sobota, 29 sierpnia 2015

#64 Pożegnanie wakacji

Hej! Mimo, że wykorzystuję końcówkę wakacji w 100% i na wszystko brakuje mi czasu to i tak nie mogę zapomnieć o blogu. W końcu zawzięłam się na początku wakacji i powiedziałam sobie, że posty będą regularnie, tak więc i słowa dotrzymuję. Niestety już niedługo dojdzie mi mnóstwo obowiązków związanych z przygotowaniem  się do matury, więc obawiam się, że posty będą pojawiać się dużo, dużo rzadziej. W każdym razie poddać się nie poddam. Wiem, że Wy na pewno to zrozumiecie, a ja jak tylko będę miała więcej czasu to od razu wezmę się za pisanie tutaj. 
W ostatnim poście pisałam troszkę o moich najbliższych planach, (między innymi festiwal kolorów, na który wybieram się już dziś!), ale doszedł jeszcze jeden spontanicznie zaplanowany wyjazd - z czego niesamowicie się cieszę. Na samo zakończenie wakacji, czyli 31 sierpnia wybieram się z chłopakiem i przyjaciółmi do Krakowa. Troszkę pozwiedzać, pospacerować - muszę przyznać, że nie byłam tam już dobrych kilka lat. Uwielbiam to miasto, więc jestem szczęśliwa już na samą myśl o tym wyjeździe. Bilety mamy już zakupione, także w poniedziałek wsiadamy do polskiego busa i jedziemy zakończyć wakacje pozytywnym akcentem. Kochani jestem badzo ciekawa, jak wy żegnacie wakacje. Koniecznie napiszcie mi w komentarzach.
Zdjęcia, które przygotowałam dla Was dzisiaj zdradzają jedno, moje, małe uzależnienie. Chyba nie trudno domyślić się o co chodzi, prawda? Muszę, przyznać, że jestem jedną z tych osób, które wszędzie gdzie nie pójdą mają przy sobie telefon. Nawet idąc z pokoju do kuchni moja ręka już automatycznie po niego sięga i zabiera go razem ze mną. Taki mam już nawyk. Gdy tylko znika gdzieś z zasięgu mojego wzroku, przykładowo wrzucę go gdzieś szybko do torebki to często zdarza mi się popadać w panikę, że go zgubiłam. Czy ktoś z Was też tak ma, czy tylko ja mam taką obsesję? Ostatnio co raz rzadziej włączam komputer, bo w sumie dzisiejsze telefony spełniają zbliżoną funkcję, a mogę zrobić wszystko dużo szybciej i w każdym miejscu bez dźwigania ze sobą laptopa. No i oczywiście podstawowa sprawa dla mnie to słuchanie muzyki. Miałam już kilka mp3, jednak wszystkie albo mi się zepsuły, albo zgubiły. Nigdy nie mam do nich szczęścia. Dlatego od jakiegoś roku wszędzie gdzie idę towarzyszy mi muzyka właśnie z telefonu.


                                      | KURTKA - KLIK |


71 komentarzy:

  1. Kraków to zdecydowanie moje ulubione miasto.. byłam tam ponad rok temu ale wróciłabym kiedy tylko znalazłaby się możliwość.
    Ja chyba już swoje wakacje wykorzystałam więc teraz czekam na szkołę ew

    zapraszam do mnie http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kraków to zdecydowanie moje ulubione miasto.. byłam tam ponad rok temu ale wróciłabym kiedy tylko znalazłaby się możliwość.
    Ja chyba już swoje wakacje wykorzystałam więc teraz czekam na szkołę ew

    zapraszam do mnie http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podejrzewam że w dzisiejszych czasach nie tylko Ty masz takie uzależnienie :)
    A outfit świetny, taki na luzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczba kurtka, wole nie myśleć o szkole ;/
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. To fajne masz zakończenie wakacji ja niestety już do końca wakacji przesiedzę w domu :)
    Ja też mam taką obsesję jak ty z tym telefonem :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze świetnie wyglądasz. Po drugie, również jestem w klasie maturalnej i nie wiem jak znajdę czas na ogarnięcie wszystkich obowiązków, a po trzecie zazdroszczę Wam wyjazdu! Ja niestety już nigdzie nie wyjeżdżam i spędzam ostatnie dni wakacji z chłopakiem i innymi bliskimi mi osobami. Cena kurtki to 20.67$ :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejuuu kurtka genialna jak cala sesja *.*
    20,64 :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo bym chciała również pojechać do Krakowa, to śliczne miasto.
    Też mam obsesje z telefonem, w tych czasach to chyba normalna ;)
    Kurtka śliczna, poklikałam $20,67

    OdpowiedzUsuń
  9. Od wtorku będę w Krakowie codziennie :D Cena: $20.67 ;)

    https://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! ;)

    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia! Cena to 20,67 $ :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie jestem aż tak uzależniona od telefonu. W zasadzie to często z niego nie korzystam. Ja jakoś specjalnie nie żegnam wakacji. Pewnie spędzę ten dzień w domu albo na rolkach. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz, buciki szczególnie zwróciły moją uwagę :)
    Link kliknięty - 20,67$:)

    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście ?
    Bardzo proszę :* Z góry ślicznie dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też tak chciałabym pożegnać wakacje! Nie tylko Ty masz taką obsesję...w tych czasach każdy ją ma;)
    Śliczne zdjęcia, piękne buty! *.*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurtka - $20.67
    Ja na pożegnanie wakacji wybiorę się na Festiwal Baniek Mydlanych ^^
    Nie martw się, ja mam identyczną obsesję.
    Świetne buty i kurtka ♥
    Bardzo ładne zdjęcia.
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna
    obserwuje'
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna kuteczka, zdjecia sa super. Zazdroszcze iphona, ja mojego juz sie doczekac nie moge

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia! :)) Śliczna stylizacja! Również uwielbiam słuchać muzyki z telefonu a do mp3 też nie mam szczęścia, chyba posiadamy tę samą obsesję :D Miłego wyjazdu do Krakowa! :))
    Cena kurtki - 20.67$ na promocji :))
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejuu, piękna ta kurtka!
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Jestem zakochana! W Twoich zdjęciach! *o* Są śliczne :oo *o* Pozdrawiam! ♥ http://bycolorfulprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia, cudowna kurtka!
    Jej cena to $20,67
    Wakacje zdecydowanie za szybko się skończły :/ Mimo to powinniśmy dostrzec w tym jakieś pozytywy ! :)

    Pozdrawiam
    http://roksana-kedzierska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę wyjazdu do Krakowa i na festiwal kolorów. Ładne zdjęcia :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Taaaaaak! Nie jestem sama na tym świecie! Odnalazłam bratnią duszę! Komórkowe love xoxo Mówił Ci ktoś, że piękne są te zdjęcia? Wiem, że tak, ale dla pewności: Te zdjęcia są piękne! :)

    Zapraszam do mnie na mały poradnikKłaki, świecznik i kalorie czyli poradnik: Jak przetrwać zajazd rodzinny?!

    Pozdrawiam cieplutko

    Niepokonana przez nudę
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  25. + Jak zwykle zapomniałam o kliku :') $20.67

    OdpowiedzUsuń
  26. Cóż no też tak mam! Tydzień przed rozpoczęciem roku pogoda bardzo dopisywała, bo przez większość wakacji było pochmurno i padało, to zaczęłam się opalać. Opalenizna taka sobie, ale co mogłam zrobić przez ten tydzień? :< Od telefonu aż tak uzależniona nie jestem. Tylko słucham muzyki i czasem na fb/instagrama wejdę. Ładne zdjęcia. :) $20.67

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja byłam tylko raz w Krakowie ale chętnie bym tam jeszcze raz pojechała :) sliczne zdjęcia!

    patyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna szminka, zazdroszczę Ci również odcieniu zębów, są pięknie :) No i miłego wyjazdu do Krakowa. Zapraszam do nas : http://weonforever.blogspot.com/2015/08/4-lba-k.html?showComment=1440924259689#c1451522745762601141 Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurtka 20.67 $
    Śliczne zdjęcia i stylizacja :)
    http://zanetta44.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurtka 20.67 $
    Świetne zdjęcia. Ja jeszcze nie mam planów na ostatni dzień wakacji :)

    www.pisany-z-pasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda, ze te wakacje tak szybko zleciały. Przeważnie mi się dłużyły i chciałam wracać do szkoły, a tym razem jest odwrotnie. Z całe szczęście wiem, ze dobrze je wykorzystałam. Było pare dni, kiedy zmarnowałam swój czas, no ale cóż.. Chwila leniuchowania równiez jest potrzebna :0
    Cena:
    $20.67 (przecena z $40.99)

    rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne zdjęcia :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba kurtka. Ja też jestem w klasie maturalnej. Powodzenia. :)) http://poprostukllaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Kraków to piękne miasto, sama chętnie bym się tam wybrała :) Jutro ostatni dzień wakacji spędzam w pracy,ale wcale nie żałuję bo ją lubię ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cena kurtki 20.67 :)
    Śliczne zdjęcia :) I bardzo ładnie napisany post :*
    http://roksanablogg.blogspot.com/2015/08/back-to-school1.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurteczka 20.67 ;) Swoja drogą to bardzo Ci pasuje;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna kurtka!

    zapraszam do mnie http://kowalskakinga.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  38. wspaniale jak zawsze, uwielbiam Twój styl :)
    kliknięte - 20,67
    klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialne zdjęcia, jesteś śliczna ! <3
    Genialny blog :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylizacja, cudowna kurtka i kolor szminki! :)

    http://meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Najbardziej uwagę, przyciąga szminka! Świetny kolorek :)
    jullia2452.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Super szminka i kurtka! Buty totalnie mnie urzekły! :)
    https://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Hejka, bardzo fajny post, jesteś meega śliczną dziewczyną. Ja dopiero zaczynam moją przygodę z blogowaniem jakbyś miała chwilkę to wpadnij ;)
    http://marcjannabaskiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Kochana, jak zawsze gdy tu wpadam nie mogę oderwać wzroku od Twoich włosów - są przecudowne! :))

    OdpowiedzUsuń
  45. $20.67 :) strasznie podoba mi sie ta kurteczka, az chyba w nia zainwestuje:D Sliczne zdjecia, jestes bardzo ladna i fotogeniczna:D
    Moze wspolna obserwacja? Jesli tak, napisz u mnie na blogu a zapewne od razu sie odwdziecze!
    Zapraszam do sb;p
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne zdjęcia :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Zrozumiałe, że musisz poświęcić więcej czasu na ten czas przed maturą:) Trzymam kciuki:)
    Przepiękne zdjęcia:) Śliczne nike♥ Obserwuje:)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam Serdecznie. Ps. ciekawy blog na pewno będzie widniał u mnie w ulub. miesiąca:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wakacje tak szybko przeminęły. :( Przydałby się jeszcze miesiąc. :D
    Śliczna sesja. :*

    MÓJ BLOG - KLIK ♥
    Jeżeli blog Ci się spodoba - zaobserwuj, będzie mi bardzo miło. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajnie że byliście spontanicznie w Krakowie :)

    Nowy post! Official Patty :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kraków! Moje ulubione miasto <3
    Świetne buty.
    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/2015/09/tag-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja jeszcze nie żegnam wakacji :D
    Dzięki za polecenie! ;)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Gorgeous jacket!! Love your sneakers too!
    http://sunmoonstyle.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  53. Z tym telefonem mam tak samo. Serio. Ja do toalety idę z telefonem, a jeżeli przypadkiem go gdzieś zostawię i potem widzę, jak ktoś go rusza, wpadam w szał.
    (Brat mówi, że to się leczy, ja tam w to nie wierzę :D) Nigdy nie miałam i nie będę mieć zaufania do mp3/4, nie wiem czemu, jakoś lepiej się czuję, kiedy trzymam telefon i piszę sms'a,
    przeglądam internet i mogę szybko zmienić daną piosenkę,
    zamiast wyciągania z kieszeni odtwarzacza. Za dużo zachodu z tym wszystkim,
    już wystarczająco, że telefon gubię jakoś tak średnio trzy/cztery razy w tygodniu ;-;

    Kurteczka przeceniona z $40.99 na $20.67 ;)

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  54. Zazdroszczę, chciałabym być na festiwalu kolorów :D
    Świetne zdjęcia, super wyglądasz!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ładne zdjęcia,świetna kurtka i buty! ;)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. też mam tę kurtkę :)
    jest genialna
    kliknęłam oczywiście w link <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.