poniedziałek, 29 czerwca 2015

#54 Rozpoczęcie wakacji, o co chodzi z shein

Hej! Świadectwo już odebrane, więc wakacje oficjalnie rozpoczęte! Ciekawi mnie jak Wy świętowaliście to wydarzenie. Jakieś wyjście ze znajomymi, impreza w klubie czy może spotkanie rodzinne? Ja osobiście miałam wczoraj dużego rodzinnego grilla, którego mogę uznać za idealne rozpoczęcie tego dwu miesięcznego odpoczynku. Było naprawdę świetnie. Uwielbiam jak zbiera się cała rodzina, bo zawsze jest mnóstwo śmiechu i dobrego jedzenia. Co prawda oczywiście pełnię też rolę niani, no bo jednak mam trochę tych dzieciaków w rodzinie, ale wczoraj udało mi się również wykorzystać  to do zrobienia zdjęć. Dla dzieciaków to była duża frajda, a efekt jak na dwójkę dziesięciolatków wymieniających się aparatem naprawdę mi się podoba. Ich radość przy wcielaniu się w rolę fotografa była nie do opisania. Chyba nie widziałam nigdy żadnej osoby, która tak się cieszyła gdy trzymała w rękach aparat. Ogólnie jestem strasznie zmęczona, mimo odpoczynku z rodziną ten dzień był dla mnie wyczerpujący (trochę się nalatałam za piłką, a nawet przypomniałam sobie różne zabawy z dzieciństwa np. gra w kolory! o tak, nie pamiętam kiedy ostatnio miałam do czynienia z takimi zabawami). 
  












Sporo osób pytało mnie o co chodzi ze stroną SheIn. Co się stało z dawnym sheinside, czy produkty ulegną zmianie, czy ceny się zmienią... No więc kochani odpowiadam tu, żeby nie odpisywać już każdemu z osobna: sheinside.com zmieniło po prostu nazwę na shein.com 
Jak można zauważyć jest to po prostu krótsza nazwa. Absolutnie nie jest to związane ze zmianą produktów czy cen. Ponadto spójrzcie, że nawet szata graficzna jest taka sama. Nie zmieniło się nic oprócz nazwy, po to by po prostu usprawnić funkcjonowanie sklepu. Myślę, że ta krótsza nazwa nawet bardziej przyciąga uwagę niż poprzednia. Także wydaje mi się, że uspokoiłam tych, którzy myśleli, że szykują się jakieś większe zmiany. 

Krótki przegląd nowości właśnie z SheIn:
Light Grey Spaghetti Strap Letters Print Jumpsuit
Black Spaghetti Strap Zipper Cami TopWhite Sleeveless Backless Pleated Slim Dress


Buziaki, Kasia

95 komentarzy:

  1. To miałaś miłe rozpoczęcie wakacji ;D ale świetnie im te zdjęcia wyszły jak na taki wiek to jestem pod wrażeniem ;)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie: zzyciawzietexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To miałaś miłe rozpoczęcie wakacji ;D ale świetnie im te zdjęcia wyszły jak na taki wiek to jestem pod wrażeniem ;)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie: zzyciawzietexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz, ten szary kombinezon musze w końcu kupicShein 120 $ giveaway u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz, ten szary kombinezon musze w końcu kupicShein 120 $ giveaway u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja rozpoczęłam wakacje ze znajomymi - wypad na lody w sobotę bawiłam się na weselu:D
    Poklikałam:
    White Buckle High Heel Sandals US$37.67
    Light Grey Spaghetti Strap Letters Print Jumpsuit US$19.33
    Black Spaghetti Strap Zipper Cami Top US$12.83
    White Sleeveless Backless Pleated Slim Dress US$18.33

    proszę poklikaj u mnie: Zapraszam do mnie! - proszę o pomoc :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, zaraz się odwdzięczę u Ciebie :)

      Usuń
  6. Co to za szmunka na ustach?
    Świetne zdjecia ;p
    http://sugarivett8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to kredka z essence - numerek 15 honey berry :)

      Usuń
  7. Ja osobiście wakacje rozpoczęłam wielkim piknikiem rodzinnym !! Zdjęcia wyszły cudownie !!
    Zapraszam Cie do mnie ! http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia! :)

    zapraszam do mnie! ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia wyszły wam bardzo fajne
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia <3 te spodenki są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :)

    Bardzo podobają mi się Twoje spodenki ^^

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :)

    http://yesdonutelouniverse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne zdjecia , shorty sa the best :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! :)

    http://aleksandraszabla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia. :)
    Fajna, letnia stylizacja.

    http://crazy-tusiaa.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Tosia

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanych wakacji :)
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O ja. Jaka piękna jesteś *.*
    Patrycja-koszyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Życzę Tobie udanych wakacji ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia i ubrania :* Udanych i słonecznych wakacji ! ♥

    paradise-dreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju, jaka jesteś śliczna ♥ Ja siedziałam w domu nad blogiem, ale bardzo się cieszę, że nareszcie jest odpoczynek ^^ Fajnie, że miałaś udanego grilla :) Całuję:*
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz ślad u mnie♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeju, jaka jesteś śliczna ♥ Ja siedziałam w domu nad blogiem, ale bardzo się cieszę, że nareszcie jest odpoczynek ^^ Fajnie, że miałaś udanego grilla :) Całuję:*
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz ślad u mnie♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestes taka śliczna *.* Oczywiscie kliknęlam i mam nadzieje, ze zrobisz to samo u mnie ;)

    Klikniesz w linki Choies w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia :) życzę udanych wakacji

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. cudne szorty! <3
    poklikane, ceny: US$18.33; US$12.83; US$19.33; US$37.67
    buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Poklikałam w linki :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Na rozpoczęcie wakacji wybrałam się na długi spacer z przyjaciółmi :)

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie wyglądałaś :) genialny look i świetna figura! :)
    pozdrawiam,
    Vivi:)
    Vivienne Night Blog

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER | FACEBOOK | BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zdjęcia <3

    http://karolina-kina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudownie wyglądasz kochana,udanych wakacji :)
    life-by-katee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja po odebraniu świadectw świętowałam z przyjaciółkami :) Cudowne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam pytanie. Czego używasz do brwi ? Jeżeli w ogóle musisz =D

    OdpowiedzUsuń
  32. Też bardzo cieszę się z nadejścia wakacji! Świetne zdjęcia :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. swietne zdjecia :) co to za szminka? bardzo podoba mi sie kolor :) zapraszam do siebie, dopiero zaczynam, pierwszy post o domowej kuracji regeneracyjnej ust, mam nadzieje, ze Ci sie spodoba :) http://blxkv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest kredka z essence - numerek 15 :)

      Usuń
  34. Świetne zdjęcia. :D ^^ Miło czasem spędzić czas z rodziną. ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialne zdjęcia! :) Bardzo podoba mi się wygląd bloga. :) I bardzo chciałabym mieć takie szorty, po prostu super! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne zdjęcia, takie rodzinne spotkania to chyba super sprawa :)
    śliczne te szorty, poklikałam w linki
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :)
    vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? Let me know! I follow back !
    Kiss xx

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne zdjęcia Ci dzieciaki porobiły :D
    >mój blog KLIK<
    Zapraszam i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  39. właśnie napisali do mnie z propozycją współpracy:)
    kombinezon US$19.33
    Top US$12.83
    sukienka US$18.33
    jak pojawi się post u mnie prosiłabym również o kliknięcie:)
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak mi się podobają ich ubrania...z początku myślałam,że to calkiem nowa firma.
    Ps.Gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Te sandały są po prostu cudowne! Wybrałaś świetne ciuchy ♥
    Poklikane, życzę udanych wakacji :)
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. super wygladasz :) buuziaki


    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładne zdjęcia! Świetne rzeczy ^^ Poklikałam :*
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestes sliczna :))
    http://xfashionbyus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Drugie zdjęcie - najlepsze!

    http://blue-berry00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Masz szczescie, bo moj brat ani nie umie, ani nie lubi robic mi zdjec:(

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajny post.Śliczne zdjęcia
    Zapraszam do nas :http://wikiandmarta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny post i zdjęcia :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  49. W rodzinie sama mam dużo dzieciaków, więc sama czasem robię za nianię, ale bardziej w domu ze względu na młodszego brata ;) Wczoraj u mnie była gościna i przypomniały mi się parę gier z dzieciństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Buty - 37.67 :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Wybrałaś śliczne ubrania :)
    Masz ochotę na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też w mojej rodzinie zawsze robię za niańkę, chociaż nie ma w niej aż tak dużo dzici ;D
    Świetne zdjęcia, powiem Ci, że z tych 10 latków będą kiedyś nieźli fotografowie :D
    Chciałam kliknąć na link do spodenek, które masz na sobie ale niestety nie działa :(
    Za to poklikałam w linki z wishlisty
    bluzka:12:83$
    buty: 37,63$

    Poklikasz też u mnie ?:)

    HELLO-WONDERFUL -

    OdpowiedzUsuń
  53. Great outfit .I totally love it.New fan on GFC you are welcome to visit my blog too.Keep in touch.

    OdpowiedzUsuń
  54. Śliczna jesteś!


    Za komentarz do dwóch najnowszych postów odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami oraz poklikam w bannery, jeśli masz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetne ubrania z shein :)

    Napisałam o Tobie na moim blogu - > nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. wyglądasz wspaniale ♥ świetny crop top ^^ i te tw włoosy :o chyba nigdy nie pszestanę się zachwycać hihi ^^
    dzieciaki mają talent ;)
    a ja już nie pamiętam o co chodziło w grze w kolory o.o Jak to sie wszystko szybko zapomina :P
    linki poklikane ;D
    wydaje mi się, że aktualna nazwa shein jest o wiele lepsza ;P
    buty - 37,67 $
    kombinezon 19,33
    top 12,83
    sukienka 18,33 $
    pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  57. Zdjęcia wyszły cudownie :) fajne ubrania ! :D
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja też uwielbiam takie spotkania gdzie zbiera się cała rodzina, dużo zabawy przy tym jest, haha :D
    Udanych wakacji! :D
    Świetnie wygladasz, super zdjęcia :))
    Uczciwie poklikałam :)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. uwielbiam rodzinne grilowanie ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja naprawdę kocham grila!
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Połączyłaś przyjemne z pożytecznym i słusznie ;D Świetne zdjęcia ;)
    Zapraszam na Mój Blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo ładne zreczy wybrałaś w SheIn :*
    Poklikane oczywiście <3
    Świetny outfit :]
    Ceny:
    Biała koronkowa sukienka --> 18.33$
    Szary kombinezon z białymi napisami --> 19.33$
    Buty białe --> 37.67$
    Top lub bluzka (nie wiem :D) --> 12.83$

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/06/dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne :]

    OdpowiedzUsuń
  63. Uwielbiam rodzinne grille. Często się odbywają bo zawsze w weekend :)
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne ubrania :-) obserwujemy? Odezwij sie u mnie!
    crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja spedzilam ten czas ze zbajomymi na pizzy;)
    Świetne zdjecia :)
    http://modishness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Życzę wspaniałych wakacji :)
    Bardzo mi się podobają rzeczy z shein!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Poklikałam:
    White Buckle High Heel Sandals US$37.67
    Light Grey Spaghetti Strap Letters Print Jumpsuit US$19.33
    Black Spaghetti Strap Zipper Cami Top US$12.83
    White Sleeveless Backless Pleated Slim Dress US$18.33

    Rozpoczęłam wakacje ze znajomymi. :) Udanych wakacji! Możesz się odwdzięczyć za kliki?
    dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudowne zdjęcia! Musiałaś naprawdę świetnie spędzić ten czas :)
    Poklikałam.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  70. Ślicznie wyglądasz, poklikałam :)
    Co powiesz na obserwację za obserwację ?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Śliczne zdjęcia :)
    Uwielbiam takie letnie stylizacja! :3
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Wszystko kliknięte :)
    buty - 37.67$
    jumpsuit - 19.33$
    top - 12.83$
    sukienka - 18.33$

    Byłoby miło jakbyś się odwdzięczyła kliknięciami u mnie :)

    KONKURS U MNIE - ZAPRASZAM
    >> beauty bevst << klik klik

    OdpowiedzUsuń
  73. Cudnie wyglądasz. Świetne buty. Wszystko poklikane. Buty - 37.67$ Jumpsuit - 19.33$ Top - 12.83$ Sukienka - 18.33$
    Zapraszam do mnie.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. zapraszam na mojego bloga gdzie codziennie opisuje ze zycie na diecie i cwiczenia nie muszą byc nudne i ciężkie! :) http://fitniemit.blogspot.com/
    ps super blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  75. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    moj blog: http://alleksandraay.blogspot.com/
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  76. No to widzę rozpoczęcie wakacji udane :) Fajnie tak spotkać się w dużym gronie rodzinnym. Zdjęcia faktycznie wyszły im bardzo ładne, spisali się! Poklikane oczywiście:
    Sandałki - 37.67$
    Szary kostium - 19.33$
    Czarny top - 12.83$
    Sukienka - 18.33$
    Ładne rzeczy wybrałaś ;)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. śliczne zdjęcia i cudowne ciuszki ;*
    zapraszam do mnie
    http://stachooowiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Śliczne zdjęcia <3
    http://aleksandra-chuda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. U mnie nowy post :)

    Moge poprosic o poklikanie w najnowszym poscie?
    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Really love your outfit ! xo
    Can we follow eachother ? Let me know on my blog and I will follow back immediately xo

    BLOG | GorisHelena

    OdpowiedzUsuń
  81. Faktycznie, jak na zdjęcia robione przez dziesięciolatków efekt jest na prawdę świetny :)
    megmegann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Widać, że dzieci się postarały, bo zdjęcia są naprawdę ładne ♥ poklikałam

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Prześliczne zdjęcia! Świetne są te spodenki! Koniecznie będę musiała znaleźć gdzieś podobne :)
    Świetne rzeczy! Poklikałam :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  84. 1. US$37.67
    2. US$19.33
    3. US$12.83
    4. US$18.33
    Mogę liczyć na to samo?
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.