niedziela, 11 października 2015

#71 Nie mam pomysłu na wpis, więc skopiuję słowa od kogoś innego...

Hej, pewnie zastanawiacie się dlaczego tak szybko pojawia się kolejny wpis. Mianowicie poruszyła mnie pewna sprawa związana z poprzednim postem. Doszła do mnie informacja od dwóch czytelniczek o skopiowaniu części mojego wpisu. Wiem, że ten problem jest bardzo często spotykany w blogosferze (zwłaszcza jeśli chodzi o popularne blogi), ale jakoś nigdy nie pomyślałam, że to może dotyczyć również mnie, no bo w sumie ja na blogu opisuję w prosty sposób moje przemyślenia czy też nie(ciekawe) dni z mojego życia. Do pisania wpisów nie inspiruję się innymi postami, no bo po co? Skoro opisuję to co dzieje się u mnie, a nie u kogoś innego. Nie używam jakiegoś specjalnie bogatego słownictwa, po prostu piszę po mojemu, naturalnie. Podkreślam, że rozumiem oczywiście dziewczyny, które czerpią inspiracje z innych blogów, no bo nie widzę w tym niczego złego ale żeby kopiować dosłownie słowo w słowo? I to wstęp? Naprawdę nie można splecić samemu tych kilka pierwszych słów? Chociaż w sumie u mnie to był jedynie dłuższy wstęp, a u niej te kilka słów stworzyło prawie całą pisemną część posta. Baa, mało tego lenistwo było tak wielkie, że nawet zauważyłam tę samą czcionkę co w moim wpisie, mimo, że wszystkie inny wpisy na blogu tej dziewczyny są inną czcionką. Prosta sprawa - kopiuj = wklej z lekkim zamieniem kilku słów - no bo przecież trzeba sprawić pozory, że to nie jest to samo. Sytuacja jest o tyle przykra, że nawet po skomentowaniu tego posta z zapytaniem dlaczego został skopiowany z mojego bloga - nie dostałam żadnej odpowiedzi, a post jak był tak został niezmienny. Szczerze to szkoda mi słów, nie piszę tego tutaj żeby  na kogoś "najeżdżać", ale chcę uświadomić Was dziewczyny, że kopiowanie to najgorsza i najgłupsza rzecz jaką możecie robić. Nie dość, że możecie kogoś urazić, to jeszcze stracicie na swojej reputacji. Po tym właśnie można łatwo rozpoznać blogerki, które piszą z pasji i przyjemności, a które piszą, by dostać kilka chińskich szmatek lub dla innych korzyści. No i oczywiście chcę Was przestrzec przed tą osobą, bo któregoś dnia może spotkać to i Was. Polecam zerknąć na mój poprzedni wpis KLIK oraz na wpis tej o to koleżanki KLIK.
Jestem ciekawa co Wy myślicie o sprawie kopiowania, a można któraś z Was również tego doznała? Chętnie przeczytam o tym w komentarzach.
Dziękuję jeszcze dziewczynom z blogów: http://alexwberry.blogspot.com/  i http://sandraahey.blogspot.com/ które zauważyły skopiowanie wpisu i powiadomiły mnie o tym pod poprzednim postem. Naprawdę jestem Wam wdzięczna. Cieszę się, że mam tak kochane czytelniczki.


Blogi, które dziś polecam:

75 komentarzy:

  1. Jeej zerknelam na to i faktycznie jak tak można! :o
    Śliczna kurtka, poklikane :)
    Klikniesz również u mnie będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem prawdziwy bloger, to osoba oryginalna i kreatywna - nie dopuszczająca się kopiowania innych. Sama nie wyobrażam sobie powielać czyichś treści :P
    PS. Super zdjęcia! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. BOZE! Ten pst był skopiowany słowo w słowo...
    Nie no.. ja czasem jak chcę "zapożyczyć" tekst z innego bloga, czy jakieś strony... to nie robię kopiuj wklej całości od A-Z, tylko ewentualnie jakiś fragment BIORĄC go w cudzysłów i pod spodem pisząc źródło.. No takie coś, już jest bardziej akceptowalne, prawda..?
    Ehhh..
    A poza tym, to ślicznie wyglądasz - linki kliknięte :-)
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne wlosy poklikane moge liczyc na to samo w ostatnim poscie :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/10/black-white.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej... okropieństwo, nie wiem jak można tak robić :( Piękne zdjęcia!
    Uwielbiam Twojego bloga :)

    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zaobaczyłam wpis tej dziewczyny i jest mi jej żal. Jak można być tak mało inteligentnym..eh. Oby takie sytuacje Cię juz nie spotkały. Pozdrawiam kochana!
    justfasion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie jeszcze coś takiego nie spotkało. Widać, że to skopiowała. Jest o tym samym... Po napisaniu twojego komentarza mogła usunąć tego posta... Ale w sumie szkoda gadać... Jak to się mówi: są ludzie i parapety... :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super szalik, właśnie takiego ostatnio poszukuję :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż zerknęłam (niepotrzebnie nabijamy jej wyświetleń xD) i to jest bardzo nie miłe. Widać, ze jej nie zalezy zbytnio, tylko zeby było i by mogła mówić ,,sama to napisałam'' -,- Ładne zdjęcia!
    http://julia-skorupka.blogspot.com/2015/10/moj-spodob-na-nudna-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Również miałam taką sytuacje :) Może nie było to dosłowne kopiowanie ale pomysł na post + część treści był taki sam jak u mnie, więc szybko można było się zorientować.
    Śliczne zdjęcia!
    http://style-and-photos-of-martha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czy tak ciężko napisać te parę słów od siebie. Przecież to nic skomplikowanego!

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post i zdjęcia :)
    http://fashionstyleinspire.blogspot.com/2015/10/fashion_10.html

    OdpowiedzUsuń
  13. nie widzę sensu w pisaniu bloga jeśli nie wiemy o czym pisać i kopiujemy od innych;d
    Świetny masz szalik!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety, dużo jest kopiujących w świecie bloggerów. Świetna sesja :) obserwujemy? Daj znać u mnie!
    shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny szalik! Poklikane zapraszam do mnie http://normalgirl999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie pojmę tego typu zachowań...
    ale stylizacja świetna, bardzo w moim guście ;)
    http://claudinnee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie rozumiem jak można kopiować czyjeś posty.
    Pozdrawiam,
    Renii blog- klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny ten szal! :)
    Może z wygody albo z zazdrości ktoś kradnie teksty lub nawet zdjęcia. Nie wiem, ciężko mi zrozumieć takie kopiowanie. Miałam taką sytuację, że ktoś skopiował parę moich zdjęć z przeróbkami ubrań wykonanymi przeze mnie. Dziewczyna na blogu umieszczała DIY z różnych blogów przypisując sobie autorstwo. Sprawa szybko się rozeszła.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie rozumiem tej dziewczyny po co ona założyła bloga jak posta nawet nie umie sklecić i pewnie myślała że to się nie wyda dobrze że te dziewczyny Cię powiadomiły
    Bardzo ładny szal pasuje Ci :*

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie wyszłaś na tych zdjęciach :)
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/10/jesienny-zachod.html

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia! ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. szalik super! :) Nie rozumiem jak można skopiować czyjeś słowa ;//

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie rozumiem ludzi którzy kopiują wpisy . Przecież skoro zakładasz bloga to musisz miec na niego pomysł ...
    Mój Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  24. Najważniejsze, że ktoś zauwazył ! Co znaczy, że masz wierne czytelniczki a Twoje posty nie wypadają szybko z głowy :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie rozumiem szczerze mówiąc ludzi, którzy tak tylko klikają kopiuj wklej. Zero własnego pomysłu.. Śliczne zdjęcia :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny szal :)
    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zerknęłam na to co napisałaś w poście.
    Jak można coś takiego zrobić :(
    bez sensu ta dziewczyna pisze bloga typu kopiuj-wklej od innych.


    śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, wyglądasz wspaniale! piękna kurtka

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie rozumiem kompletnie takich ludzi. Skoro założyła bloga - to dlaczego sama na nim nie pisze? Blog powinien być w pewnym stopniu odwzorowaniem danej osoby i własnym pomysłem. Niestety problem z kopiowaniem pojawia się wszędzie. Ja może nie miałam go na blogu, ale doświadczyłam prowadząc aska o moim idolu - dodałam kiedyś "fakty" na temat piosenkarza, a pewnego razu natknęłam się na te same fakty na asku jakiejś fanki, tyle że tam nie było pozmieniane nic, kompletnie nic, tylko słowo w słowo przekopiowane. Także zapytałam jej dlaczego je skopiowała (choć przy okazji podziękowałam za czytanie aska), ale odpowiedzi nie otrzymałam. I też nie rozumiem... skoro jest fanką - to nie mogłaby sama napisać tych kilka podstawowych informacji na jego temat? Czasem postępowanie ludzi jest tak bezsensowne, że aż tracę wiarę w ludzkość.
    Dodaję, że piękne zdjęcia i zapraszam do siebie :) ---> Recenzje Filmów

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna kurtka, masz piękne włosy :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja zazwyczaj takie sytuacje olewam - no cóż, ludzie są jacy są - mnie to nie rusza. Może po prostu nie lubię zaprzątać sobie głowy takimi bzdetami? :)

    Dziękuję za komentarz na moim blogu.
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale jaja. Widziałam już nieraz powtarzające się tematy postów, ale żeby tak perfidnie skopiować wstęp? Żenada...
    P.S. Zdjęcia jak zwykle prześliczne i poklikałam :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie rozumiem takich ludzi, jeśli chce "zabłysnąć" na blogu to po prostu niech będzie sobą.
    Super masz bloga!
    Zaobserwowałam :)
    http://agata-blog00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Też nienawidzę takiego kopiarstwa. Taki przykład mam nawet podany w poście o 5 rodzajach blogerek, które mnie irytują (notka zaplanowana jest dopiero na listopad :)).
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialnie wyglądasz!
    W ogóle świetny blog ;-)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? ;*
    Pozdrawiam!
    www.hand-md.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. co lepsze jeszcze tego nie usunęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super zdjęcia, piękna stylizacja.
    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie rozumiem takich ludzi, którzy kopiują post i myślą, że nikt tego nie zauważy... To jest naprawdę przykre :v
    http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjęcia :D
    Nie spodziewałam się, że ludzie zaczną kopiować wpisy... zdjęcia jeszcze można zrozumieć, ale treść?

    http://kootsu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie rozumiem takich ludzi, najbardziej prawdopodobne jest tu lenistwo i brak wiary w siebie i swój tekst. Dziewczyna myślała ,że skoro Ty masz taki świetny i w miarę sławny blog to Twoje testy są lepsze niż jej bo co może sklecić taka dziewczyna jak ona(pewnie tak myślała)? Szczerzę? Jest mi jej żal ale na pewno jej nie pochwalam. Bo brak wiary w swoje wypociny nie może być odczuwalny na czytelnikach bo dana osoba drugi raz nie wróci. A dziewczyna może jest biedniejsza, nie akceptowana za swój wygląd wśród rówieśników i chciałaby trochę nowych, fajnych ciuszków by się podbudować na duchu. A nie wie ,że to co robi jest również przestępstwem... Przykre.
    Przynajmniej Tobie ta sytuacja pokazała ,że masz wierne Ci czytelniczki na które możesz w takich sprawach liczyć :-)

    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam, Ada :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cuuudny szalik! ♥ Zdecydowanie przydałby mi się taki :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuję kochana za polecenie :* Pomagam jak zawsze :)
    No niestety, takich ludzi jest coraz więcej. Chęć zdobycia darmowych ciuszków bez własnej pracy. Nie wiem czy ta dziewczyna myślała że nikt się nie zorientuje? No przecież to jest śmieszne. Masz tylu czytelników że prędzej czy później doszłaby ta informacja do Ciebie. Trzymaj się słońce :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej! Super blog! A jeżeli chodzi o kopiowanie Twoich zdań na TWOIM blogu, to się nie przejmuj. Jeżeli któś je kopiuje to znaczy, że Ci po prostu zazdrości weny twórczej! ;***
    Czy mogłabyś wejścć na mojego bloga, zaobserwować i zaobserwować go? jestem początkującą blogerką, przydałaby mi się opinia osoby doświadczonej w blogowaniu takiej jak Ty!
    byłabym Ci baaardzo wdzięczna!

    megany-meganyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. To jest bezsensu. ;/ Ludziom już nie chce się trochę pomyśleć, tylko łatwiejszym rozwiązaniem jest dla nich skopiowanie od kogoś innego kto włożył w to swój czas. ;/
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  47. rozumiem ściągnąć jakieś tag wpisy ale kurcze całe pomysły i wykonania wpisów? Dla mnie to przesada!
    ♦ Zapraszam do mnie BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Wyglądasz genialnie! przepięknie, kliknięte :)
    Klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Czekam na tę samą kurtkę i patrząc na Twoje zdjęcia wygląda ślicznie :)

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne zdjęcia :).
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach! :) a co do tej sprawy to musi być nieprzyjemne,gdy widzisz,ze ktoś wykorzystuje coś na co ty musiałaś poświęcić czas,a taka osoba kliknie tylko kopiuj i wklej,jeśli nie umie czegoś sama napisać to niech po prostu tego nie robi,ja chyba byłabym trochę zła będąc na twoim miejscu,a kopiowanie czyjejś treści nie jest zbyt legalne,więc jeśli sytuacja się powtórzy,to możesz jej o tym wspomnieć ;)
    www.domilovess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. I like your blog: your posts very interesting and inspiring! And your photos are beautiful!
    I know that blog requires much time, but keep doing it!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Absolutely love the styling here! How comfy and casual this outfit is! And I love the color palette you’ve chosen. Gorgeous!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Eh, ludzka obojętność i egoizm nie zna granic:) Śliczna kurtka!
    http://live-honestly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie mieści mi się to w głowie, jak można być tak leniwym:)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  56. co ludzie mają teraz w głowach? chyba nitk tego nie pojmie

    http://weronika-g.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. I to jest nazywane "twórczością". Naprawde przykre...

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Zerknęłam sobie na wpis tej dziewczyny i o rety parapety, co to ma być?! Dziewczyna miała całkiem spoko zdjęcia i w końcu jej blog napewno by się rozwinął, a tymczasem ona kopiuje posty od takiej super dziewczyny jak ty i wymienia się obserwacjami. Coś tu chyba jest nie tak...

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie rozumiem jak można kraść czyjeś wpisy, maaasakra ;/

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Nienawidzę takiego kopiowania. Co gorsze dziewczyna wcale się nie przejęła tym. Ja również niestety miałam bliskie spotkanie z takim kopiowaniem. Wtedy i zdjęcia były bardzo podobne. Szkoda
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  61. Super to napisałaś :) Nie zdażyło mi się "znalezć" by ktoś skopiował moje post. Jeszcze nie.!
    Zapraszam do mnie - bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  62. super stylizacja;) a najlepszy szalik<3
    ps. masz piekne wlosy;)
    http://styledivision1.blogspot.com/ pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  63. świetny post!

    http://blackmoonwalk.blogspot.com <---- zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. no cóż poszła dziewczyna na łatwiznę .Pozdrawiam Cie ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie przepadam za takim czymś.. nie powinno się kopiować czyjejś treści.
    KLIK NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  66. Kurteczka świetna - 28,33$, 9,90$ :)
    Kochana kliknęłabyś w linki u mnie najnowszym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.