poniedziałek, 28 września 2015

#69 Co będę zdawać na maturze?

Hej! Czy ten weekend też Wam tak szybko minął jak mi? Szkoda, że czas w szkole tak szybko nie upływa. Co prawda początkowo planowałam dodanie następnego wpisu dopiero w środę, jednak obawiam się, że ten tydzień będzie naprawdę ciężki i męczący dla mnie, przez co mogę nie mieć czasu usiąść przy komputerze na dłuższą chwilę. Już jutro zaczynają mi się zajęcia w szkole językowej, bo oprócz matury przygotowuję się w tym roku również do egzaminu CAE, by zdobyć certyfikat z jęz. angielskiego, który z pewnością przyda mi się w życiu i pracy. Jeśli ktoś z Was zdawał już ten egzamin to proszę o jakiś kontakt ze mną - będę wdzięczna, ponieważ mam kilka pytań. Wracając jeszcze do tematu matury to do końca września maturzyści muszą złożyć wstępne deklaracje, dotyczące tego jakie przedmioty będą zdawać. Ja w sumie nie miałam większego problemu z wyborem, chociaż wiem, że niektórym ciężko jest określić się już teraz jakie przedmioty wybierają. Dobrze, że w lutym można dokonać jeszcze zmiany. Przede mną jest sporo pracy, ponieważ wybrałam 3 przedmioty rozszerzone, mianowicie geografię, angielski i niemiecki. No i nie można również zapomnieć o obowiązkowych przedmiotach podstawowych tj. jęz. polski, matematyka i jęz.angielski. Krótko mówiąc mnóstwo materiału do ogarnięcia, a czasu co raz mniej. Chociaż w sumie muszę przyznać, że w tym roku jak na razie jestem dość zorganizowana, ponieważ potrafię połączyć naukę z innymi rzeczami (np blogowaniem)  i chciałabym, żeby zostało już tak do maja. Trzymajcie za mnie kciuki!
Ps. Dzisiaj dość nietypowo, bo ja - fanka spodni, pokazuję się w sukience. Mało  jest takich postów u mnie na blogu, ale kto wie może coś się odmieni.


Ostatnio gdy składałam zamówienie na choies to zostało mi kilka dolarów do wykorzystania, więc nie mogłam się oprzeć i zamówiłam te dwa śliczne kotki - dla mnie i przyjaciółki. Czyż nie sądzicie, że są urocze?

67 komentarzy:

  1. Sukienka - $14.99
    Cudowny post i zdjęcia. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja :D
    Powodzenia na maturze (jeszcze dużo czasu, no ale co tam)
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka!a co do matury,to nie ma co się stresować,na pewno zdążysz wszystkiego się nauczyć,to dobrze,że jesteś zdecydowana co do przedmiotów, przynajmniej wiesz na czym się skupić :)

    www.domilovess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam we wszystko co się dało :) Nie biorę udziału w konkursie, chciałabym tylko żebyś poklikała u mnie w linki w najnowszym poście. Mogę liczyć na rewanż ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem dopiero w 3 gim, ale myślę, żę na maturze będę zdawać rozszerzoną chemię+ plus te obowiązkowe:)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post, ja mam maturę za rok, jednak już mam zaplanowane przedmioty rozszerzone. Liczę się z chemią, geografią i rosyjskim. Warto spróbować.
    Cudowna sukienka, świetnie w niej wyglądasz. 14.99$
    Zapraszam do siebie:
    http://vntosiak.blogspot.com/2015/09/hello-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  6. super pasy... ja już dawno po maturze ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotki śliczne :) a Twoja stylizacja również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, brzmi na prawdę ciężko, ale skoro udało Ci się zorganizować to już na pewno Ci się uda ♥ wyglądasz przepięknie :3 sukienka jest ciekawa, pasuje Ci ;)
    poklikane ;) 14,99$ oba kotki 1,90$ są słodkie <3
    i dziękuję za polecenie bloga ;D
    +mogłabym liczyć i na kliki u mnie?
    3maj się :**
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dopiero, co ja wybierałam przedmioty na maturę, a już minął rok :)
    pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie, że udało Ci się zorganizować i połączyć naukę, blogowanie i masz jeszcze czas dla siebie. Powodzenia!
    Pięknie wyglądasz w tej sukience! :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja na szczęście już dawno po maturze:P

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze mozesz do ktoregos tam lutego to wszystko zmienic wiec luz :) Bardzo fajne zdjecia!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Matura u mnie jeszcze hoho daleko! :D
    Dopiero kończę gimnazjum :D
    Pięknie wyglądasz :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka cudowna sukienka ! Ja na szczęście mature mam za sobą :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że postanowiłaś zdobyć certyfikat, to na pewno w znacznym stopniu ułatwi Ci później znalezienie pracy i dalszy rozwój :) Też myślę nad jakimś, ale na razie są to odległe plany. Świetnie wyglądasz!

    POLINSKA.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniale jak zawsze, uwielbiam tutaj zaglądać :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sukienka . Ja też nie jestem zbyt wielką fanka noszenia sukienek czy spódniczek wole spodnie , szorty .
    Oczywiście po klikałam 1.90 $ | 1. 90 $

    zapraszam
    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie, że wybrałaś aż tyle przedmiotów dodatkowych :) ja niestety z niemieckiego jestem "noga" za twardy dla mnie ten język i nawet gdybym mogła się nauczyć to nawet bym nie chciała :) ale angielski przydaje się bardzo mocno to fakt!
    przy okazji powodzenia na maturze :)
    Ślicznie wyglądasz ! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna sukienka, a ty przepięknie w niej wyglądasz! Ja z języków dobra nie jestem, bardziej pasują mi przedmioty ścisłe :) A szkoda, bo przydałoby mi się podszkolenie z j. angielskiego :D
    cena sukienki - $14.99
    Pozdrawiam i zapraszam! :* http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka jest świetna i mega wyróżniająca!
    Co do przedmiotów rozszerzonych, ja musiałam je wybrać w pierwszej klasie, a uczyć zaczęłam się od drugiej, czyli od tego roku. Też mam angielski i geografię, ale także bioogię. Będę za Ciebie trzymać kciuki w maju!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja na szczęście już po maturze, na nieszczęście czeka mnie obrona, licencjat :D powodzenia życzę!
    sukienka ma bardzo ładny fason :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka ;)

    http://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacja <3 jako ubiegłoroczna maturzystka trzymam za cb kciuki ;) na egzaminie nie ma się co stresować dopiero się zacznie jak będziesz czekać na wyniki xd

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://glamour-and-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja do matury mam jeszcze daleko :) Przed tobą pracowity czas,musisz dobrze się przygotować,czas na pewno szybko zleci.Ślicznie wyglądasz :)
    royal-girll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne te portfeliki. :D Też mam zamiar zdawać maturę rozszerzoną z angielskiego. :D

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jestem w 2 klasie liceum i już wiem co będę zadawać na maturze.
    Życzę ci powodzenia w nauce ;)
    Poklikałam sukienka: $14.99

    http://verczik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna sukienka. ;) I te kotki są na prawdę urocze. :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. To super ze jesteś tak zorganizowana mi na szczęście do matury jeszcze daleko
    Śliczna sukienka :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Trzymam kciuki na maturze :)
    Mnie w tym roku czeka egzamin gimnazjalny :D

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  30. ZAPRASZAM NA KONKURS! :)
    http://pineapple3443.blogspot.com/2015/09/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia na maturze. Nienawidze geografi wiec napewno bym się na nia nie zdecydowala, aczkolwiek Angielski to swietny wybó, poniewaz nieukrywajac jest on podstawa w zyciu kazdego mlodego człowieka.
    Pozdrawiam
    roksana-kedzierska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna sukienka - $14.99
    xoxo,

    Proszę o pomoc w klikaniu, każdy Wasz blog odwiedzę w podziękowaniu!
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/09/dresslink-wishlist-1simple-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna sukienka - $14.99
    xoxo,

    Proszę o pomoc w klikaniu, każdy Wasz blog odwiedzę w podziękowaniu!
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/09/dresslink-wishlist-1simple-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  34. sliczne zdjęcia, pięknie ci w tej sukience. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    NOWA NOTKA
    Obs za obs? kom za kom ?
    napisz w komentarzu

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Według mnie sukienka jest cudowna i powinnaś częściej pokazywać się w takich stylizacjach. Widzę, że zdajesz podobne przedmioty a maturze jak ja zdawałam. Oprócz niemieckiego, który zamieniłam na matematykę, co prawdopodobnie było dla mnie błędem, ale już studiuję i nie jest tak źle.
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. kotki są cudowne! a Ty jesteś przepiękna! <3 pomożesz mi proszę w wyzwaniu i poklikasz w linki? http://emilizzenike.blogspot.com/2015/09/15.html dziękuje za pomoc, za każdy klik się odwdzięczam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękna stylizacja!
    Świetna sukienka w paski i cudna czarna ramoneska!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna sukienka, podaję jej cenę: $14.99. Mogę prosić o kliknięcie w ostatnim poście na moim blogu? :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudownie wyglądasz! sukienka jest extra :-)! Buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. ale piękna sukienka! :)

    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi też ten weekend tak szybko minął! Ale mamy już kolejny! :) Świetne stylizacja!

    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Matura to bzdura, serio :D A certyfikat rób jak najbardziej, przyda Ci się bardziej niż ta matura :P

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Dwa języki rozszerzone- odważnie, Ja niestety nigdy nie miałam głowy do języków. Wyglądasz obłędnie w tej sukience! jest wspaniała. Jeszcze w połączeniu z tą kurteczką...zdecydowanie moje klimaty ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny post jak i blog,
    +zapraszam do siebie, jak i do obserwowania
    http://imnotafraidanymore147.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. ale sliczne te torebeczki *O* Świetny post! Bardzo podoba mi się twój blog i postaram się wpadać częściej :) A tymczasem zapraszam róznież do siebie MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja zdaję na maturze bardzo podobnie: geografię i angielski. Gegrą jestem przerażona :x
    Pozdrawiam!

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    SYDNEYSLEEK.COM

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow, no to masz niemałe wyzwanie! Życzę powodzenia :D
    Świetnie wyglądasz, super look ;)
    uczciwie kliknęłam - $14.99

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Te kotki są przeurocze!
    Kliknęłam, cena- 14,99

    ¦ http://gabby-inspirations.blogspot.com/ ¦ - mój blog klik :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Lubię Cię w takiej wersji :D
    Powodzenia na tych wszystkich egzaminach, trzymam mocno kciuki!
    Pozdrawiam cieplutko :*
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak czytam o matematyce na maturze to zaczynam się cieszyć, że mój rocznik to ominęło ;)
    Świetnie wyglądasz :)
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Powodzenia! :)
    Kliknęłam (14,99$)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Cześć . ;)
    Zostałaś nominowana do zabawy Liebster Blog Award. Szczegóły na moim blogu . ;)
    katjanakarolinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Wyglądasz genialnie! przepięknie
    klikniete, klikniesz u mnie na samym dole w poście? :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Życzę powodzenia i duuużego wsparcia oraz dobrej organizacji.
    P.s: Ładne zdjęcia. No, a kotki są urocze. :D
    swiatsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Również mam zamiar zdawać rozszerzoną maturę z geografii i angielskiego :) życzę powodzenia i jak najlepszych wyników! :)
    oczywiście poklikałam, a cena sukienki $14.99

    zapraszam do siebie
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Podobnie jak ty chciałem zdawać oby dwa języki, angielski i niemiecki, na poziomie rozszerzonym, ale jednak zostaję tylko przy ang. Świetne zdjęcia! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. bardzo ambitnie ;-) trzymam za Ciebie kciuki. Ja zdawałam rozszerzoną geografię (i to bez przygotowania;p) i trafiłam na bardzo prostą - życzę Ci abyś i Ty na taką trafiła. Natomiast co do stylizacji - wyglądasz pięknie i bardzo mi się podobają Twoje usta - kolor rewelka!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  61. U mnie w szkole też to jest i zastanawiam się czy do tego nie podejść. Ja tam z rozszerzeń zamierzam zdawać biologię i chemie. Życzę Ci powodzenia! Poklikane ;)

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK


    OdpowiedzUsuń
  62. Zdjęcia i stylizacja - rewelacja! :D

    http://backtoblack5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Sukienka jest bardzo fajna, ja na szczęście maturę mam już za sobą, chociaż sesję można do niej porównać
    Pozdrawiam anne-cucito.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.