niedziela, 12 czerwca 2016

#76 Najdłuższe wakacje w życiu, czyli koniec szkoły średniej

Hej! Strasznie cieszę się, że wreszcie mogę do Was powrócić. Zdecydowanie brakowało mi blogowania. Oficjalnie zakończyłam już naukę w szkole średniej, matury też już mam za sobą, teraz tylko pozostało czekać na wyniki (które generalnie będą już za niecały miesiąc). Czy są wśród moich czytelników jakieś tegoroczne maturzystki lub maturzyści? Koniecznie napiszcie w komentarzach co zdawaliście i jak wam poszło! Jeśli chodzi o mnie to jestem dość zadowolona. Mam nadzieję, że uda mi się dostać na planowany kierunek studiów, trzymajcie kciuki! 
Pewnie zastanawiacie się dlaczego piszę tutaj dopiero teraz, skoro wszystkie matury skończyłam prawie miesiąc temu... Stwierdziłam, że nie mogę zbyt długo leniuchować, cztery miesiące wolnego to naprawdę długi czas, więc mimo wakacji i czasu na odpoczynek nie chciałam zmarnować go tylko na leżeniu przed telewizorem. Takim sposobem zaczęłam szukać pracy i od dwóch tygodni działam aktywnie w sklepie sportowym. Póki co jestem bardzo zadowolona, brakuje mi jedynie czasu na siłownię, więc chyba muszę się jakoś zmotywować do ćwiczeń w domu (chociaż znając mnie to pewnie będzie ciężko). 
Jak na razie żadnych większych planów na wakacje nie mam, oprócz pracy (do której za chwilkę się wybieram -  niestety weekendów nie mam wolnych), mam zamiar się opalić, bo jestem mega blada no i oczywiście nadrobić moje zaległości w blogosferze, tak więc zostawiam Was już ze zdjęciami, które ostatnio zrobiłam z koleżanką. Ona niedawno również zaczęła swoją przygodę z blogowaniem, więc koniecznie ją odwiedźcie i wesprzyjcie!  -> KLIK




A Wy, jakie macie plany na wakacje? :)
Napiszcie w komentarzach!

57 komentarzy:

  1. Gratuluję !
    Bardzo ładne zdjęcia tak samo jak połączenie ubrań :)
    Ja jeszcze nie mam planów na wakacje, ale jednak bede szukac pracy :)
    zapraszam do siebie : http://dear-victoriaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No praca to fajna opcja, bo jednak miło mieć swoje pieniądze na własne potrzeby! :D

      Usuń
  2. O ja również zaczęłam najdłuższe wakacje w życiu! Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę miłego wypoczynku i jak najbardziej udanych wakacji! :)

      Usuń
  3. wow, wyglądasz prześlicznie! Urzekły mnie shorty! Ja czekam niecierpliwie na wakacje :) miłego wypoczynku kochana! :)

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. W takim razie udanych wakacji :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie oczywiście :)

      Usuń
  6. Gratulację,powodzenia w życiu! :)

    http://paulonkal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, śliczna bluzka ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia ja na wakacje wybieram się do Mielna :)

    Zapraszam na nowy wpis! :)
    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bluzka:) zazdroszczę Ci tych wakacji:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam zaplanowany wyjazd do Krynicy, Stegny, koncert Rihanny <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne szorty i trzymam kciuki, abyś dostała się na upragniony kierunek studiów! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również mam dużo wolnego, bo taką mam pracę i staram się wykorzystywać dni, godziny wolne na nauce języka, ćwiczeniach czy blogowaniu. Fajnie jest posiedzieć nie robiąc nic tydzień, dwa, ale później brakuje czegoś do roboty hehe P
    Poza tym super śmietnik na zdjęciach, bo tak mi się w oczy rzucił i kolorek na ustach cudny <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zdecydowanie racja, fajnie jest tydzień nic nie robić, ale później to już aż nudno!

      Usuń
  13. Ja teraz szkołę średnią będe dopiero zaczynała :)

    Mój blog (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ! W takim razie życzę powodzenia! :*

      Usuń
  14. Zawsze jak czytam Twoje wpisy, mam wrażenie jakbym czytała swój pamiętnik haha. Tak było z prawem jazdy, tak jest również teraz. Pisałam maturę w tym roku i zdecydowałam się zdawać polski i angielski na poziomie rozszerzonym. Już nie mogę się doczekać wyników, dopiero Ty mi uświadomiłaś, że są już za miesiąc! Obecnie szukam pracy, mam nadzieję, że szybko uda mi się ją znaleźć. Trzymam kciuki za Twoje dostanie się na studia. Miłych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło! <3 Ciekawa jestem jak ci poszło!

      Usuń
  15. Ooo no to Ci zazdroszczę! <3
    Ja będę od września dopiero zaczynać szkołę średnią.
    W wakacje mam zamiar jechać na Mazury i spotkać się ze znajomymi.
    Piękne zdjęcia!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę, dawno nie byłam na Mazurach! :(

      Usuń
  16. Ja właśnie też szukam pracy, aby moc zarobić na wakacje :). U mnie matura jeszcze (albo już) za dwa lata :D
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz, ja teraz idę do liceum więc mnie tak długie wakacje czekają dopiero za 3 lata :)
    Udanego odpoczynku!

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko zleci ci to liceum! Ja dopiero pamiętam jak zaczynałam, a tu już koniec..:O

      Usuń
  19. Ślicznie wyglądasz, a stylizacja idealna na letnie dni!:)
    http://style4you-mt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję, że te najdłuższe wakacje spędzisz najlepiej i będą one niezapomniane :)
    Świetna stylizacja, bardzo ładna bluzka :*
    Ja jak na razie nie mam planów, pełen spontan :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wonderful photos!

    xo,
    Priceless Ambition

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i dziękuję też za informację, zaraz to sprawdzę ! :)

      Usuń
  23. Ja niestety nie mam żadnych planów na wakacje,a Ty wyglądasz jak zwykle świetnie!:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Na pewno coś na spontanie wymyślisz i spędzisz je jakoś fajnie! :)

      Usuń
  24. A ja właśnie się obroniłam i skończyłam studia, czyli wakacji już nigdy mieć nie będę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję! Takie najdłuższe wakacje są świetną nagrodą po zdanej maturze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie ja jestem tegoroczną maturzystką! Zdawałam informatykę :D Zdałam, dostałam się na wymarzone studia ♥ Wspaniałe takie długie wakacje, co nie? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne fotki :D
    Bardzo ładna bluzka :D

    grlfashion.blogspot.com
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia! : )
    Mnie matura czeka za rok : (
    A Ty, czyżby rocznik 97 ? :)


    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wakacje mam już za sobą, gdyż szkołę, studia już skończyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Również miałam maturę w tym roku.Zdana :)
    Świetne zdjęcia.:)
    Obserwuję i liczę na rewanż sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana ! korzystj bo to najlepsze i najdłuższe wakacje <3
    piękne zdjęcia <3
    zapraszam na mój blog : www.kateezach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.