niedziela, 19 lipca 2015

#56 Egzamin zdany!

Hej! Jak Wam mija weekend? Znowu zrobiło się mega upalnie na dworze, więc zgaduję, że większość z Was wykorzystuje ten czas na opalanie. W każdym razie muszę się z Wami podzielić bardzo pozytywną wiadomością. Jak już wiecie praktycznie zakończyłam swój kurs na prawo jazdy.Wiele osób życzyło mi pod ostatnimi postem powodzenia na egzaminie teoretycznym, do którego się przygotowywałam. W czwartek był ten wielki dzień... dzień, na który wyznaczono mi egzamin. Nie umiem się nie stresować, więc jak to ja poszłam cała zestresowana. Dobrze, że był ze mną chłopak, bo miałam w nim ogromne wsparcie. No i udało się! Zdałam za pierwszym razem. Uwierzcie, że jak wyszłam z sali czułam się jak najszczęśliwszy człowiek na ziemi. Zdarzyła mi się też dosyć śmieszna sytuacja, ponieważ na 15 stanowisk  zostało mi przydzielone akurat to, na którym zdawał mój chłopak kilka miesięcy temu, a co jeszcze bardziej zabawne, mieliśmy dokładnie ten sam wynik. Jak myślicie, czy to przypadek? :) Teraz pozostało mi tylko zaliczenie praktyki do pełnego szczęścia.
Zmieniając jeszcze temat to od dłuższego czasu szukałam białych, krótkich spodenek. W sieciówkach nic specjalnego nie wpadło mi w oko, zwłaszcza, że zależało mi na wysokim stanie. W końcu postanowiłam zamówić je na stylemoi, chociaż przyznam szczerze, że obawiałam się o rozmiar. Zamówiłam xs, mogłyby być jeszcze trochę mniejsze, ale i tak jestem zadowolona.






Nowości na dresslink:






KLIK|KLIK

PS. KTO ZAUWAŻYŁ JAKĄŚ ZMIANĘ W MOIM WYGLĄDZIE ? :)
Buziaki, Kasia

80 komentarzy:

  1. Gratulacje ! Ja na teoretycznym egzaminie się stresowałam bardziej niż na praktycznym :) Powodzenia również więc i na praktyce :*
    Śliczne te spodenki <3

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :D
    werooonikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. masz bardzo ladnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję kochana! ;D Ja już białych spodenek szukam od tygodnia ehh... Twoje są świetne!

    Zapraszam do siebie
    http://wiktooria-blog.blogspot.com/2015/07/not-much-to-be-happy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. spodenki leżą idealnie!;)
    kimono 7.84 legginsy 4.60 marynarka 9.00

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ślicznie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie wygladasz!;)
    Ceny : legginsy 4,60
    Marynarka 9
    Kimono 7,84

    Xoxo
    Gertrama.blogspot.com
    Jesli to dla Ciebie nie problem, moge prosic o klikniecie u mnie w najnowszym poscie?;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! :)
    Ceny po kolei:
    sukienka $ 8.31, marynarka $ 9.00, kimono $ 7.84, legginsy $ 4.60 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczęłyśmy prowadzić blogi mniej więcej w tym samym czasie. Podziwiam Cię za systematyczność i konsekwencję w dodawaniu postów, tworzysz naprawdę fajnego bloga. Ja już niestety nieźle odstaję :(
    Gratuluję zdania egzaminu ! Świetny zestaw, idealny na letnie dni :)

    kimono $ 7,84, marynarka $ 9,00, zestaw (sukienka) $ 8,31

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt staram się dodawać posty systematycznie. Jak się trochę zmotywujesz to i Tobie się to uda!
      Buziaki

      Usuń
  10. Gratuluję śliczna stylizacja :*

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje!! :) Mimo, że Cię nie znam jakoś bardzo się cieszę, że zdałaś :) Świetnie wyglądasz, cudownie Ci w tych okularach i całej stylizacji! :)
    Sukienka (zestawik) 8.31$
    Dresy 4.60$
    Kimono 7.84$ :)
    Pozdrawiam ♥

    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! :D Przepiękne zdjęcia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Ślicznie wyglądasz ;)
    kimono: $7.84
    legginsy: $4.60
    spodenki: $23.99

    http://verczik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. To na pewno nie przypadek, haha! Gratuluję! Ja też niebawem będę zdawała teorię :) Tymczasem powodzenia na praktyce! Ceny produktów:
    - sukienka: 8.31$
    - kimono: 7.84$
    - leginsy: 4.60$
    Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię Cię - masz takie długie zgrabne nogi! :) Fajny ten top :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje kochana :* Piękne zdjęcia :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję :)
    bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wygladasz :* a spodenki sa przecudowne. Poklikałam
    Leginsy- 4.60$
    Sukienka- 8.31$
    Kimonko- 7.84
    Zapraszam do mnie maglif.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz ! Bardzoładny kolor włosów ! ;)
    Ceny po kolei :
    8.31
    9.00
    7.84
    4.60

    OdpowiedzUsuń
  20. czyżbyś podcięła włosy? :))
    hihi to musi być przeznaczenie z tymi wynikami i w ogóle :P gratuluję zdania za pierwszym razem ♥
    ślicznie wyglądasz *.* cudny top i kolor ust ♥♥
    wszystkie linki poklikane:
    top - 15,58$
    spodenki 23,99$
    top i spódnica 8,31$
    kurtka 9$
    kimono 7,84$
    legginsy 4,60$
    w wolnej chwili zapraszam do mnie ;-)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, dokładnie! Obcięłam włosy. Brawo za spostrzegawczość kochana :*

      Usuń
  21. pięknie wyglądasz ;) super stylizacja, klikam w linki , wybralaś super rzeczy do wishlisty http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję :) Trzyma kciuki za test praktyczny! :) Dasz radę :*
    Śliczne zdjęcia, super włosy :)
    Pozdrawiam.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacjeeee ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję ;>
    Co do zmiany bloga, jest niewielka różnica, dla mnie wcześniejszy wygląd był ładny, ale ten też jest niczego sobie.
    US$ 8.31
    US$ 9.00
    US$ 7.84
    US$ 4.60
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję! Ja zdawałam dwa lata temu i też udalo mi się i teorie i praktykę za pierwszym zdać. Stres był duży. Ja jednak o egzaminach nikomu nie mówiłam i tylko rodzice wiedzieli i brat - według mnie tak lepiej niż żeby potem każdy się pytał. Egzamin praktyczny to dopiero jest stres! ja nie pamiętam nawet jak łuk zrobiłam z tego zdenerwowania i dużo błegów narobiłam, ale udalo sie za 1 ;) Ja proponuje praktykę rano zdawać - mniejszy ruch a egzaminatorzy lepszy humor mają ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo podoba mi się połączenie topu ze spodenkami :) i oczywiście gratuluję zdania egzaminu!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję i zyczę sukceców stoje bardzo atrakcyjnie na Tobie leżą :)
    www.KonkretEkipa.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulację !
    Poklikałam i liczę na rewanż :)
    LttleSandraPL

    OdpowiedzUsuń
  29. Zostałaś nominowana przeze mnie do LBA. :)
    Bardzo fajny blog oraz post. ;)
    natkaa1.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje. Ale zbieg okoliczności :D Spodenki super, ale i tak się zakochałam w topie <3

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję!Śliczne roshe ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,OLA-(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku, gratuluje zdania egzaminu <3
    Prześlicznie wyglądasz :3

    Ceny, po kolei:
    33,41 zł
    36,18 zl
    31,52 zl
    18,49 zl

    btw, zapraszam do siebie, mój blog jest nowy i bardzo zalezy mi na komentarzach i obserwacji :3
    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. podoba mi sie :)
    15.58 top
    23.99 spodenki
    poklikasz ? paperlifex33.blogspot.com/2015/07/wishlist_14.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Brak ombre? :) Gratulacje zdane egzaminu! Trudne byly pytania?

    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Praktyczny to już pestka! Mówi Ci to obecny kierowca z 16 lipca, haha :) Zdałam wszystko za 1szy mimo, że jestem mega stresującą się osobą. Dasz radę, bez paniki!

    Powodzenia <3
    Piękne włosy i stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny post, świetne buty ;)
    zapraszam do mnie: http://roziecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. gratuluję zdanego egzaminu, a zmiany w wyglądzie zawsze się przydadzą :D poklikałam :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje! Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluje zdania :D
    Śliczne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie www.chudszej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  41. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja na szczęście to wszystko mam już z sobą i cieszę się prawkiem! :) Stres podobno większy niż przed maturą, ale wszystko trzeba przeżyć ;)
    Powodzenia Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. To Gratuluję ! :* mój chłopak też ostatnio zdał i wiem co czujesz , jaka jesteś szczęśliwa :D
    Zapraszam : http://3natalia3fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję zdanego egzaminu!:) Świetne szorty.:)
    Zapraszam na Kotoanalityk!

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulację! Przypadek? Nie sądzę :P Świetne zdjęcia :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. ścięłaś włoski! ślicznie! Zawsze piękna!
    cenki: 8.31, 9.00, 4,60
    pozdrawiam kochana!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. piękna ! *.*
    zapraszam do siebie : http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny, wakacyjny look :) bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluje zdanego egzaminu ! U mnie pogoda niestety nie dopisuje mam nadzieje jednak, że się poprawi.
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo fajny post;) miło czyta się i przegląda twojego bloga;) będe wpadac czesciej
    zapraszam rowniez do nas http://styledivision1.blogspot.com/
    pozdrawiam i czekam na kolejne posty:)

    OdpowiedzUsuń
  51. zdasz praktykę śpiewająco :)
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny blog i ciekawy post!
    Zapraszam, www.loovely4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratulacje :)
    Świetna stylizacja ♥
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja jutro mam ostatni wykład, a potem zaczynam jeździć ;3 powodzenia :D

    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczna stylizacja, piękna bluzeczka :)
    I gratulacje! :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratulacje ^^ Ja swoje prawko mam już prawie dwa lata :) Chyba przycięłaś włoski, ja swoje teraz zapuszczam i jak przycinam to maksymalnie 1,5 cm :)
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/07/szwedzkie-piekno-czyli-haul-z-ikei.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratulacje :)
    Świetna stylizacja.
    Zapraszam http://necia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Great review. you look awesome :)
    I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    www.holalia.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratulacje! Zdjęcia są śliczne, oby tak dalej :)
    Oczywiście poklikałam.
    www.jula-julczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. fajny zestaw ;) buty super :D

    pozdrawiam!
    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję :)
    Świetny top :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. ojaa, gratulacje :* zestaw $8.31 kimono $7.84 legginsy $4.60
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluje! :)
    legginsy: $4,60
    top i spodnica: $8,31
    kurtka: $9,00

    Moge prosic o poklikanie w linki u mnie pod zdjeciami. Bede bardzo wdzieczna :)
    http://claudiia-blog.blogspot.be/2015/07/wishlist-lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie wiem czy wyróżniam, bo coraz więcej osób z takimi włosami, niestety ;) Ale dziękuje za opinie :D

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. śliczne zdjęcia i gratuluje zdania egzaminu :D

    http://gabriellaaa6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. świetnie wyglądasz :) poklikałam w linki, powodzenia !
    Obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  67. wygladasz pięknie, cudowny set, poklikane
    gratulacje

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. gratuluje kochana! podoba mi się top, dół mega pasuje!:)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. gratuluję zdanego egzaminu! :D ja czekam do września na wyniki swojego zawodowego. .
    a co do białych spodenek, są świetne. ja też ostatnio sobie kupiłam, jednakże są one koronkowe :)
    zaczytana-oczytana.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  70. Super, gratuluję :) Również zdałam za pierwszym ale to już kilka lat temu, jeszcze były inne zasady :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Witam, jestem nowa :)
    Zapraszam na mojego bloga --> http://blooondyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Mnie leżenie i opalanie nudzi :D spodenki świetne, ale ja nie wiem dlaczego boję się zamawiać spodnie czy spodenki przez internet. Najlepiej czuje się jak mogę je przymierzyć :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.