piątek, 3 kwietnia 2015

#45 Piękną mamy zimę tej wiosny

Hej! W ostatnim poście pisałam, że czuję wiosnę, niestety zbyt długo się tym nie nacieszyłam. Teraz mogę tym słowom w stu procentach zaprzeczyć, a nawet powiedzieć, że czuję się jak w zimę. Ubrania zimowe już dawno schowałam głęboko w szafie, a tu co? Wczoraj zaczął padać śnieg, moja mina na ten widok była bezcenna.  Miałam jednak nadzieję, że szybko stopnieje. Niestety dziś wstając z łóżka, wyjrzałam przez okno no i jest dosłownie wszędzie biało. Drzewa całe w śniegu, ludzie odśnieżają samochody, halo? Co to ma być, gdzie jest wiosna? Oczywiście nie zdziwiłoby mnie to gdybyśmy mieli grudzień, ale mamy już kwiecień... Co raz bliżej do ciepłego lata, a tu takie niespodzianki. Może to jakiś spóźniony żart na Prima Aprilis? Jak sądzicie?
Wielkanoc zazwyczaj kojarzyła mi się z wiosną, rozkwitającą przyrodą, lżejszymi ubraniami i ciepłymi promieniami słońca. Niestety nic podobnego w tym roku się nie zapowiada, dlatego ja kompletnie nie czuję tych nadchodzących świąt. Wciąż do mnie nie dociera, że już jutro wybieramy się z koszyczkiem do kościoła. Ten czas tak szybko mija, dopiero co siedzieliśmy z rodziną przy bożonarodzeniowym stole, a tu już Wielkanoc. Jestem ciekawa, jak wyglądają Wasze przygotowania do tego święta. Robicie słynne pisanki lub inne ozdoby? Moje zafascynowanie malowaniem jajek zakończyło się niestety na czasach podstawówki, po niezbyt udanych próbach. Więc niestety u mnie na blogu żadnych wielkanocnych inspiracji nie zobaczycie. W sumie nigdy nie byłam jakąś artystyczną duszą, a wszelkie prace na plastykę były dla mnie koszmarem... grr nawet nie chcę sobie tego przypominać, dobrze, że w liceum nie ma już takich beznadziejnych przedmiotów.
O dziwo zdążyłam wyjść i zrobić zdjęcia, przed spadnięciem śniegu. Miałam szczęście, bo już godzinę później z moich zdjęć by nic nie wyszło.
































Nowości na sheinside:
White Short Sleeve Swallow Print T-Shirt picturesBeige Sleeveless Bow Chiffon Blouse picturesWhite Round Toe Zebra Flat pictures

Będę wdzięczna, za wszystkie szczere kliknięcia. Dla tych co podadzą w komentarzu cenę, chociaż jednej rzeczy mam niespodziankę :) 

Z racji tego, że to mój ostatni post przed świętami. 
Chciałabym życzyć Wam kochani ZDROWYCH, WESOŁYCH ŚWIĄT SPĘDZONYCH W CIEPŁYM, RODZINNYM GRONIE. NO I OCZYWIŚCIE MOKREGO ŚMIGUSA DYNGUSA:)
Kasia

182 komentarze:

  1. No właśnie też uważam że to jakiś żart na prima aprilis.... Ale śnieg nadal pada, chyba święta się komuś pomyliły, również pamiętam minione święta i nie wiem kiedy ten czas zleciał... Nie robię już pisanek ani tych wszystkich ozdób zostawiam do dla młodszego pokolenia bo ja zwyczajnie nie mam czasu...
    Śliczna stylizacja i boski sweterek :)
    http://malinabymylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I również życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych, Mokrego Śmigusa Dyngusa :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham takie minimalistyczne ubrania. Czarno-białe z małym elementem złotego-suwakiem. Super ubranie! Nie przepadam za tą pogodą :\ Mogłoby już być cieplej. Wesołych świąt!
    sweetchilisweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia.. pogody nie zazdroszczę. Na szczęscie u mnie na razie nie ma sniegu i oby tak zostalo.. sam deszcz i pełno chmur :/ ale zdjęcia udaje sie zrobic :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie spadł śnieg przez co kompletnie nie czuje wiosny
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w sumie to cieszę się ze śniegu :) Nie lubię wiosny... Święta też niechętnie obchodzę, jeśli już to po prostu ze względu na rodzinę.
    Pozdrawiam <3

    http://mojsupiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. pogoda jest tragiczna, chciałabym ciepłe słoneczko na święta . Na szczęście całe przygotowania mnie omijają bo uciekam do babci i do teściów jednak zostaje to znienawidzone sprzątanie ;) Cudowne zdjęcia , jak zwykle na wysokim poziomie, pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pogoda płata Nam figle, u mnie dziś na szczęście pojawiło się słoneczko, nie jest za ciepło, ale dobre i to :) świetna bluza, szkoda tylko, że napis jest mało widoczny, na pewno w rzeczywistości wygląda o niebo lepiej! stylizacja prosta, luźna i bardzo przypadła mi do gustu, czerń i biel - klasyka! świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja. Uwielbiam połaczenie bieli i czarnego :)
    http://aalexz-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna bluza, też się zastanawiałam nad jej zakupem, pasuje do Ciebie :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, idealna na naszą ,,wiosnę'', ale potem będzie już tylko lepiej.
    Ciekawy blog, będę wpadać tu częściej.

    Pozdrawiam i chętnie zaobserwuję :)

    http://cooolhunter.blogspot.com/

    Dzięki za odwiedziny i miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudownie wyglądasz <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia świetne, bardzo podoba mi się kolor na ustach :) a jeśli chodzi o pogodę i czas to zgadzam się w zupełności :C czekamy na wiosnę! :)

    www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam, że dwa lata temu na Wielkanoc też był śnieg, a rok wcześniej spadł 2-go maja.. Pogoda nie przestanie mnie już chyba zaskakiwać. Świetne zdjęcia, przepiękny uśmiech :) WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny outfit, kocham Twoje włosy!
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz cudowne zdjecia a najbardziej zauroczyly mnie Twoje wlosy! Bomba! *,*
    Obserwuje :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/04/flower-princess.html

    OdpowiedzUsuń
  17. My też ostatnio pisałyśmy o wiośnie, a tu proszę zima zrobiła wielki powrót! Wszędzie śnieg, trzyma się już drugi dzień! :( Wesołych Świąt kochana!
    Buziaki, Karolina i Sandra

    www.thesisterzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne zdjęcia i śliczna stylizacja :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, u mnie cały czas pada śnieg, ja chcę wiosnę :/
    Super post :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękne usta :)
    zaobserwowałam i zapraszam do mnie jeśli ci się spodoba będzie mi miło jeśli tez zaobserwujesz :)
    http://styleeforyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia :))
    Świetna bluza :))
    Zapraszam:
    http://sarajanikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie też sypał śnieg i w sumie nadal sypie, jednak cieszę się z tego :D Śliczna sesja zdjęciowa! masz bardzo ładne, długie włosy ;)
    pytałas o obserwację, ja już, teraz ty ;p
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna bluza!
    Sama na taką poluje do dłuższego czasu :)
    KATTRINFASHION.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post! :D
    Pytałaś na moim blogu o wspólną obserwację, ja już i czekam na ciebie :3

    http://verczik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja już obserwuję :) piekne wlosy

    http://styleeforyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ja cały czas powtarzam, że ta pogoda to przeze mnie - wszelkie moje życzenia spełniają się z opóźnieniem.
    chciałam śniegu na Święta?
    chciałam.

    no to bęc - jest.
    a to, że nie na te... to się wytnie ;)

    nie jesteś sama - ja, choć trochę zdolności plastycznych mam, to też nie jestem z tych, które by coś ozdabiały i upiększały w domu ;)
    jestem leniwa - i przyznaję się do tego, bo wstyd, to kraść ;P

    bardzo podoba mi się ten zestaw.
    jest prosty, ale wyglądasz w nim bardzo, bardzo uroczo.

    no i bluza!
    i usta!

    OdpowiedzUsuń
  27. super zdjęcia
    pytałaś o obserwację?
    ja już liczę na uczciwy rewanż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero zaczynam przygodę z blogiem zajrzysz? :) a może obserwacja za obserwację? ;)

      BLOG-KLIK

      Usuń
  28. dziekuje za komentarz u mnie ;)
    oj masakra pogoda jest obrzydliwa;(
    Obserwuje ;* buziaki
    wesołychh :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale jesteś piękna ! :)
    Z chęcią zaobserwuje :)
    http://xcx0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. pozdrawiam i liczę na wzajemną obserwację (ja już zaobserwowałam).
    Dziękuję również za miły komentarz na moim blogu ;)
    pozdrawiam
    http://julia-and-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. prześliczne zdjecia, jesteś śliczna!:*

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie pogoda od kilku dni właśnie taka mega kapryśna, jak piszesz :/ leje deszcz, za chwilę świeci słońce, po czym sypie grad i wieje mega wiatrzysko, które niemalże głowy urywa :/ i tak w kółko, cholery można dostać grrrr :/ po prostu wszystkie cztery pory roku w jednym czasie :/ Znowu z kurtałą zimową i kozakami musiałam się przeprosić grrrr
    Fajną zimę, mamy tej wiosny :/
    U mnie ostatnia sesja wyglądała, tak jak u Ciebie... chwilę później spadł śnieg :/

    Super wyglądasz, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo :) i bardzo ładne masz włosy :)
    Oczywiście linki kliknięte :) Również bardzo bym Cię prosiła o kliknięcie linków w poście oraz banera Sheinside :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  33. Jesteśmy więc całkowitym przeciwieństwem - ja zawsze uwielbiałam plastykę, a teraz mam możliwość tworzyć już jako dorosła osoba i uczyć się dalej "tworzyć" :-D. Od grudnia powtarzałam, że będzie śnieg na Wielkanoc, a nie na Boże Narodzenie. Teraz cały internet może mnie znienawidzić - wykrakałam i się z tego niesamowicie cieszę :-D. Świetne zdjęcia, masz niesamowity uśmiech :-).
    Dziękuję za życzenia (pewnie jak wszyscy tutaj) i życzę Tobie udanych świąt i odpoczynku przez te kilka dni :-).
    Pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne zdjęcia ! :)

    http://zwariowananaatala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz piękne włosy! ^o^
    U mnie natomiast świeci słońce,czasami deszcz popada lub wiatr powieje.
    Fajny post!
    obserwuję
    Zapraszam na mój blog!-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. jesteś naprawde śliczna :)
    jasne ze obs za obs, ja juz obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeju dziewczyno! Jakie piękne zdjęcia! Masz cudowny uśmiech :)
    Co do świąt to ja też ich nie czuję, chciałabym żeby było już po wszystkim.
    Obserwujemy? Daj znać u mnie.
    Smacznego jaka!
    Megmegann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia! Fajnie wyglądasz. Oczywiście poklikałam :)

    Mogłabyś u mnie też poklikać? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    MÓJ BLOG - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. ślicznie wyglądasz :)
    pewnie znacznij i daj znac u mnie

    OdpowiedzUsuń
  40. fajny post :) pytałaś o wspólną obserwacje, oczywiscie sie zgadzam :)) już zaobserwowałam :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  41. jeej ale piękne zdjęcia! ♥

    http://fratinoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. ale ślicznie ty wyglądasz, przepiękne usta ♥
    kliknęłam w link i nowości sheinside, prosze o to samo u mnie w poście ;)

    zapraszam : gertrama.blogspot.com
    proszę o kliki w najnowszym poście, do wygrania post promujący !

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie też jest strasznie zimno ,ale na szczęście nie ma śniegu.
    Śliczne zdjęcia!
    Zapraszam
    itsnatala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow świetne zdjęcia. ;) I zaobserwowałam Cię na ig. :) Ogólnie cudny blog! :*

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak... Zacznij i odp. u mnie. :)
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Tak na początek to muszę zaznaczyć, że świetnie na tych zdjęciach wyglądasz, super stylizacja! :)
    Haha, nawet nie chcesz wiedzieć jaką ja miałam minę siedząc na drugiej z rzędu nudnej lekcji matematyki, kiedy zauważyłam że za oknem pada śnieg. Automatycznie mi się baterie wyczerpały :D
    Moje malowanie pisanek też się wcześnie skończyło, teraz używam tylko nalepek do wrzątku.
    U mnie na całe szczęście można było wybrać: plastyka bądź muzyka no i oczywiście wybrałam to drugie :)
    +Również obserwuję :*
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, ja miałam i muzykę i plastykę! Fajnie, że nie tylko ja tak zareagowałam na ten śnieg haha :D

      Usuń
  46. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne zdjęcia,a modelka cudowna ! :)
    Również życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych :)

    Pytałaś o obserwację, ja już obserwuję i czekam na Ciebie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Super stylizacja! :)
    Już poklikałam w linki ;)
    Ja już obserwuję, mogę prosić o obserwacje? :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny post! :)
    Pytałaś o wspólną obserwację - ja obserwuję, liczę na uczciwy rewanż! :D

    OdpowiedzUsuń
  50. u mnie dzisiaj trochę popadał śnieg, ale nie za dużo :D
    ja obserwuję i zapraszam do mnie;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziękuję za odwiedziny u mnie ;) Obserwuję! Ty masz śnieg, ja grad :D Wesołych Świąt! :)
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. kliknęłam ;) super stylizacja. Wesołych świat ;* i oczywiście obserwuję :D

    http://sand-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczna jesteś :) Oczywiście poklikane :)
    Co do wspólnej obserwacji - ja już dodałam ;) Pozdrawiam.
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Super post! Pytałaś o obs za obs. Ja już, teraz twoja kolej ;)
    ppastelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudne zdjęcia *-*
    Obserwuje i liczę na to samo :D
    http://brazowy-blond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Lubię zestawienia czerni z bielą :) Ślicznie się prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ładna stylizacja, pasuje ci taki kolor ust :o
    Również denerwuje mnie ta pogoda, już naprawdę mam dosyć...
    Zapraszam. Jeste Batmane Blog ☾

    OdpowiedzUsuń
  58. Pogoda wpada ze skrajności w skrajność. Raz było tak ciepło, że mogłam wracać do domu w samej bluzie, a teraz jest tak zimno, że znowu do łaski wróciła zimowa kurta ;(

    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  59. widzę że u Ciebie też bluza i bardzo mi się podoba :) szczerze to sprawdza sie powiedzenie że kwiecień plecień :) Tobie również wesołych i pogodnych świąt :*
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale jesteś śliczna tylko pozazdrościć urody :)
    Ja również jakoś nie mogę w to uwierzyć, że jutro już idę z koszyczkiem, ale szybko zlecą te święta

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudowne zdjęcia <3
    Zapraszam serdecznie no nowego bloga o ZDROWYM STYLU ŻYCIA:
    http://patrycjamiazek.bloog.pl
    Chcesz być FIT? Ćwicz ze mną!

    OdpowiedzUsuń
  62. Mam to samo -,- gdzie wiosna ja sie pytam :o

    Dopiero zaczynamy. Wpadniesz? Moze ocenisz? Z góry dziękuję ;)

    http://nowornevertry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny post. Ja akurat mieszkam w Anglii i zimy w wiosnę nie mam ale powiem ci że trochę zazdroszczę tego śniegu :D Genialne zdjęcia świetnie ci z tym kolorkiem na ustach. Oczywiście pomogłam i poklikałam. Pytałaś się również o wspólną obserwacje już zaobserwowałam i liczę na cb :)

    OdpowiedzUsuń
  64. look bardzo na plus, szkoda tylko że z obecną pogodą musiałby być schowany pod cieplejszą kurtką.
    Wszystkiego,co najlepsze na nadchodzące Święta. :)
    alenaorminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. U mnie na szczęście nie ma śniegu hah :D Świetna stylizacja, no i oczywiście życzę wesołych Świąt! :)
    maddie-madzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. zima się spóźniła i nie na te święta przyszła ..

    cudowne zdjęcia
    śliczne spodnie i jak cały zestaw ; )

    zapraszam http://pysiaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczne zdjęcia i Pani na zdjęciach też śliczna ;*
    Obserwuje, licze na rewanż ---> http://zuuziaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. bluza jest cudowna <3
    http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. U mnie też pogoda bardziej jesienna niż zimowa.Piękne zdjęcia :D!
    http://magdasara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja też wiosna się długo nie nacieszyłam. zycie-jest-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo ładne zdjęcia. Ogólnie ostatni tydzień to był straszny. Padał deszcz, grad, śnieg... Momentalnie czułam się gorzej niż w zimę. Ale teraz świeci u mnie słońce także jest dobrze jak na razie.:)

    Sóley|Gahosha

    OdpowiedzUsuń
  72. Ciekawa stylizacja, oczywiście poklikałam w linki.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Masz cudowną urodę, zdjęcia są super :)
    P.S. To prawda- wiosna zaskoczyła nas wszystkich :D
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Masz bardzo piękny uśmiech,pamiętam go z grupy FB
    Pisałam u mnie też o wzajemniej obserwacji więc jesli o to chodzi to ja już cie obserwuję kochana :)
    http://mariannapiecuch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Śliczna stylizacja! Pytałaś o wspólną obserwację - ja już, twoja kolej.
    http://bruneheureuse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Śliczne zdjęcia
    Co do wspólnej obserwacji to ja już zaobserwowałam
    Pozdrawiam
    http://julialukaszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. fajne zdjęcia ;) pytałaś o wspólną obserwajce-ja już teraz Ty :)) czekam hahah
    agnieszka--agnieszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Chętnie pomagam, więc kliknęłam w trzy linki.
    Co do naszej "wiosny" to ja pomimo tego, że wiosna kojarzy się z zupełnie innym klimatem staram się jakoś patrzeć na to wszystko pozytywnie. Powtarzam sobie, że zawsze mogło być gorzej :D Pisanki maluje co roku i chociaż nie wychodzą one piękne, sprawia mi to ogroomną radość i wprowadza w świąteczny nastrój.

    Obserwuję i pozdrawiam :*
    http://niezaprzeczalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. zdjęcia piękne :)
    $20.83 mogłabyś kliknąć u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetny blog ;D
    Powodzenia na kursie ;) też się zapisuje ale mogę dopiero w czerwcu ;x
    Obserwuje ;D
    W wolnej chwili zapraszam do siebie: http://zzyciawzietexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. świetna notka! :D, na szczęście u mnie śnieg już stopniał ^^
    i słychać nawet śpiew ptaków :)
    biała koszulka: US$12.83
    pozdrawiam!
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  83. Świetny post!:) Jesteś przepiękna ♥
    Poklikałam - Buty 260zł
    Nigdy się nie poddawaj, masz naprawdę świetnego bloga!:)
    Pytałaś o obserwację, ja już i czekam na uczciwy rewanż!♥
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  84. super stylizacja :)
    pisałaś u mnie czy jestem zainteresowana F4F - oczywiście ja już to zrobiłam czekam na rewanż :)
    ps. zazdroszczę CI współpracy z sheinside i sama o tym marzę :)

    OdpowiedzUsuń
  85. świetne zdjęcia ! :)
    poklikałam ;
    bluzka - 12,38 $
    bluzka z kokardką - 12,67$
    buty - 65$
    Wesołych Świąt ;*
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. No niestety pogoda płata nam figle ciągle.Raz świeci słońce,a zaraz pada śnieg.Trudno wychwycić i dobrać ubiór do pogody.Super zdjęcia ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. wygladasz świetnie :d Pasuje Ci ta czapka :D

    OdpowiedzUsuń
  88. Świetne zdjęcia !!
    Obserwuje i liczę , że ty też :D
    http://natink4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Te buty są super, wyglądają na mega wygodne ale za $65? strasznie drogie! :D
    Również życzę wesołych świąt:) www.milkimary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja mam tak samo, chyba za bardzo wychwalałam wiosnę, teraz mam pogode w kratkę, deszcz, słońce grad i śnieg :((
    Cudowne zdjęcia! <3
    Również życze Wesołych i Udanych Świąt ;*
    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania :)
    MÓJ BLOG, klik

    OdpowiedzUsuń
  91. Bardzo ładnie wyglądasz, tak kontrastowo. Zupełnie jak ta pogoda, bo ileż można przeplatać śnieg ze słońcem...I to jeszcze w kwietniu!
    Pozdrawiam.
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  92. Śliczna stylizacja! Ładnie ci w tej bluzie!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  93. Ale masz piękne włosy......

    supersubi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Wesołych Świąt również Tobie.! Śliczne zdjęcia!
    Pytałaś o obs za obs . Ja już :* Czekam na rewanż :*
    http://goo-misek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. Super post, genialna stylizacja, a ta bluza jest boska.
    Masz piękne włosy.
    http://nessi-blog-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Piękna jesteś *.* A stylizacja świetna ! :)
    Wpadnij do nas :)
    T-REBELS

    OdpowiedzUsuń
  97. Pytałaś o wspólną obserwację - zacznij:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Śliczne zdjęcia, ceny ubrań to: 12.83, 12.67, 65.00
    Pytałaś o obs, ja już i czekam na ciebie ;)
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Byłoby naprawdę super gdyby pogoda była tylko żartem.. mam podobnie. Masz naprawdę świetne włosy ♥ Pyałaś o wspólną obserwację. Ja już. Liczę na rewanż. Byłoby mi naprawdę miło :) (US$65.00 buty- klikałam :) )

    http://findatime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. zdjęcia cudne, jesteś bardzo ładna <3
    może wzajemna obserwacja? odpowiedz umieszcz na moim blogu :*
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Pytałaś o wspólną obserwację - ja obserwuję. :)

    http://mrsandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. cudowne zdjęcia *.* i mam pytanie: jak robiłaś ombre?
    oraz nominowałam cię do Tagu jeśli chcesz oczywiście :)
    obserwuje :)
    https://www.cityofbooks.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Świetne zdjęcia i masz genialne włosy,też chciałabym mieć dłuższe,ale od kiedy ścięłam nie chcą rosnąć :( Obserwuje i liczę na rewanż :p http://karmeloweczytadla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Zrobiło się drugie Boże Narodzenie, haha. U mnie jest na szczęście słońce i niech tak zostanie! Ale masz przepiękne włosy <3
    cena butów to 65$, btw, są prześliczne! Wesołych Świąt :)

    http://itssandradagmara.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  105. Ładna stylizacja ;) U mnie też śnieg i z lanego poniedziałku nici.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


  106. Hej, bardzo spodobał mi się twój blog. : ) Może jesteś zainteresowana wzajemnym poleceniem? Chodzi mi to o np. wzajemne napisanie posta reklamującego mojego i twojego bloga. Jeżeli jesteś zainteresowana napisz na mój email: belisty@wp.pl :)
    Pozdrawiam i dodaję linka bloga: belisty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  107. Pytałaś u mnie o wspólną obserwacja :) Zacznij i pisz tu : :) http://life-andstylee.blogspot.com/2015/04/ulubieniec-tygodnia.html

    OdpowiedzUsuń
  108. Liczyłam na ładną pogodę, ale też się przeliczyłam :D fajna prosta stylizacja:) lubię takie czapki;)

    OdpowiedzUsuń
  109. Bardzo fajna, prosta stylizacja. Teraz takie są w modzie :)
    Pogoda, pogodą miało być słoneczko a jest śnieg z gradem :D
    http://przemekadamczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Masz niesamowity styl !
    I śliczne włosy :) Zazdroszczę :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  111. Bluza 83.32.
    Super wyglądasz, pytałaś o obs. Jasne :) ja już, teraz czekam na Ciebie!

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. Kilka minut temu w komentarzu na moim blogu wspomniałaś coś o obserwacji za obserwację. Jestem chętna i już obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  113. ten szczery usmiech !!!
    ślicznie wyglądasz, w białym ci do twarzy!
    pytałas o wspólna obs, ja już!!,

    buziaki,
    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. dziękuję za komentarz :)
    rewelacyjnie wyglądasz ;)
    + jasne, daj znać jak się dodasz, a na pewno zrobię to samo :)
    This is my life

    OdpowiedzUsuń
  115. cudowny blog ! <3
    piękne zdjęcia ;*
    cudna notka <3
    obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  116. Cudowną masz tę bluzę! Pasuje Ci taki kolor szminki :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/click-here.html
    Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad <3

    OdpowiedzUsuń
  117. Bardzo fajna stylizacja :) Ja tak samo nie czuje wiosny, pogoda jest straszna.
    PaniAlessandra blog

    OdpowiedzUsuń
  118. zaobserwuj mnie pierwsza a ja sie zrewanzuje ;)
    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Super bluza! Wygląda identycznie jak ta z limitowanej kolekcji A. Wanga dla h&m :)

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! :)
    Lensooon <--- INSTAGRAM :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Pytałaś o obserwacje, ja już i liczę na uczciwy rewanż :)

    http://paulinanowakk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Cudowny kolorek na ustach :) śliczne zdjęcia, ja też się strasznie zdziwiłam, śnieg?! Masakra, niezła zima tej wiosny :D
    Śliczna bluzeczka z kokardką- US$12.67 Butki też są bardzo ładne, jednak drogie ;p US$65.00

    http://unusualwhiterose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. bardzo ładne zdjęcia, a bluza śliczna !
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Wow ! Jesteś piękna i pisuje ci ta stylizacja . Z chęcią obserwuje . Miałam odpisać wiec jestem Zapraszam do mnie igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. również obserwuję ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Hej! Tak, niestety śnieg pada i nie zapowiada się to zbyt dobrze. Całkiem możliwe, że to jakiś żart xd Ale nie traćmy nadzieji i czekajmy na te ciepłe dni.
    Kliknęłam!
    1. $12.83
    2. $12.67
    3. $65.00
    Pozdrawiam:)
    Mój Blog - klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  126. U mnie też brzydka pogoda :c
    Poklikałam, cena bluzy $20.83
    Może obs/obs zacznij i napisz u mnie ;)
    Pozdrawiam cieplutko i mokrego dyngusa
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  127. Wow świetne zdjęcia co powiesz na wzajemną obserwację?

    amela-amela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  128. Klikłam poniewaz wiem jak bardzo jest to ważne :) + piękne zdjęcia :);)

    Zapraszam na mój pierwszy post :)

    ZAPRASZAM ! - klik!

    OdpowiedzUsuń
  129. Poklikane! Piękne zdjęcia ♥
    ceny:
    *$65.00
    *$12.67
    *$12.83
    Pozdrawiam!

    reallylovediy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  130. Poklikane! Piękne zdjęcia ♥
    ceny:
    *$65.00
    *$12.67
    *$12.83
    Pozdrawiam!

    reallylovediy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  131. w śniegu też by były super zdjęcia :)

    http://anorelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  132. Kliknęłam w obrazki :*
    Też uważam, że ta pogoda wariuje w tym roku :D No, ale cóż... :P
    Obs za obs? <3

    OdpowiedzUsuń
  133. Zgadzam się z tytułem wpisu :D
    Śliczne zdjęcia, świetna jakość <3

    OdpowiedzUsuń
  134. Zgodzę się z tytułem posta, u mnie pogoda niestety też nie za ciekawa.
    Twój blog jest świetny, na pewno tu pozostanę!♥
    Pozdrawiam i z miłą chęcią obserwuję! :))
    http://domixa28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  135. Świetny blog ! Co powiesz na wspólną obserwację ??
    Jak tak to zacznij i daj znać u mnie ;)
    http://wikaandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. Bluzka za 12.83$ jest cudowna :)
    piękne zdjęcia
    zapraszam do siebie
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  137. Obserwuje i liczę na rewanż! :)

    Zaobserwuj tego bloga: www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Megga blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://ssssaaaanderrrxxxxvv00.blogspot.com/
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  139. Zgadzam się na wymiane
    zapraszam:
    http://vix-blog12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  140. Śliczne zdjęcia! I masz rację mnie ta zima tej wiosny też nieźle zaskoczyła.
    Co do komentarza pod moim postem ja już zaobserwowałam i liczę na rewanż :)

    trocheolgowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  141. Obserwacja? Ja już! :*
    PS Genialny blog, jeden z moich ulubionych! :)

    http://mtwarog.blogspot.com/



    OdpowiedzUsuń
  142. Fajny zestaw :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. Switne zdjecia :) masz racje zima tej wiosny zaskoczyła :) http://pieknowszafie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  144. Switne zdjecia :) masz racje zima tej wiosny zaskoczyła :) http://pieknowszafie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  145. Świetny post :)

    Pytałaś o wspólna obserwację. Ja już obserwuję i liczę na rewanż w ciągu 24 godzin :)
    http://bookwormspl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  146. Miałam dać ci znać jeżeli chce na wzajemną obserwacje, więc daje, dodaje do obserwowanych o czekam na wzajemną:)
    Świetny post, świetna figura! <3

    OdpowiedzUsuń
  147. Świetne zdjęcia !
    zapraszam na mojego bloga!
    http://lovfashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  148. CUdny blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  149. Piękna ta pierwsza bluzka z Sheinside!! Też miałam takie odczucia, ale na szczęście teraz znowu pogoda się poprawiła :)

    Obserwuję. ;)
    http://ilove-my-istyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  150. Jejku, zazdroszczę włosów, są cudowne!
    http://dominikanicol.blogspot.com/ zapraszam do mnie
    obserwacja za obserwacje? :)

    buciki za 260zł
    bluzka 50.68zł
    2 bluzka 51.32zł

    OdpowiedzUsuń
  151. Śliczne zdjęcia, przecudowne masz włosy *o*

    Wspólna obserwacja? :D Daj znać u mnie! :3
    bizzmebaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  152. Naszczęście teraz pogoda jest już o wiele lepsza :D
    Świetne zdjęcia
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dopiero zaczynam przygodę z blogiem zajrzysz? :)

      BLOG-KLIK

      Usuń
  153. jaka Ty jesteś śliczna, i jaki uśmiech!

    OdpowiedzUsuń
  154. dopiero zaczynam przygodę z blogiem zajrzysz? :)

    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  155. Świetne zdjęcia :) Obserwuje :) Zapraszam do mnie http://sylwiasyla.blogspot.com/2015/04/wiosna.html :)

    OdpowiedzUsuń
  156. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  157. Wspaniałe zdjęcia!
    agness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  158. viktolandia.blogspot.com- zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  159. Świetny blog!
    Obserwuję ;)
    Zostałaś nominowana do LBA na mim blogu
    http://julia-and-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  160. Sliczne zdjęcia. Kliknęłam ( na polskie 260 zł ) :)
    seriouslyhumanity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  161. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  162. Świetny blog!
    Proponowałaś wspólną obserwacje, ja już. Teraz zapraszam do mnie ;)
    http://love-light-power.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  163. Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://just-aulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  164. 1. 12.83$
    2. 12.67$
    3. 65.00$

    Pięknie wyglądasz :3
    Pozdrawiam cieplutko :*

    pinkiehello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  165. Wow ! Piękne zdjęcia ! Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji :)
    izzyybella [Klik]

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.