wtorek, 11 sierpnia 2015

#60 Zestaw pędzli z dresslink

Hej! Dzisiaj na moim blogu będzie taka trochę mała odmiana, ponieważ tematyka postu będzie typowo kosmetyczna. Dawno niczego takiego tutaj na blogu nie było (ostatnio może jakoś dobrych kilka miesięcy temu). Dla mnie to też trochę odpoczynku, bo w taki upał robienie zdjęć na dworze to naprawdę spory wyczyn, a chcę dodawać dla Was posty regularnie. Dlatego też zdjęcia zrobiłam w domu, przy czym możecie zobaczyć również kawałeczek nowego koloru moich ścian. Niedługo też ukaże się post przedstawiający napis na ścianie, o którym tyle Wam pisałam. To cudeńko przyszło do mnie bardzo szybko i jest już zaaplikowane nad moim łóżkiem, osoby, które obserwują mnie na instagramie pewnie już widziały efekt, a reszta z Was zobaczy już niedługo na blogu.
Ojej, w końcu zaczęłam odbiegać od przewodniego tematu dzisiejszego postu, więc już do niego wracam. Ostatnio miałam możliwość zamówienia czegoś na stronie dresslink.com. Nie do końca przekonały mnie ubrania na tej stronie, więc postanowiłam postawić na coś innego. Wiele osób zachwalało ich pędzle i akcesoria kosmetyczne. Ja szczerze mówiąc nie miałam wcześniej żadnego zestawu pędzli, ponieważ po prostu z nich nie korzystałam. Wystarczał mi jeden, którego używałam do pudru i to w sumie tyle. Od jakiegoś czasu chciałam spróbować nakładania podkładu gąbeczką lub pędzlem, bo te sposoby są polecane przez wiele dziewczyn. Generalnie to szkoda mi było zamawiać tylko jednego pędzla, więc skusiłam się na cały zestaw (8 sztuk), zwłaszcza, że cena była bardzo, bardzo przyzwoita.

W skład zestawu wchodzi dokładnie osiem pędzli. Cztery sztuki do twarzy oraz cztery do oczu.  Jak na razie używałam dwóch z nich, tych najbardziej standardowych, czyli do podkładu i pudru. Troszkę obawiałam się o jakość tych pędzli, ponieważ cena ich jest szokująca. Jestem zaskoczona, bo pędzle są naprawdę miłe i mięciutkie w dotyku, aż przyjemnie się ich używa. Oczywiście nie można zapomnieć o higienie, dlatego pędzle zostały przeze mnie umyte niedługo po użyciu. Absolutnie nic po umyciu się z nimi nie stało, są nadal mięciutkie takie jak były (polecam mycie szamponem), także duży plus dla tych pędzli! Dodatkowo zamówiłam sobie również kosmetyczkę, ponieważ moja stara była już w kiepskim stanie i szukałam czegoś nowego. Zdecydowałam się na wzór w zebrę i to był świetny wybór. Jedynym minusem jest to, że kosmetyczka po wyjęciu z paczki nieźle śmierdziała (czego się w sumie spodziewałam), ale po około tygodniowym pobycie na balkonie i wietrzeniu jest z nią już dobrze. Gąbeczka do podkładu, którą również zamówiłam okazała się znacznie mniejsza niż myślałam, że będzie. Jeszcze nie miałam okazji jej użyć, ale na pewno napiszę w najbliższym czasie jak mi się sprawdziła. W każdym razie jeśli szukacie zestawu pędzli to ten mogę Wam jak bardziej polecić. Może nie znam się na tym szczególne dobrze, bo jest to mój pierwszy zestaw, ale jak dla mnie za takie śmieszne pieniądze na pewno nie będziecie żałować tego zakupu.








Jestem ciekawa, czy któraś z Was ma również ten zestaw pędzli i jak go ocenia. Piszcie w komentarzach!

Mam dla Was jeszcze 3 blogi do polecenia:


Jeśli chcecie, żebym poleciła Wasz blog w następnym poście, wystarczy podać w komentarzu cenę pędzli i kosmetyczki (wylosuję 3 blogi).
Buziaki, Kasia

87 komentarzy:

  1. kosmetyczka piękna jak będe miała okazje to ją zamówie :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kosmetyczka! <3
    Pędzle także wydają się całkiem niezłe, jak na tę cenę. Choć sama używam tylko pędzla do pudru, chętnie bym wypróbowała cały zestaw.
    Pozdrawiam cieplutko ;*
    Anastazja
    anastazja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana pędzle najbardziej mi się spodobały -wyglądają porządnie, oczywiście kliki oddane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pędzle wyglądają bardzo porządnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają normalnie, zastanawiam się nad ich kupnem :)
    Poklikałam, liczę na rewanż :)
    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/08/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzle wydają się naprawde dobre. Ja również posiadam tylko pędzel do pudru, więc może sobie je zamówię
    pędzle: $5.67
    kosmetyczka: $2.17
    gąbeczka: $1.67

    http://verczik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna ta kosmetyczka. :) Ja jeszcze nie zamawiałam tam pędzli, a to dlatego, że ich nie używam. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pędzle: $5.67
    kosmetyczka: $2.17
    gąbeczka: $1.67 Właśnie czekam na te pędzle:) Super post i śliczny blog. Czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście? Byłybyśmy bardzo wdzięczne, pisz u nas a odwdzięczymy się czym chcesz:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam wiele dobrego o tych pędzlach i chętnie bym je przetestowała :) Niestety trochę boję się zamawiać z azjatyckich stron :(
    Jak sprawdzałam, które blogi polecasz, przez chwilę myślałam, że pierwszy z nich jest mój :D Ach, było blisko :)
    pędzle: $5.67
    kosmetyczka: $2.17

    OdpowiedzUsuń
  10. Chińskie puchacze są bardzo fajne, chociaż ja preferuje szybki makijaż i swoje łapki, jedynie pędzel do rozblendowania cieni ;)
    Ceny :
    pędzle: $5.67
    kosmetyczka: $2.17
    gąbeczka: $1.67

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne pedzle!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/08/totem-print-bikini.html

    OdpowiedzUsuń
  12. O ciekawe pedzle :)
    Super blog, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pędzle: 5.67 kosmetyczka: 2.17 gąbka: 1.67
    super są te pędzle :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pedzle wyglądają naprawde dobrze :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. mam różowe pędzle do oczu z Dresslink:) są super:)
    zapraszam Cie do mnie na rozdanie dowolnie wybranej rzeczy ze sklepu znu.com:)
    może skorzystasz:*
    buziaki!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta kosmetyczka wyglada bardzo fajnie, kliknięte :)
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta kosmetyczka świetnie się prezentuje. ♥
    $ 5.67. $ 2.17, $ 1.67
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pędzle- $5.76
    Kosmetyczka- $2.17
    Gąbeczka- $1.67
    Fajna ta kosmetyczka i pędzle :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Po zdjęciach widać że są miłe w dotyku :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę zamówić te pędzle jak będę miała okazje ;)
    Gąbeczka $1.67
    Pędzle $5.67
    Kosmetyczka $2.17

    https://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gąbeczka 1.67
    Pędzle 5.67
    Kosmetyczka 2.17

    Ja osobiście nie posiadam jeszcze pędzli z tej strony, ale przy najbliższej okazji na pewno zamówię ;)
    izzy-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pędzle- $5.76
    Kosmetyczka- $2.17
    Gąbeczka- $1.67
    Na wielu stronach zagranicznych można spotkać pędzle, Shein też chyba posiada nawet z wygląd podobne :)
    http://ewciakkkk.blogspot.com/2015/08/red-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam bardzo podobne zShein :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie miałam tych pędzli, w ogóle w życiu nie miałam żadnych pędzli, ale chyba zacznę się uczyć ich używać i zacznę od tych :)

    http://follow-dreamss.blogspot.com/2015/08/mini-haul-zakupowy.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Pędzle, wydają się całkiem dobre. Zdjęcia są świetnej jakości, jestem pod wrażeniem :-)
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Też sobie je zamówiłam😊
    Photo-andyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna recenzja, chyba mnie namówiłaś do zakupu, bo długo się nad nimi zstanawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super recenzja. Może się na nie skuszę? :D
    pędzle: $5.67
    kosmetyczka: $2.17

    http://rules-are-boring.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Też myślałam nad tym zestawem składając zamówienie :D
    Poklikałabyś u mnie?
    http://ysiakova.blogspot.com/2015/07/wspopraca-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Super są te pędzelki, też wiele o nich słyszałam ! Mam pędzle z tej strony i chyba zdecyduję się też na te :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. powiem szczerze ja mam tylko jeden pędzel do pudru hahah bo niczego innego nie u zywam haha
    Zapraszam na mój blog --> klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Pędzle: 5.67$
    Kosmetyczka: 2.17$
    Gąbka: 1.67$
    Pozdrawiamy! :*
    Staying Strong[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  33. Przydałyby się takie :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. właśnie poszukuję jakiś nie drogich pędzli do makijażu i moglabyś mi powiedzieć ile za nie zapłaciłaś wraz z przesyłką i jak się sprawdzaj? tak po za tym zapraszam na mojego pierwszego bloga http://beautyis-life.blogspot.com/?m=1, mam nadzieje ze skomentujesz i zaobserwujesz i polecisz go innym!💞

    OdpowiedzUsuń
  35. Kosmetyczka *_*
    Właśnie szukam nie drogich pędzli !

    OdpowiedzUsuń
  36. moze kiedyś zamówię sobie te pędzle;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądają dobrze, oby tak samo się ich używało :)

    Pędzle- $5.76
    Kosmetyczka- $2.17
    Gąbeczka- $1.67

    pędzle- $5.76
    kosmetyczka- $2.17
    gąbka- $1.67

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyżby ceny skopiowane? :)

      Usuń
    2. Wyłącz sobie kochana kopiowanie na stronie na ten czas i bedziesz miała pewnosc:)

      Usuń
    3. Właśnie tak zrobię - bo uczciwość ludzka mnie już przeraża. Dzięki za radę :*

      Usuń
  38. Świetny zestaw :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wchodząc na stronę dresslink już dawno zauważyłam te pędzle, wyglądają bardzo fajnie, ciekawe czy tak też się sprawują :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny zestaw :))
    A kosmetyczka bardzo ładna
    +obserwuje
    alex-aleex08.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Pędzle podbiły moje serce! ♥
    http://mademoiselleviki.blogspot.com/2015/08/haulof-july.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Widziałam ten zestaw, kiedy przeglądałam ostatnio stronkę, i postanowiłam, że zamówię następnym razem. Ja z kolei używam tylko pędzla do różu. Faktycznie są bardzo tanie, ale jak dotąd słyszałam same pozytywne opinie :)
    Zapraszam do siebie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Widziałam ten zestaw, kiedy przeglądałam ostatnio stronkę, i postanowiłam, że zamówię następnym razem. Ja z kolei używam tylko pędzla do różu. Faktycznie są bardzo tanie, ale jak dotąd słyszałam same pozytywne opinie :)
    Zapraszam do siebie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ciekawe są te pędzle! Urocze jest te wiaderko ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajnie się te pędzle prezentują, ale pewnie nie są z naturalnego włosia :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super pędzle, choć ja się bardziej skupiłam na zdjęciach. Rewelacja !

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. super są te pędzle, już sobie wyobrażam jakie mięciutkie muszą być ! :3

    http://martha33.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. fajne ! :) oby tylko włosy nie wypadały :D
    Pomogłabyś mi? Jeśli tylko masz czas i ochotę, poklikaj w poscie w linki : http://twoimioczami.blogspot.com/2015/08/pierwsza-wspolpraca-my-wishlist-with.html Z góry dziękuje:) a jeśli uważasz za spam - okej! Mimo wszystko zostawiam komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pędzle wyglądają na porządnie zrobione. Może następnym razem się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Pędzle są prześliczne :) wyglądają tez na całkiem dobre :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  52. Właśnie te pędzle wygrałam w jakimś konkursie i jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą. W sumie to nigdy nie używałam żadnych, więc jestem trochę podekscytowana. XD

    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik
    ZNU GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajne pędzle :D Poklikałam.

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Wyglądają na porządne :) Ja zamawiałam na allegro i jak na razie jestem zadowolona choć zastanawiam się nad kupnem kolejnych

    domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja osobiście się nie maluję, ale sądzę, że posiadanie takiego zestawu pędzli ułatwia sprawę związaną z makijażem. Makijaż od razu staje się bardziej lepszy, ale to chyba też z drugiej strony zależy od ręki. Tak jak w przypadku rysowania. Na początku jest trudno cokolwiek narysować, ale jeżeli się w tym celu poćwiczy trochę to po jakimś czasie są zniewalające efekty. :)
    dziennik-ali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Muszę przyznać, że całkiem fajne te pędzle :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Super są te pędzle dziękuje że poleciłaś mojego bloga :)
    pędzle: $5.67
    kosmetyczka: $2.17
    gąbeczka: $1.67

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. super pędzelki, wyglądają na fajne. poklikałam
    potrzebuję Twojej pomocy, czy klikniesz w linki shein tutaj??

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html
    i w poprzednim poście

    OdpowiedzUsuń
  59. Haha, mi się nie zdarzyło wietrzyć kosmetyczki na balkonie jeszcze :D
    Zastanawiałam się nad kupnem tych pędzelków, gdyż słyszałam o nich wiele pozytywnych opinii na blogach innych blogerek. :)
    Podaje ceny rzeczy:
    pędzle - 5.67$
    kosmetyczka - 2.17$
    gąbeczka - 1.67$
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  60. Z dresslink zamówiłyśmy dokładnie te same pędzle i gąbeczki! Sprawdzają się bardzo dobrze :)
    gąbka: $1.67
    kosmetyczka: $2.17
    pędzle: $5.67

    Zapraszam do nas! Jeśli Ci się spodoba będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad :) IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  61. Pędzle wyglądają super, zastanawiam się nad ich kupnem :) Ciekawi mnie ta gąbeczka, także czekam na opinię :) Poklikane :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  62. Dużo ludzi pozytywnie wypowiada sie o tych pędzlach a kubeczkek biały jest cudowny!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Sama się zastanawiam nad kupnem pędzelków. :-)

    Ceny :
    *gąbeczka: $1.67

    *pędzle: $5.67

    *kosmetyczka: $

    Zapraszam do mnie. :-)
    Będę bardzo wdzięczna za kilknięcia w postach w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/neonowy-kombinezon.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja również dostałam od nich propozycję współpracy, ale ja postawiłam na ciuchy ^^
    Świetny post i zdjęcia :)
    Pędzle- $ 5.67
    Kosmetyczka- $ 2.17
    Gąbeczka- $ 1.67
    Ja używam tylko 2 pędzli - do podkładu i "dwuzadaniowego" do pudru i różu.
    Podoba mi się ten zestaw, tym bardziej, ze cena jest bardzo przystępna :3
    Obserwuję i pozdrawiam
    ----
    Zapraszam na odnowionego bloga!
    Kiedyś → www.julia-and-lifestyle.blogspot.com
    Teraz → www.julkagolab.blogspot.com
    Nowy wygląd bloga, nowy adres i nowe pomysły! Zapraszam :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  66. Swietny zestaw ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Pędzle $5.67
    Kosmetyczka- $2.17
    Gąbeczka $1.67
    poklikasz też u mnie w linki? :)
    WHATEVER SEA - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  68. świetne pędzelki ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja też nie wyobrażam sobie życia bez pędzli, a używam ich od niedawna. Niestety swoje zakupiłam w zupełnie innym sklepie, ponieważ trochę się bałam tego co pokazują na wszystkich tych stronkach. Ale kosmetyczka cudowna, sama bym chętnie przygarnęła takową. ^^
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  70. Pędzle prezentują się świetnie ;)

    $ 5.67
    $ 2.17

    Zapraszam na nowy tygodnik
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja właśnie szukałam jakiś tanich pędzli, które będę brała ze sobą tylko na wyjazdy :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  72. wyglądają na świetne ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. właśnie zaczęłam z nimi współpracę, więc poklikałam:)
    http://polowcia--blog.blogspot.com //zapraszam na relację z pobytu w Bułgarii, a może i ty tam się wybierzesz! x

    OdpowiedzUsuń
  74. Pędzle za 5.67$ - trudno w to uwierzyć ;) Wyglądają naprawdę przyzwoicie ;) Ja uwielbiam te z Hakuro i co miesiąc dokupuje jeden model ;) Kosmetyczka: 2.17$ - świetna i pojemna ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. Sama współpracuję z tą firmą i muszę zamówić sobie te pędzle :) Obserwuję :))
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Heej :)
    Poklikałam u Ciebie:)
    Mam prosbe brakuje mi juz nie wiele :) Poklikasz u mnie?
    http://zmianoo99.blogspot.com/2015/07/kolejna-wishlista-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  77. Wyglądają na solidne.Muszę je kiedyś zamówić i sprawdzić :).

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magda.sara - klik

    OdpowiedzUsuń
  78. Ale świetne są te pędzle. :) Wyglądają na dość wytrzymałe.
    Ta firma napisała do mnie i jeżeli będę coś zamawiać, to na pewno zwrócę uwagę na pędzle! :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. pędzle muszę sobie kupić ;)
    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie chociaż komentarz ;)
    Mój blog! - klik

    OdpowiedzUsuń
  80. cudne pędzle ♥ też mam gąbeczkę, choć w niebieskiej wersji i uzywam praktycznie codziennie :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  81. swietnie.!zapraszam do siebie
    http://aniabondziul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.