niedziela, 7 lutego 2016

#75 Ferie

Hej. Znowu nie było mnie tu sporo czasu... Niestety obawiam się, że z regularnością dodawania postów będzie ciężko aż do maja, ponieważ klasa maturalna mówi sama za siebie. Jako, że mieszkam w województwie mazowieckim mam teraz ferie, generalnie to już minął mi tydzień wolnego, nawet nie wiem kiedy... W sumie nie robiłam nawet żadnych konkretnych rzeczy, lenistwo wzięło nade mną górę. Póki mam czas postanowiłam napisać w skrócie co się u mnie działo. Styczeń był dla mnie dość imprezowym miesiącem, a nawet bardzo ponieważ miałam przyjemność być na czterech studniówkach. W tym oczywiście moja, na którą tyle czekałam! Przygotowań było mnóstwo, ale warto było poświęcić tyle uwagi do każdego szczegółu, bo było naprawdę cudownie. Stres oczywiście pojawił się tuż przed samą imprezą, ale minął gdy tylko zaczęła się zabawa. Zespół muzyczny był bardzo pozytywny i bawiliśmy się do godziny 6. Pozostałe studniówki również bardzo miło wspominam, nigdy się tyle nie wybawiłam. Teraz pozostało mi tylko odsypiać te wszystkie weekendy. Jestem ciekawa jak spędziliście ostatki? Ja wybrałam się do kina na polski film, o którym ostatnio było dosyć głośno - Planeta singli. Muszę przyznać, że naprawdę mi się podobał i mogę go szczerze wszystkim polecić. Śmiechu było mnóstwo, ale były też momenty na których się wzruszyłam. Jak na polski film to jestem bardzo miło zaskoczona. Ogólnie to uwielbiam filmy, w których gra Karolak, jego postać - nawet jeśli nie jest pierwszoplanowa zawsze potrafi mnie rozśmieszyć i wprowadzić w dobry nastrój. Jeśli ktoś z Was był również na tym filmie napiszcie koniecznie Wasze opinie! :) Mimo, że pogoda ostatnio średnio dopisywała udało mi się zrobić trochę zdjęć z nowościami od dresslink i sheinside. Zaczynając od dresslink zamówiłam dwie czarne sukienki, pierwsza którą widzicie na zdjęciach, zdecydowanie skradła moje serce. Jestem zaskoczona dobrą jakością materiału, jak i wykonaniem. Jedynie mogę przyczepić się do rękawów, które muszę trochę zwęzić u góry, bo wyglądają jak wycięte nożyczkami. Druga natomiast to totalny niewypał. Materiał kiepski, uszycie też -wcięcie które powinnam mieć w talii znajduje się znacznie za wysoko no i przede wszystkim długość. Nie jestem jakoś bardzo wysoka, a mimo to sukienka jest zdecydowanie za krótka. Zamówienie z shein jest bardziej udane, chociaż zawiodłam się trochę na materiale białej bluzki, bo jest bardzo sztuczny, za to sukienka nadrabia wszystko, bo jest wygodna, klasyczna i miałam ją na sobie już wiele razy.












Zamówiłam również moje ulubione pędzle, które cieszą się dużą popularnością, nie tylko ze względu na dobrą jakość, ale też fajny, klasyczny wygląd. Chyba większość osób miała już okazje je wypróbować.

Jakie macie plany na dzisiejszą, słoneczną niedzielę? :)

46 komentarzy:

  1. Piękna sukienka <3
    O ,, planecie singli " słyszałam wiele dobrego, chyba się wybiorę :)
    Pozdrawiam
    LaMarthisse

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne sukienki! Bardzo ladnie Ci w czerni ♡
    Ale ta biala bluzka - wow! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych ferii i powodzenia na maturze ;) Ja w tym roku podchodze 3 raz, ale na szczęście tylko matematyka i mam nadzieje, ze teraz sie uda ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna sukienka!:) Ja też mam jeszcze tydzień ferii <333


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia sukienka wpadła mi w oko. Te pędzle są świetne :)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka ;)

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienki z motywem koronki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też została tylko połowa ferii.Super ciuszki,szczególnie dwie pierwsze sukienki.A o pędzlach słyszałam wiele dobrego :D

    Pozdrawiam ♥
    magda.sara - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak pędzle się super sprawdzają! :)

      Usuń
  9. Wszystko mi się podoba, ale pierwsza sukienka- mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia na maturze i mimo wszystko odpoczynku na feriach!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarna sukienka śliczna, ale Ty przepiękna :)

    http://aureolia.blogspot.com - MODOWE INSPIRACJE ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. białą bluzka najbardziej mi się spodobała, linki poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ROMWE?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-romwe-czyli-o-sukience-z.html
      Z góry dziękuję :*

      Usuń
  13. Jakie piękne stylizacje *.* T pierwsza sukienka jest cudna *.*
    Ja mam jeszcze tydzień ferii. Tylko tyle :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oho ! Widzę,że nie tylko ja mam problemy z byciem wierna blogowi i czasem go zostawiam na kilka miesiecy xD ;)

    Zapraszam do siebie, w końcu nowy post xD

    http://my-passion-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no czasami właśnie tak bywa :(

      Usuń
  15. Super zdjecia , świetne ubrania ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjecia świetne :)
    najbardziej podoba mi się biała bluzka :)
    pozdrawiam do.mi.ka

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna sukienka :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ta ostatnia sukienka jest śliczna ! *.*
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ferie zaczynam za tydzień :)
    Również zaniedbałam swojego bloga, ale myślę, że każdy to rozumie, ponieważ to taki czas kiedy jest natłok wszystkiego.
    Śliczna sukienka, cudowne zdjęcia <3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. pasują ci sukienki
    po klikane
    6.91
    5.37
    16.99
    14.99
    2.34
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam do konkursu: *KLIK*. Do zgarnięcia jest zestaw kosmetyków, a wystarczy poklikać w linki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia :)

    rosalie-rosaalie.blogspot.com
    Co powiesz na wspólną obserwacje? Zacznij a ja się odwdzięcze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, masz świetne ciało i uśmiech.
    Zapraszam do siebie obserwujcie, dopiero się rozkręcam :)
    http://fashionowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że imprezy się udały :)
    Podoba mi się ta biała bluzka
    Śliczne zdjęcia

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Na każdym zdjęciu wyglądasz genialnie, cudowne zdjęcia :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny uśmiech ! :D I świetne zdjęcia .

    http://wirginiaiam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się biała bluzeczka i szara sukienka! :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. No, no powiem Ci tak szczerze, że masz śliczny uśmiech i bardzo pięknie wyglądasz w sukienkach! :)
    http://kasia-blog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana poklikałam ci w linki w najnowszym poście, ale nie mogę dodać komentarza :( Nie wiem o co chodzi, ale okienko z komentarzami w ogóle mi się nie wyświetla...

    Mam prośbę... czy mogłabyś również mi pomóc i poklikać w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Ogromnie mi zależy :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna sukienka,idealnie na tobie leży!

    https://strong-power.blogspot.com/2016/05/13052016.html

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.