. wszystko jest do ogarnięcia :)
    bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Pewnie początki będą ciężkie, ale myślę, że dam radę!

      Usuń
  19. Gratuluje. :)
    Wygladasz świetnie, bardzo ładne zdjęcia :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również zaczynam studia w tym roku. Na jaki kierunek się dostałaś?

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję, że dostałaś się na wymarzony kierunek! Jesteś dobrym przykładem tego, że ciężka praca popłaca!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. To w takim razie wielkie gratulacje:) Jeżeli ktoś ciężko pracuje i się stara, to osiągnie wszystko!
    pelnapasji.blogspot.com
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję dostania się na wymarzone studia :) Powodzenia w wyborze mieszkania, wiem jakie to trudne, bo moja siostra też nie mogła znaleźć czegoś ciekawego i wybór padł na akademik :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj trudne trudne :< ja chciałam jakoś uratować się przed tym akademikiem i w końcu się udało, bo znalazłam mieszkanko!

      Usuń
  24. Super sprawa. Powodzenia w szukaniu mieszkania! Śliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluję dostania się!

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jako studentka 2 roku mogę Ci poradzić, abyś spróbowała wyczuć wykładowców, bo każdy się różni. Do jednego będziesz musiała się uczyć 3 tygodnie a drugi wpisze Ci losową ocenę.. Ogólnie to rób notatki z tego co ważne, bo potem jak przyjdzie nauka trzeba z czegoś się nauczyć :D. I zdawaj każde kolokwium i egzamin! Tego Ci życzę :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wskazówki ! :) Notatki oczywiście będę robić! :D

      Usuń
  27. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow gratuluję! Cieszę się razem z tobą :) Życzę ci powodzenia w szukaniu mieszkania i przeprowadzce do stolicy, obyś szybko coś fajnego znalazła! Ja dopiero teraz będę zaczynała klasę maturalną, więc wszytsko jeszcze przede mną, a za ciebie trzymam kciuki, buziaki! I oczywiście zaczynam obserwować :)

    http://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa! Ja za ciebie również trzymam kciuki!
      Buziaki!

      Usuń
  29. Gratuluję :)
    Nie ja jakiejś złotej rady odnośnie studiowania. Zazwyczaj wystarczy wytężona praca, ale może zdarzyć się tak, że ocena jest tylko i wyłącznie kaprysem wykładowcy, nijak się mającym do wiedzy posiadanej przez studenta :)
    Hardkorowo Normalna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie słyszałam, że bardzo często bywa tak jak napisałaś niestety... :X

      Usuń
  30. Gratulację i powodzenia!
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję! Też się dostałam na wymarzone studia i rozumiem Twój kłopot z mieszkaniem bo mam podobnie ;) Ale jakoś sobie poradzimy :)
    Obserwuję tu i na instagramie :*
    Zapraszam do mnie:
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję! Też się dostałam na wymarzone studia i rozumiem Twój kłopot z mieszkaniem bo mam podobnie ;) Ale jakoś sobie poradzimy :)
    Obserwuję tu i na instagramie :*
    Zapraszam do mnie:
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i trzymam kciuki za Twoje mieszkanie, bo mnie udało się już znaleźć na szczęście! uff!

      Usuń
  33. Gratuluję dostania się na wymarzone studia! <3
    Jejku aż Ci zazdroszczę, bo przede mną jeszcze 3 lata liceum...
    Piękne zdjęcia! <3
    Mój blog!- klik

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.