niedziela, 21 grudnia 2014

#36 Przygotowania do świąt + wyniki rozdania.

Hej, jak u Was? Przygotowania do świąt ruszyły już pełną parą czy na razie odpoczywacie? Ja wczoraj od rana sprzątałam! Muszę przyznać, że jestem zadowolona bo razem z mamą wysprzątałyśmy już chyba calutki dom na święta, teraz zostaje tylko dekorowanie no i co najważniejsze ubranie choinki. Za to zabiorę się już jutro lub we wtorek. Nie lubię gdy choinka jest ubrana zbyt wcześnie, bo gdy stoi już 2 tygodnie przed świętami, nie sprawia w same święta wrażenia takiej "wyjątkowej". Ale to oczywiście tylko moja opinia. Nie wiem jak wy, ale ja już nie mogę się  doczekać wigilii! Wreszcie cała rodzina zbierze się przy jednym stole. Masa dobrego jedzenia, życzenia, prezenty, śpiewanie kolęd. Bardzo lubię okres świąt, jednak szkoda tylko, że nie ma śniegu... to dodatkowo dodałoby magicznego klimatu tym dniom. We wtorek mam zamiar jak co roku piec moje ulubione świąteczne ciasteczka, w kształcie choinek, prezentów, sanek itd. Dodatkowo ich ozdabianie sprawia mi niesamowitą frajdę! Niby tyle wolnego, jednak pracy nie brakuje. Mimo wszystko święta są jednym z moich ulubionych okresów w roku(zaraz po wakacjach:D).




A teraz przejdę do tematu, na który prawdopodobnie wiele uczestniczek konkursu  czeka, a więc:
WYNIKI MIKOŁAJKOWEGO ROZDANIA
Rozdanie zakończyło się wczoraj. Za pomocą generatora liczb wylosowałam zwyciężczynie, która już niedługo otrzyma biżuterie.


A teraz sprawdźmy, kto jest tą szczęśliwą szesnastką..

Gratuluję Karolina!
 Za chwilę wyślę do Ciebie wiadomość e-mail ze szczegółami.
Na odpowiedź czekam 3 dni, jeśli Karolina nie odezwie się losuję koleją osobę.


Jak wyglądają Wasze przygotowania świąteczne?
Choinka już ubrana? :)

41 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Karoliny :) choinkę ubieram jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! :)
    Ja choinkę ubrałam wczoraj.
    Zapraszam na nowy post:
    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację dla zwyciężczyni!<3
    Choinka już ubrana i u mnie w pokoju i w dużym:)
    http://stylishlife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejeje ! Serio wygrałam :)
    Dziękuję, jak się cieszę xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje.

    life-by-monika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Choinka ubrana.:) Świetny jest ten mikołaj! :D
    smallredcherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :)

    http://suecombinations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dzisiaj ubieram choinkę, gratulację dla Karoli. :)

    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje zwyciezczyni! ;3
    Swietne ozdoby :D

    Nowy post, zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/christmas-tag-d.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!
    Śliczne ozdoby, wesołych świąt! <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja choinke juz mam we wloszech od 8 grudnia mamy :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/sloneczna-niedziela.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje ;) Choinka ubrana od wczoraj, a wszystko inne wtorek- sroda, bo na przemeblowanie czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Choinka już ubrana teraz tylko czekać :)

    domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie wczoraj ubierałam choinkę, ale i tak nie czuję tych świąt. Za szybko mi czas leci. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zwyciężczyni :).
    Choinkę ubrałam już dobry tydzień temu, jestem z niej mega zadowolona. Może już mi się trochę znudziła, ale bez niej i tak nie wyobrażałabym sobie świąt, więc nawet taka jest okej. Wszystko już gotowe, oprócz potraw oczywiście, dlatego już kupa pracy na nami :).

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak z tymi potrawami jest masa roboty, ale za to właśnie kocham święta!

      Usuń
  16. gratulacje :)
    aa przygotowania pełną parą :) choinka ubrana, pierniki zrobione, prezenty kupione :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje święta już niemal gotowe. Choinki ubrane, okna, podłogi pomyte, wszystko idealnie. Sałatka się kroi a karp ... no jeszcze pływa :)
    Zapraszam do siebie. http://cieszymordkaa.blogspot.com/ wiem, że posty miały się ukazywać codziennie, ale byłam zbyt pochłonięta sprzątaniem i organizacją świąt. Nawaliłam, wiem, ale obiecuję poprawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdy Cię zrozumie, przed świętami jest mnóstwo pracy także spokojnie :*

      Usuń
  18. Ja choinkę ubieram w Wigilię rano albo we wtorek wieczorem ;)
    U mnie dopiero dzisiaj zaczęłyśmy ozdabiać dom.
    Niestety pogoda nie dopisuje - ciągle leje i strasznie wieje :/
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję Karolinie!
    U mnie choinka też nie jest jeszcze ubrana. Za sprzątanie też się nie zabrałam...ach...

    Jeszcze chciałabym cię zaprosić na rozdanie u mnie. Jutro ostatni dzień można się zgłaszać, a w Wigilię wyniki!

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok super, już się zgłosiłam.
      Buziaki

      Usuń
  20. u mnie pzygotowania do świąt trwają w najlepsze! jutro ubieramy choinkę ;)

    Zapraszam do mnie - HELLO-WONDERFUL

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia :)

    mymess-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam podobnego Mikołaja do Twojego :D
    Życzę Ci wielu czytelników i pomysłów na posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję , ja już ubrałam choinkę :)
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  24. Mega podoba mi się twój szablon
    Styl pisania też masz bardzo ciekawy
    Jestem na twoim blogu po raz pierwszy i ogółem jestem bardzo...zadowolona. Naprawdę widać, że robisz to co kochasz.
    Może zechcesz wymienić się obserwacją? Jeśli się zgadzasz zacznij i na końcu komentarza u mnie dopisz "obserwuję" a ja się odwdzięczę
    Mój blog - klik

    Każdy bloger otrzymuje dziś(i jutro)ode mnie życzenia, nie zależnie czy ma 30 obserwatorów czy 3000, czy jestem na jego blogu pierwszy raz, czy dziesiąty ♥
    Wspaniałych świąt Bożego Narodzenia
    spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze,
    samych szczęśliwych dni w nadchodzącym roku
    oraz szampańskiej zabawy sylwestrowej
    życzy… Asia z bloga: http://asiik-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia kochana i oczywiście wzajemnie! :))

      Usuń
  25. Ja tez nie lubię za wcześnie ubierać choinki ;) szkoda, że w tym roku nie do końca czuję magię świąt Bardzo fajny post i zdjęcia ;) pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ubieram choinkę 2 dni przed świętami zazwyczaj :) Również uwielbiam Święta to mój ulubiony okres w roku, nie za, a na równi z wakacjami :) Czasem nawet wolę Święta od wakacji. Wesołych Świąt!

    http://kitsunechanblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ubrałam choinkę dopiero w sobotę i zawsze jak byłam mała to męczyłam rodziców żeby szybciej xd

    http://free-poor-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. no to gratuluje! sliczne zdjecia z przygotowan!
    Wesołych Świąt! :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja niestety nie mam zbyt dużej choinki i jej przystrajanie nie jest wielką frajdą :c Tak w ogóle to mam identycznego mikołajka co Ty na zdjęciu :D
    http://bunbons.blogspot.com
    Może wspólna obserwacja? ^^
    *ja obserwuję*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam dwie jedną bardzo duża i drugą małą, ale obie uwielbiam dekorować!

      Usuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.