piątek, 11 grudnia 2015

#74 Studniówka + wiele nowości

Hej! Musicie mi wybaczyć kolejną prawie miesięczną przerwę, ale ostatnio tyle się u mnie dzieje, że nie wyrabiam się ze wszystkim tym co sobie zaplanowałam. Nie chcę więc obiecywać, że będę się tu pojawiać regularnie co kilka dni, ale mam nadzieję, że jeszcze o mnie pamiętacie. Klasa maturalna to jeden wielki wir różnych wydarzeń, pominę już kwestię nauki, bo to chyba oczywiste. W końcu ileż postów można pisać tylko o nauce, zdaję sobie sprawę, że czytanie o tym staje się już nudne. Chodzi mi mianowicie o coś innego - studniówkę. Jest to jedno z tych niezapomnianych wydarzeń w życiu, więc przygotowania do tego dnia zaczynają się dużo, dużo wcześniej. Makijaż, fryzura, paznokcie - uwierzcie, że niektóre kosmetyczki (te wypromowane przez facebooka) przyjmowały zapisy na studniówki już we wrześniu, a dziewczyny wręcz biły się o wolne miejsca. No i co najważniejsze SUKIENKA. W końcu każda dziewczyna chce wyglądać w ten wieczór zjawiskowo. Długo zastanawiałam się nad moją sukienką, z początku planowałam szycie, jednak obawiałam się, że sukienka w końcu mi się nie spodoba lub nie do końca będzie do mnie pasować. Później nastawiłam się na kupno, niestety po krótkich poszukiwania stwierdziłam, że nie znajdę nigdzie takiej sukienki na tą okazję, która będzie mi odpowiadać w 100%. No i powróciłam do pomysłu z szyciem, znalazłam sobie w internecie pewny wzór, który lekko przerobiłam, wybrałam się do pewnej pracowni w moim mieście, uzgodniłam wygląd i materiał sukienki, no i bum później zostały tylko wymiary i sukienka będzie do odbioru już przed świętami. Trzymajcie kciuki, żeby wszystko było tak jak chciałam. Teraz czeka mnie jeszcze poszukiwanie wygodnych butów. Jestem ciekawa ile z moich czytelniczek jest tegorocznymi maturzystkami. Podzielcie się w komentarzach Waszymi przygotowaniami, bo jestem tego naprawdę ciekawa.
Podczas mojej nieobecności na blogu przyszło do mnie kilka paczek, dlatego też w tym poście zobaczycie dużo zdjęć z różnymi nowościami. Uciekam więc już na śniadanie, a was zostawiam ze zdjęciami! 






 
 

Zastanawiam się jeszcze jak idą Wam przygotowania do sylwestra? Nie mogę uwierzyć w to, że już wkrótce powitamy 2016 rok, dopiero pamiętam jak wkraczaliśmy w 2015. Czas tak szybko upływa... ale to chyba nie tylko ja mam takie wrażenie, prawda? W każdym razie mam dla Was jeszcze kilka propozycji na sylwestrowe kreacji od sklepu dresslink, może się akurat czymś zainspirujecie.






                     
                                           KLIK/KLIK

61 komentarzy:

  1. pamiętam swoją studniówkę było to ogromne przeżycie wszystko musiało być idealne ;) na pewno warto uszyć sukienkę taka żebyś czuła się w niej idealnie bo studniówkę będziesz pamiętać przez całe życie ;) super nowości w szafie szczególnie szal piękny! ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętam swoją studniówkę było to ogromne przeżycie wszystko musiało być idealne ;) na pewno warto uszyć sukienkę taka żebyś czuła się w niej idealnie bo studniówkę będziesz pamiętać przez całe życie ;) super nowości w szafie szczególnie szal piękny! ;)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez szykuje się do studniówki. Jutro mam fryzurę probna.
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo, ja o fryzurze próbnej nie pomyślałam, ale myślę, że to dobry pomysł :)

      Usuń
  4. helpful for Professional article Post this - visit here article post

    Packers and Movers bangalore @ http://professionalmovers.in/packers-and-movers-in-bangalore/
    @ http://professionalmovers.in/packers-and-movers-in-chennai/
    @ http://professionalmovers.in/packers-and-movers-in-hyderabad/
    Packers and Movers @ http://professionalmovers.in/
    @ http://professionalmovers.in/packers-and-movers-in-gurgaon/
    @ http://professionalmovers.in/packers-and-movers-in-delhi/
    @ http://professionalmovers.in/packers-and-movers-in-nodia/
    http://top6th.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szal jest piękny :D

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magda.sara - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny uśmiech i szalik ! :) Pozdrawiam.

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się jako tegoroczna maturzystka!
    Moje przygotowania trwają już od końca listopada, teoretycznie sukienkę już mam, ale nie jestem przekonana.. a szycie kompletnie odrzuciłam, gdyż nie posiadam dobrej krawcowej pod ręką, która byłaby wolna na ten czas. Poza tym nawet nie miałam wizji ;)
    3mam kciuki za sukienkę!
    PS. Świetny jest ten biały sweterek i szara bluzka z opuszczonymi ramionami! ;)
    www.milleremilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, życzę Ci aby sukienka była idealna! I czekam na fotki oczywiście.
    Moja studniówka za rok, ale szczerze już planuję coś w głowie :)
    Ciuszki przyszły śliczne, ten biały sweterek jest przepiękny! Pozdrawiam
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fotki na pewno się pojawią kochana <3

      Usuń
  9. Świetny szal! :) Mam nadzieję, że sukienka będzie podobać ci się w 100%. Mnie takie przygotowania czekają już za 2 lata. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na zdjęcia sukienki :) mnie czeka to za rok :)
    pozdrawiam :)
    domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi do studniówki jeszcze daleko ;D ale za dwa lata będę miała bal 3 klas ;D

    Śliczne ubrania i zdjęcia :)

    Zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ja swój bal 3 klas też dobrze pamiętam i miło wspominam :)

      Usuń
  12. Pamiętam swoją studniówkę. To były czasy...

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny ten pierwszy sweterek! ♥ pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny sweterek i szal! Jestem ciekawa Twojej studniówkowej kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno po studniówce dodam jakieś zdjęcia :*

      Usuń
  15. Zakochałam się w tym sweterku z Choies! Jest słodki i przeuroczy<3
    Bluza z Shein też spoko, przydałaby mi się na spacery z moim psiuńkiem:)

    http://www.justcleo.pl/2015/12/casual-outfit-with-green-parka.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! :D Bardzo spodobał mi sie Twój blog - masz fajne zdjęcia i podoba mi sie sposób, w który piszesz. Na pewno będę zaglądać częściej i życzę sukcesów w blogowaniu :) Pozdrawiam i zapraszam na Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Od dawna szukałam takiego szalu <3 Świetne nowości :*

    rilseee.blogspost.com

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne nowości, u mnie niestety przygotowania skończyły się na spędzeniu czasu z przyjaciółmi i chłopakiem w sylwestra. szal jest cudowny, uwielbiam tego typu rzeczy.
    http://luuxyaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne nowości, u mnie niestety przygotowania skończyły się na spędzeniu czasu z przyjaciółmi i chłopakiem w sylwestra. szal jest cudowny, uwielbiam tego typu rzeczy.
    http://luuxyaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten sweterek z pierwszych zdjęć jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweterek z choies jest prześliczny.
    Ja studniówkę mam za rok ;)
    http://verczik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikane kochana :)
    Szal najlepszy *.*
    Ja ledwo co się z czasem wyrabiam choć jestem w pierwszej klasie, a jest na prawdę ciężko :/
    Powodzenia!

    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie cudowne rzeczy! Poklikałam :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne stylizacje :)

    wpadnij również na mojego bloga ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny sweterek , i szal <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy, biały sweterek jest prześliczny! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. szalik jest genialny. ostatnio sobie kupiłam taki, tylko karmelowy. :)
    post przyjemnie się czyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny sweterek<3 recenzjetosboker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny sweterek<3 recenzjetosboker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem ciekawa jak będzie wyglądać twoja wymarzona sukienka na ten wieczór ;) Ja na swoją studniówkę idę dopiero za rok, ale wydaje mi się że lepszą opcją jest postawić na rozkloszowaną sukienkę niż obcisłą
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę, rozkloszowana zdecydowanie bardziej kojarzy mi się z takim balem jakim jest właśnie studniówka :)

      Usuń
  31. Spokojnie Kochana, czasem każdy ma taki okres w życiu, że się nie może wyrobić z planami:)
    Jestem ciekawa Twojej studniówkowej sukienki :D. Mój "wielki bal" dopiero za rok :).
    bluzka w paski i szal szczególnie mi się podobają :3 ceny trzech pierwszych ubrań: 21,11$; 12,99$; 15,99$
    3maj się :*
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że po studniówce pojawią się jakieś zdjęcia, jeśli chodzi o tą moją sukienkę :D

      Usuń
  32. Na prawdę fajne stylizacje :)

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja mogę powiedzieć, że byłam stałą bywalczynią studniówek - oprócz mojej własnej byłam również osobą towarzysząca paru znajomych ;)
    Jak wiadomo do każdej przygotowywałam się równie inensywnie - zarówno paznokcie, fryzura i makijaż oraz najważniejsze - sukienka.
    Żałuję, że czasy minęły bezpowrotnie, teraz najbliższym takim eventem bedzie bal Absolwenta ...
    inkaastyle.blogspot.com
    dodalam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie oprócz swojej idę jeszcze na dwie inne, więc też się nieźle wybawię! :)

      Usuń
  34. Studniówkę miałam rok temu więc pamiętam swoje przygotowania do niej. Chciałam żeby wszystko było idealne, ale niestety mimo wszystko nie byłam zadowolona. Pamiętam też, że niektóre dziewczyny z mojej klasy czekały ze wszystkim do ostatniej chwili i przygotowywały się tydzień czy dwa przed studniówką. Jestem ciekawa tej sukienki, czekam na zdjęcia :)
    Pozdrawiam, hmuoyevol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Moje przygotowania do studniówki wcale nie idą na przód, sama jakoś nie mam parcia na to, żeby komuś imponować strojem, chcę po prostu tam iść i przeżyć.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja do swojej studniówki bd musiała jeszcze poczekać :D
    Świetne rzeczy, poklikałam w linki c:

    Pozdrawiam i zapraszam, Czarna Kawaa ☕

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwszy sweterek jest piękny!

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Milej zabawy na studniówce i powodzenia na maturze! Jestem ciekawa sukienki! Buziaki

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak zawsze świetnie wyglądasz!
    http://photo-claudine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też jestem tegoroczną maturzystką także wiem jak to jest z nauką niestety.
    Swoją studniówkę miałam właśnie tydzień temu i jeśli chcesz poczytać relację, to zapraszam do mnie na nowy post ;)

    ♥ Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia! :)) super stylizacje

    Zapraszam do mnie: http://joanna-rita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post :)
    Wspólna obserwacja ? :)
    scrapbooksstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak zwykle świetny post!♥

    Zapraszam do siebie:) - MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.