środa, 7 października 2015

#70 Wolny wieczór w środku tygodnia?

Hej! Dziś wreszcie mam jeden wolny wieczór w środku tygodnia. Wspaniałe uczucie przyjść ze szkoły i po prostu się położyć nie myśląc o stosie nauki na kolejny dzień. Niestety zdaje sobie sprawę, że takich dni w tym roku nie będzie zbyt niewiele. W każdym razie wolną chwilę postanowiłam poświęcić na napisanie posta, bo nie było mnie tu już ponad tydzień. W sumie nie mam zbyt dużo do opowiedzenia, bo nic szczególnego się nie działo przez ostatnie dni, no a chyba nie chcecie czytać zanudzania o ciągłej nauce. W skrócie, weekend spędziłam na myciu i polerowaniu samochodu (tak, wreszcie go mam). Poświęciłam na to mnóstwo czasu, w sumie trochę niepotrzebnie, bo zaczęli w pobliżu mojego blogu różne remonty, dokładniej powiększenie parkingów, wymianę starych płyt na kostkę itd, no i w związku z tym zobaczyłam dziś, że mój samochód został przy tym nieźle zakurzony. No ale trudno, przynajmniej mam już wprawę w polerowaniu auta! Ostatnio w kinach ukazał się dosyć zachęcający film pt. "Chemia".  Mam straszną ochotę się na niego wybrać w ten weekend, jednak jestem ciekawa czy rzeczywiście jest warty obejrzenia, bo już na kilku polskich filmach się niestety zawiodłam. Jeśli ktoś z Was widział już ten film to koniecznie napiszcie mi w komentarzu co sądzicie i czy warto się na niego wybrać. Uciekam coś zjeść i nadrobić czytanie wpisów na blogach, które obserwuję, a Wam życzę miłego wieczoru.



Tradycyjnie już mam dla Was 3 blogi do polecenia:
http://vaasy.blogspot.com/
Jeśli chcecie, żebym poleciła Wasz blog w następnym poście, wystarczy kliknąć w powyższe linki i podać ceny ubrań. (wybiorę 3 blogi)

65 komentarzy:

  1. jejku, jakie śliczne zdjęcia <3 jejku, własne auto to moje marzenie ;o
    miłego wieczoru ;3 obserwuję ;)
    http://nieidealnaksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. haha a mówią, że tylko mężczyźni potrafią dokładnie umyć samochód :D
    Jak obejrzysz ten film napisz czy warto, też mnie kusi :*
    Ślicznie wyglądasz :*

    http://ewciakkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam kochana - 12,50$, 19,00$ :)
    Nie zależy mi na poleceniu, więc nie bierz mnie pod uwagę :)

    Będzie mi miło jeśli się zrewanżujesz w jutrzejszym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz przecudowne oczy <3 Świetne zdjęcia, czekam na więcej :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za polskimi filmami... Ładne zdjęcia. :) Poklikałam ( US$12.50 i US$19.00)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. no to gumowych drzew na drodze :D ja czekam na wydanie prawka mam nadzieję, że w ciągu tygodnia już będzie do odebrania :) Świetny ten sweter oczywiście kliknęłam :)
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Również mam dzisiaj wolny wieczór, chociaż nie do końca, bo na kartkówkę muszę się jednak pouczyć ^^ ale na pewno jest luźniejszy w porównaniu do ostatnich, gdzie miałam po 2 sprawdziany w jeden dzień i dochodziły do tego różne projekty, zadania domowe itd.
    Poklikałam w linki tak jak prosiłaś :3 $12.50 $19.00
    Pozdrawiam i zapraszam! :* sandraahey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, zazdroszczę Ci bardzo! :) ja dzisiaj mam trochę do roboty... korzystaj, bo takie dni wolne nie zdarzają się zbyt często...! :D
    pozdrawiam!
    super zdjęcia :)

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie dni kiedy po szkolę mogę porządnie wypocząć!

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja akurat mam dziś dużo do roboty nauka na sprawdzian z fizyki i na kartkówkę z niemieckiego . Zazdroszczę wolnego czasu haha
    oczywiście po klikane 19.00 | 12.50
    dzięki za polecenie mojego bloga ;)

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi baaaaaardzo bardzo bardzo rzadko zdarzają się wolne wieczory w ciągu tygodnia, a nawet jeśli je mam to nie potrafię ich zazwyczaj dobrze wykorzystać ;(
    świetny post ;>
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna bluzka

    Zapraszam do mnie : <a href="http://eskucinska.tumblr.com/>Klik Klik Klik</a>

    OdpowiedzUsuń
  13. Oo! Ja tylko w środy mam wolne środy, bo zazwyczaj w tygodniu kończę lekcje o 16, a w środy o 14 ^^
    Nawet weekendy zajęte.. Cały czas gdzies jadę na mecz.. ach ta klasa sportowa..
    Pięknie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna koszula! :) Też mnie ciekawi, czy ten film warto obejrzeć, za polskimi z reguły nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikane, super koszula !:)
    Klikniesz rowniez u mnie będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownie piszesz...niestety przed chwila weszlam na malo znany blog i niestety ale bylo slowo w slowo skopiowane od ciebie..caly poczatek ;/
    cudowna jestes,swietnie wygladasz :*


    u mnie recenzja dwóch kosmetyków z ziaji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm dziękuję za informacje, a mogłabyś podać tego bloga?

      Usuń
    2. http://alleksandraay.blogspot.com/2015/10/wolny-wieczor.html właśnie tak myślałam, że gdzieś to już czytałam...

      Usuń
    3. no to pięknie! dzięki dziewczyny za wiadomość, zaraz coś z tym zrobię

      Usuń
  17. Też bardzo chciałabym obejrzeć ten film, niestety mieszkam za granicą, a zanim pojawi się na np. kinomanie to trochę minie...
    pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna koszula!
    Ja byłam na Chemii. Ogólnie inaczej to sobie wyobrażałam, ale film daje do myślenia. Zależy kto na to z jakiego punktu patrzy, ale dla mnie miało to wielkie znaczenie, bo mogłam zobrazować sobie podobną sytuację. Polecam Ci go obejrzeć, film nie jest jakiś świetny, ale zły też nie jest. Mi się nawet podobał. ;)

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz kochana!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję autka! Też mam w planch wybrać się na ten film, ale właśnie nie wiem, czy warto ;/
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratki Kochana! ,bardzo fajny poscik jak zawsze :-P i fotki klasa :-)!! Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję, że dobrze spożytkowałaś ten wolny wieczór :) Świetna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  23. Liki poklikane :) Mogę Cie prosić o rewanż u mnie? :) rytmmojegozycia.blogspot.com/2015/10/shein-moja-wishlista.html
    (ceny : 12.50 i 19.00)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja od poniedziałku na uczelni i już mam masę roboty, ale na szczęście są okienka i mogę trochę po nadrabiać czytanie blogów :)
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana wyglądasz pięknie !
    Ja na filmie nie byłam i nie wybieram się, raczej wolę radosne filmy, które oderwą mnie na chwilę od rzeczywistości w której i tak są problemy:)

    Obserwuję i zapraszam do siebie,
    www.patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne zdjęcia :) podoba mi się ta koszula :)

    domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna koszula! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale slicznie wyglądasz ;**
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne zdjęcia. Też nie zdarza mi się mieć wolnego wieczoru teraz, ale dziś nastąpił ten dzień, kiedy jutro mam wolne haha :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Absolutnie fantastyczne zdjęcia.
    Zapraszam na moją stronę:
    www.zimoweautografy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Matko jak ja bym chciała mieć choć jeden wolny wieczór w tygodniu :( przez to, że w tym roku piszę maturę nie mam czasu na nic :/
    Ślicznie wyglądasz! Urzekła mnie ta koszula! :)
    Poklikane! Poklikasz i u mnie? IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zdjęcia! Bardzo podoba mi się ta niebieska koszula :)
    Super blog!
    Pozdrawiam :*
    www.hand-md.blogspot.com

    PS. Co powiesz na wzajemną obserwację? :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny look! :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. piękna koszula :*

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiękne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. great post :)
    Have a nice weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ooo ja też słyszałam o tym filmie :)
    Jak zwykle ślicznie wyglądasz :*

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz :)
    Enjoy! :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję własnego autka :)
    Poklikane
    19.00
    12.50
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Również ciekawi mnie ten film. Jeszcze na nim nie byłam, ale może w końcu się wybiorę. :)
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne zdjęcia, miłego weekendu ♥

    http://daydreamingpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Wolny wieczór w środku tygodnia to luksus! Piękne uczucie dające poczucie wolności XD
    Pozdrawiam!

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam zamiar wybrać się na ten film, ale ostatnio nie mam na to czasu... :/
    Świetny post i zdjęcia.
    Koszula - $12.50
    Sweter - $19.00
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne zdjecia :) śliczna koszula :D Muszę sobie taką kupić, jest naprawdę przepiękna <3
    Koszula - $12.50
    Sweter - $19.00

    U mnie konkurs ! KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam dni kiedy wracając ze szkoły mogę spokojnie odpocząć :) Śliczne zdjęcia :**
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. ja niestety nie mam wolnych wieczorów w środku tygodnia :c ślicznie wyglądasz i fajnie że masz samochód :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja na szczęście w tym roku weekend zaczynam w środę w południe, a i tak brakuje mi czasu ;) Fajna stylizacja, koszula jest bardzo ciekawa :) Poklikane (koszula: US$12.50, sweter: US$19.00). Mogę liczyć na rewanż? :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  48. Przeglądam twoje zdjęcia i jakkolwiek głupio to zabrzmi nie mogę się na ciebie napatrzeć. Tak, to stanowczo brzmi źle... no ale pomińmy :)
    Piszesz bardzo przyjemnie i prosto, tak jak najbardziej lubię.
    Więc życzę kolejnych sukcesów, obserwacji, komentarzy i współprac, a przede wszystkim byś robiła co lubisz!
    Pozdrawiam
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdjęcia świetne ! stylizacja tez :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak wyżej! też bardzo podoba mi się ta koszula <3

    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.