sobota, 25 lipca 2015

#57 Malowanie pokoju + ogrodniczki!

Hej! Co u mnie? Od ponad roku zbierałam się do zmiany koloru ścian w moim pokoju, jednak jakoś nie mogłam się w pełni do tego zorganizować. Byłam przekonana, że chce się już pozbyć tego fioletu, który mam obecnie, lecz nie byłam pewna jaki kolor będzie pasował na jego miejsce. Teraz wreszcie podjęłam decyzję o malowaniu i nawet już zakupiłam farby. Wszystko idzie naprawdę w ekspresowym tempie, aż sama jestem zdziwiona! Długo wahałam się nad kolorem białym, bo bardzo podobają mi się właśnie takie wnętrza. Jednak patrząc na stan czystości moich ścian obecnie to biały chyba nie byłby odpowiednim kolorem... dlatego postanowiłam połączyć go z szarym. Dwie ściany będą szare i dwie białe. Postanowiłam pozmieniać również dodatki. Myślę o zrobieniu na szarej ścianie nad łóżkiem dużego białego napisu. Wiem, że są do tego specjalne naklejki, które są łatwe w aplikacji. Chciałabym, żeby to był jakiś ciekawy cytat. Jeśli ktoś ma lub miał taką naklejkę to napiszcie w komentarzu, jestem ciekawa czy warto w coś takiego zainwestować. Malowanie rusza już w poniedziałek.Wszystko dzięki mojemu chłopaki, który od razu zadeklarował swą pomoc. Oczywiście pewnie będzie to wyglądało tak, że on przemaluje wszystkie ściany - a mi zostawi kaloryfer, haha. Nie mogę się doczekać efektu końcowego - kto wie, może zrobię jakiś room tour?
Zmieniając jeszcze  temat to już przed wakacjami polowałam na jakieś fajne ogrodniczki. Niestety ceny w sieciówkach mnie lekko przeraziły, nawet na wyprzedażach... Jednak dopięłam swego w poszukiwaniu i zamówiłam je na romwe, chociaż zawsze obawiam się przed zamawianiem spodni na azjatyckich stronach. Rozmiarówki jeśli chodzi o spodnie są tam naprawdę dziwne i ciężko trafić na idealny rozmiar. Pamiętajcie o dokładnym sprawdzeniu wymiarów. W każdym razie zamówiłam najmniejsze - S i są okej, także mogę już cieszyć się tak długo poszukiwanymi ogrodniczkami!
Ps. Brawo dla spostrzegawczych dziewczyn w komentarzach pod ostatnim postem. Tak właśnie, chodziło o włosy. Ścięłam ich dość sporo, ale jestem zadwolona.





Dziękuję osobom, które pomogły mi w poprzednim poście. Tak jak obiecałam wybrałam 3 blogi, które serdecznie chcę Wam polecić, także nie zapomnijcie ich odwiedzić:

Jeśli ktoś ma ochotę pomóc mi również tym razem wystarczy podać w komentarzu ceny ogrodniczek i bluzki. W następnym poście również wybiorę 3 blogi, które polecę. 
Buziaki, Kasia

109 komentarzy:

  1. Kochana świetnie wyglądasz w tych rzeczach :) Nie zależy mi na polecaniu mojego bloga, kliknęłam w linki z przyjemnością :) Mam nadzieję, że będę mogła liczyć również na taką pomoc od ciebie w najbliższych dniach :) Ogrodniczki - 13,33$, Stylemoi - 16,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana, jasne, że możesz na mnie również liczyć :)

      Usuń
  2. Piękne ubrania. Życzę udanego remontu pokoju :)
    Tez chciałabym zmienić swój pokój - mam różowe ściany.
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mega ogrodniczki,ogolnie bardzo ladne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Ja swój remont miałam w tamtym roku. Teraz reszta mieszkania :) Życzę powodzenia.

    http://www.imalitlepineapple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogrodniczki bardzo fajnie się prezentują
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. US$13.33 i $16.99 , niedługo u mnie będzie post wiec też będę prosiła o klikanie ;)
    http://www.andziathere.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam ogrodniczki! Zakochałam się w jednych a ich cena wynosiła 180 zł! Gruba przesada... dałam sobie spokój, ale dalej są w mojej głowie :D

    www.kiercia.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  8. też ostatnio malowałam pokój i zdecydowałam się przejść z rażącego pomarańczu, którego miałam na dwoch ścianach do białego i to była świetna decyzja! Na dwóch pozostałych mam coś w stylu cappuccino i zastanawiam się jak ją urozmaicić. Ten napis o którym piszesz może naprawdę fajnie wyglądac!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się zegarek, ktory masz na ręce :D
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego remontu! Śliczne ogrodniczki ;*

    blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. efekt końcowy pewnie będzie świetny :)
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia. Ja niedawno malowałam cały pokój na biało i wymyśliłam jedną ścianę w zdjęciach w czarnych ramkach :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też mam remont w pokoju :) Wybrałaś świetne kolory, na pewno twój pokój wygląda cudownie ;)
    Śliczne ogrodniczki, świetne zdjęci. Pozdrawiam ;*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz cudowne wlosy *-*
    A co do stylizacji pięknie połączyłaś ogrodniczki z białymi converse.
    Zapraszam http://whatever521.blogspot.com/2015/07/holidayfashion.html

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne ogrodniczki :) też planuję zmienić kolor pokoju w tym roku, ale jeszcze nie wiem na jaki
    poklikałam: ogrodniczki - 13,33 $ w cenie na promocji
    Czy mogłabyś kliknąć w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. naszyjnik 16.99$ :) w ogrodniczki też kliknęłam lecz nie pokazuje mi się cena :( ale są śliczne !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie wyglądasz,myślę że fajnie będzie wyglądał jakiś biały napis na szarej ścianie :)
    Powodzenia w remoncie :)
    Ogrodniczki - 13,33$ Bluzka-$16.99

    OdpowiedzUsuń
  18. też długo chciałam zmienić kolor pokoju i powstał niebiesko-błękitny :)
    co do naklejek, ja szukałam na bardzo wielu stronach i nic nie mogłam znaleźć, będzie ciężko..
    świetne zdjęcia ;)

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. slicznotka jestes ;* no i sliczne fotki oczywiscie ;)
    cudne wpisy i blog <3

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne zdjęcia!
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne zdjęcia, uwielbiam ogrodniczki <3
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/2015/07/przeglad-rzeczy-z-dresslinkcom.html

    OdpowiedzUsuń
  22. super ogrodniczki, powodzenia w malowaniu! :)
    http://ruczii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny look <3

    http://fashionkill4.blogspot.com/2015/07/2107.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz!

    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie zgodzę się z tym, że w sieciówkach ceny ogrodniczek były przerażające. Muszę Ci powiedzieć, że naprawdę świetnie wyglądasz :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ogrodniczki to dość ciężki temat do okiełznania a ty poradziłaś sobie bardzo dobrze :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. masz świetny blog, co powiesz na wspólną obserwacje? jeżeli tak to wpadnji do mnie zaobserwuj daj znac w komentarzu a ja odwdziecze sie od razu na 100% :)
    pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładnie Ci w tych ogrodniczkach, miłego malowania pokoju! :)
    http://wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne te ogrodniczki! cudownie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Super ogrodniczki:)



    Zapraszam bypatricia143.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. biały i szary to świetne połączenie ;3

    obs/obs? zaczynaj, jak zaobserwujesz daj znać na moim blogu. na pewno się odwdzięczę!
    http://caroo-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. biało-szary pokój to świetne rozwiązanie :)
    piękne zdjęcia :>

    www.esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny post! :) Tak trzymać :D

    Zapraszam na mojego bloga! Dopiero zaczynam:) może wspólna obs? daj znać u mnie :*

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia! Ogrodniczki znów w modzie ;) Muszę też sobie taka sprawić!;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny post!:*
    http://happypanda022.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. o,ale fajowe ogrodniczki! :) bardzo przyjemny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie cudownee są te ogrodniczki!:)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne ogrodniczki i świetne zdjęcia :D
    Wspólna obserwacja? Daj znać :)
    Pozdrawiamy :*
    Nasz Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie świeże, letnie kolory na zdjęciach! Niesamowite! Jakim aparatem je robisz?
    Ps. Mam pytanie.. Jak sprawdzają Ci się te krótkie conversy? :) Czy materiał bardzo się brudzi?

    Ceny: O: 13,33 ; B: 16,99

    Zapraszam do mnie na klikanie - Hanyvia(click)
    Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia zazwyczaj robię Nikonem D3100, te akurat robiła mi koleżanka nikonem bodajże D5100, jednak efekt w sumie ten sam, bo obie używamy obiektywu 15-105 :) Co do conversów to mam dwie pary te białe co są tutaj na zdjęciach brudzą się okropnie! Mam je dopiero miesiąc a już prałam je 2 razy, natomiast miętowe jakoś za bardzo mi się nie brudzą.
      Buziaki
      Kasia

      Usuń
  40. bardzo fajnie w nich wyglądasz! jak American Girl ;))

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam ogrodniczki. Bialy i szary moga genialnie prezentowac sie na scianach !
    Pozdrawiam
    roksana-kedzierska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. 13,33 i 16,99 :) Śliczne są te ogrodniczki i bardzo ładnie w nich wyglądasz. Ostatnio mam obsesje na nie, sama kupiłam białą parę ale jednak nie maja takiego samego efektu jak klasyczne dżinsowe :) Ciesze się ze znalazłam twój blog, bardzo milo się go czyta. Obserwuje <3
    Zapraszam :)
    http://beautyandtheblushh.blogspot.co.uk/2015/07/makeup-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Mnie też zniechęcają ceny ogrodniczek w sieciówkach. Twoje są bardzo ładne i pasują ci.
    Ogrodniczki: $13.33
    Bluzka: $16.99
    http://verczik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Prześlicznie Ci w tej długości :) A włosy dodatkowo po ścięciu pewnie odżyły.
    Ogrodniczki prześliczne! A co do pokoju, z chęcią zobaczę zdjęcia po remoncie :)
    Buziaki, WM.

    OdpowiedzUsuń
  45. Szarość z bielą komponuje się znakomicie, mi się marzy całe mieszkanie zrobić w tych odcieniach i dodatkowo ożywić je jakimiś kolorowymi akcentami :) ogrodniczki super - bardzo fajnie w nich wyglądasz

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale jestes śliczna, a ogrodniczki to chyba hit tego sezonu, pelno dziewczyn widzę w nich.
    Do Ciebie one idealnie pasują. :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjciowa pt. ''Red riding hood'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/07/red-riding-hood.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale jestes śliczna, a ogrodniczki to chyba hit tego sezonu, pelno dziewczyn widzę w nich.
    Do Ciebie one idealnie pasują. :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.
    Nowa sesja zdjciowa pt. ''Red riding hood'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/07/red-riding-hood.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Te spodnie świetnie się na Tobie prezentują! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. dziękuję za obserwację, i oczywiście ja również obserwuje :)
    pozdrawiam i ponownie zapraszam w wolnym czasie

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne są te ogrodniczki. Cudne fotki.
    Zapraszam do mnie.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne ogrodniczki :) ja teraz planuje ich zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne ogrodniczki :) ja teraz planuje ich zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  53. świetne zdjęcia, masz przepiękny uśmiech! :)
    Ja osobiście uwielbiam ogrodniczki! :)
    Pozdrawiam.

    http://anja-bloguje.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne zdjęcia, kliknęłam <3

    $13.33
    $16.99

    Zapraszam na nowy przepis
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  55. ja remont pokoju mialam wtamtym roku, jesli chodzi o kolor to 2 sciany brazowe, capucino, a dwie fioletowe, zmienilam sie przez ten rok i mi sie nie podobaja
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/
    mój blog
    Klik

    OdpowiedzUsuń
  56. Też mam teraz malowany pokój, tylko ja zostałam przy fiolecie. :) Ładne zdjęcia. ;]

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Super ogrodniczki, też na takie poluję, ale jest tak ja napisałaś w poście, azjatycja rozmiarówka jest dziwna.
    Dziękuję za polecenie mojego bloga kochana!
    Miłej niedzieli :*
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ogrodniczki są świetne! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. przepiękne zdjęcia, wyglądasz świetnie!
    ogrodniczki- $13.33
    bluzka- $16.99

    pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. super ogrodniczki :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. świetnie wyglądasz ;)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. poklikałam:)
    -----
    http://polowcia--blog.blogspot.com jeżeli masz czas poklikać w linki to z góry dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  63. Prześliczne zdjęcia! Uwielbiam takie ogrodniczki! Muszę koniecznie gdzieś e takie zainwestować :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  64. 13.33-ogrodniczki 16.99-koszulka <- uczciwie poklikałam
    Uwielbiam Ogrodniczki :) Pozdrawiam i zapraszam
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  65. ale piękna jesteś! cudowne ogrodniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo podoba mi się Twoja uroda! Świetne ogrodniczki! Długo polowałam na podobne :)
    (ogrodniczki 13,33$, t-shirt 16,99$)
    Zapraszam do siebie, dx1s.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. powodzenia w malowaniu! śliczne zdjęcia ;) poklikałam ( ogrodniczki 13,33, bluzka 16,99)
    zapraszam izzy-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja juz obserwuję, monicabelle.blogspot.com buźka :**

    OdpowiedzUsuń
  69. Super wyglądasz na tych zdjeciach :)Wspaniałe są! Śliczne są te ogrodniczki, modne w tym sezonie i super w nich wyglądasz :)

    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja wyczekuje remontu mojego pokoju jak nigdy! Również chcę białe ściany połączone z szarością tylko zamiast napisu powieszę ramki na szarej ścianie nad łóżkiem :)
    maksymiliana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja malowałam pokój na fioletowo-wrzosowo i jest całkiem okej xd
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  72. Ładna stylizacja i Twoje boskie pieprzyki na rękach :) www.Just-Kuba.blogspot.com - check it out ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetny blog! Chętnie będę tutaj zaglądać patrząc czy są jakieś nowości :)
    Zapraszam również do mnie Blondyneczka Calineczka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Ogrodniczki wracają do łask :)

    Kliknij proszę TUTAJ i zapraszam na swojego bloga :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Beautiful! I invite to take part in my beauty giveaway ! GIVEAWAY HERE

    OdpowiedzUsuń
  76. kocham ogrodniczki! świetne zdjęcia :* piękna!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Love everything you’re wearing – and I love those extra photos!
    エルメス通販 
    ヴェルサーチ通販

    OdpowiedzUsuń
  78. Super się prezentują ogrodniczki :) Poklikałam w linki!

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w wishliście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  79. Myślę, że połączenie białego i szarego to świetny pomysł. Nie miałam nigdy takich naklejek na ścianie, więc nie wiem jak się sprawdzają, jednak w mojej wyobraźni prezentują się świetnie :D
    Ogrodniczki są cudowne, jednak ja nawet sprawdzając wymiary boję się zamawiać na azjatyckich stronkach :P
    cena ogrodniczek - $13.33
    cena bluzki - $16.99
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Bom dia
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular! Fiquei muito feliz em te conhecer.

    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja kupiłam ogrodniczki w ny za 170 zł ;x ale nie żałuję ;D
    śliczne zdjęcia ;) w wolnej chwili zapraszam do siebie: http://zzyciawzietexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. nowy post :)
    http://aleksandra-chuda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Śliczne ogrodniczki!
    Zapraszam do mnie :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  84. Uwielbiam fioletowe ściany, ale myślę że biały i szary to cudowne połączenie.
    Te ogrodniczki są czarujące <3

    Serdecznie zapraszam do mnie, poklikasz w linki u mnie w poście? Serdecznie dziękuję.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  85. Świetne są te ogrodniczki, piękne zdjęcia :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. w odpowiedzi na komentarz o wspólną obserwację :) ja już, czekam na obserwację od cb :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  87. nie przepadam za ogrodniczkami, ale Ty wyglądasz super! :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetnie wyglądasz w tych ogrodniczkach! A włosy faktycznie wyglądają na zdrowe :)
    Ogrodniczki - 13,33$, bluzka - 16,99$

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + jutro u mnie: SŁODKO-FORMALNY STRÓJ, czyli do biura, ale inaczej - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  89. +poklikałam w linki!;)
    Jeśli możesz poklikaj tez u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  90. super post i blog

    zapraszam : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

  91. Oi linda!
    Gostei muito de conhecer o seu blog.
    Eu estou achando que ele é muito estiloso, tem uma visualização muito bonita e é cheio de informação útil.
    Dé uma passadinha no meu blog, você vai adora ele tanto quanto eu adorei o seu.
    Se gostar, me siga. Mas se você não gosta.......
    ME SIGA mesmo assim!!! rsrsrs
    Beijokas!!

    http://viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  92. U mnie też przydałoby się malowanie, ale jakoś nie mam weny, żeby się za to zabrać :) Śliczna stylizacja, ogrodniczki: US$13.33, koszulka: $16.99 :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  93. Interesujacy i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie!:) http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/07/nim-kobieta-wyjdzie-za-maz-ubiera-sie.html



    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    https://www.facebook.com/pages/Ultraviolence-design/354117081413793?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  94. Bardzo chciałabym mieć białe ściany w pokoju. :)
    Wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  95. Ale jesteś piękna :)
    Super ogrodniczki i ładne zdjęcia
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  96. Świetny zestaw, mam te same ogrodniczki! W ostatnim poście możesz zobaczyć z czym ja je zestawiłam , także zapraszam :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  97. Świetne zdjęcia, piękne ogrodniczki. Genialny wygląd. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.