wtorek, 9 września 2014

#25 Co raz bliżej weekend!

Hej! Aż nie wierzę, że w środku tygodnia mam chwilę wolnego, ale tak dziś mam czas by zrobić sobie kakao, posiedzieć pod kocem, poczytać książkę! Wieczór idealny jak dla mnie w takie pochmurne dni. Dziś przeżyłam około 9 godzin w szkole, w tym 3 testy, także taka odskocznia jak najbardziej mi się należy. Jutro już środa, czyli połowa tygodnia szkolnego. Co raz bliżej do weekendu, o którym już po prostu marzę! Ostatnio ani trochę się nie wysypiam. Wstawanie wcześnie rano zdecydowanie nie jest dla mnie. Czy tylko ja nie mogę się do tego jeszcze przestawić po wakacjach? Z racji tego, że jestem w klasie językowej i nauka języków nie sprawia mi dużej trudności to wpadłam na ciekawy pomysł zrobienia postu na temat efektywnej nauki języków obcych. Nie mówię tu o pomysłach typu: podkreślaj ważne informacje na kolorowo itd, bo takie porady chyba każdy zna. Jeśli chcecie bym podzieliła się z Wami moimi radami to dajcie mi znać w komentarzach, a taki post z pewnością się pojawi, a może kogoś nawet zainteresuje.
PS. Dziś przychodzę do Was jeszcze z odrobiną słońca i ciepła!






Już niedługo w mojej szkole będą robione zdjęcia klasowe. 
Chcemy się jakoś zabawnie przebrać, by te zdjęcia nie były takie "sztywne". Myślę, że taka pamiątka jest o wiele ciekawsza. 
Chciałabym poznać Wasze propozycje i pomysły na przebrania do takiego właśnie zdjęcia.
A wy robicie tradycyjne zdjęcia klasowe czy przebieracie się?
Macie do mnie jakieś pytania?
Odpowiadam na wszystkie dłuższe komentarze.
 Buziaki, Kasia

86 komentarzy:

  1. Jaka świetna koszula. ;)
    My wymyśliliśmy przebieranie się za różne kultury, ja jestem japońską.

    http://lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja :)

    przebierzcie się za postacie z horroru :P

    OdpowiedzUsuń
  3. W roku szkolnym czas pędzi jak szalony, zanim się obejrzymy będą już święta :D
    Btw. fajna koszula :)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog
    na pewno jeszcze tu zajrzę
    zapraszam do mnie
    http://viki-olshevsky-diary.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ubrania,a co do posta o językach to ja już jestem zainteresowana i nie mogę się doczekać ! :)
    Pozdrawiam♥
    PS.Jeśli chcesz możesz do mnie wpaść ♥
    http://anciablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna koszula :) czekam na dalsze posty! :)
    http://ablonde-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. możesz założyć jakąś fajną unikalną koszlkę :D
    czekam na te rady ;p
    ładne zdjęcia! :D ja dzisiaj miałam również troche wolnego, po prostu nie wieżę ;oo a mam codzienie po 8 lekcji...
    by-aneta.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. My wcale zdjęć klasowych nie mamy ;) Ale to i lepiej ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna koszula.
    Ja też mam dziś trochę czasu na dłuższe posiedzenia przy laptopie, bo jutro mam wyjazd z klasą do Sopotu.
    Moja propozycja przebrania: Może uda się całą klasą poprzebierać za waszych nauczycieli. Założę się, że każdy jest w jakiś sposób charakterystyczny, że np. nosi coś po czym go rozpoznajecie. Oczywiście w sposób zabawny, aby nie urazić nauczycieli :D
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł fajny! Jednak mamy zdjęcia już w piątek :< nie wiem czy udałoby nam się to tak szybko przygotować :( jak zawsze mówią nam chwilę przed o zdjęciach...

      Usuń
  10. Świetna koszula. Ja w liceum nie miałam zdjęć kasowych, szkoda:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja XD
    Post o nauce języka mógłby być:)

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na rady :) A pomysł przebrania do zdjęc klasowych barzo mi się podoba :) ale nie mam pomysłu na takie przebranie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka piękna !
    pozdrawiam angelika-shows-her-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, super koszula! U mnie będą robione pewnie zwyczajne zdjęcia klasowe. ;)
    stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka piekna koszula! <3 Nie jestem fanką koszul,ale Twoja jest swietna! :o
    U mnie w szkole nie robimy klasowych zdjęć,więc niestety nie wiem jak mogłabym Ci coś doradzić,aczkolwiek na moje urodziny chciałabym aby moi znajomi przebrali się za postacie z różnych bajek/filmów :) co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że to fajny pomysł! Z tym, że my zdjęcia klasowe mamy już w ten piątek, więc to zdecydowanie zbyt mało czasu na zorganizowanie takich strojów :< szkoda, może w przyszłym roku się uda!

      Usuń
    2. Ja też często muszę mu podpowiadać,ale tym razem mnie zaskoszył ;o
      tylko,że musiałam mu przypomnieć o moich imieninach haha.
      Ja pamiętam,że jak kończyłam 3 klasę gimnazjum,to chłopacy poprzebierali się za dziewczyny,w sukienkach jakiś,wypchanych stanikach,hahaha. O co Ty na to? Dziewczyny za chłopaków,a chłopacy za dziewczyny by się przebrali? Czy już wpadliście na pomysł?

      Usuń
  16. ta koszula wymiata <3
    co powiesz na wspólną obserwację?
    zapraszam do mnie ! www.quartomaggio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna koszula :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałaś o obserwację- zacznij a ja się zrewanżuję
      http://soelliee.blogspot.com/

      Usuń
  18. Ja bardzo chcę, abyś zrobiła taką notkę jak nauczyć się efektywnie języków obcych. Muszę podszkolić swój angielski..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, taki post pojawi się może jeszcze w tym tygodniu, a jak nie to w przyszłym!
      Buziaki

      Usuń
  19. Jaka Ty jesteś śliczna! <3

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama się zdziwiłam,że trafił w moje gusta haha :o

    OdpowiedzUsuń
  21. Oby to słonko i ciepełko długo nas jeszcze nie opuściło! Zazdroszczę włosów :)

    http://inspirationkam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jeszcze nie miałam żadnych sprawdzianów, ale jutro mam kartkówkę z matmy.
    Chętnie poczytałabym post z poradami nauki języków obcych :3 Ja się uczę w szkole niemieckiego i nie przychodzi mi to z trudnością, ale jakieś porady się przydadzą :)
    Śliczna koszula ♥
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna koszula!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. a propos języków obcych to chciałam wakacje poświęcić na naukę rosyjskiego, bo zdałam egzamin B2 z angielskiego i zostało mi 2,5 tygodnia wakacji a ja przerobiłam 2 działy ;< więc przydadzą mi się Twoje rady;)

    http://kreatywnaplaneta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę zdawać ten egzamin w 2015, jestem ciekawa jak ci poszło, bo ja jednak trochę się stresuję!

      Usuń
  25. Jaka przepiękna koszula <3

    i czekam na rady odnośnie nauki języka. Bo zabieram się za angielski i jakoś zabrać się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog! ;)
    Obserwujemy? Jeśli tak zacznij i napisz u mnie w kom :D

    Zapraszam: http://wonderfulneed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też nadal nie mogę się przestawić na wstawanie i chyba z dnia na dzień jest jeszcze gorzej :D

    OdpowiedzUsuń
  28. pytałaś o wspólną obserwację- już obserwuję :) czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie doszła żadna obserwacja, bo już wcześniej zaobserwowałam:) nie wierzysz to sprawdź ;D
    niestety 2 razy nie da się zaobserwować więc ..? :D

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękny uśmiech! <3 i..koszula <3
    ewelina-kulasza.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładna jesteś :) koszula cudowna :) wpadnij :) http://lifeofkinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna koszula :).

    Pewnie, zawsze jestem chętna na obserwację, ja już :).
    Pozdrawiam, http://lifestylebymaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale masz piękne włosy :) Myślę, że to fajny pomysł z tą pomocą przy nauce języków, bo to naprawdę może się komuś przydać. I bardzo dobry pomysł, że nie chcecie mieć sztywnych zdjęć, w mojej opinii takie są najgorsze, bo każdy wygląda jakoś nieswojo, a jeśli się poprzebieracie za np. ulubione postaci z bajek, albo jakieś gwiazdy. Kiedyś w mojej szkole jedna klasa poprzebierała się za więźniów, robili śmieszne miny i w mojej opinii mają najlepszą pamiątkę z nas wszystkich.

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam
    DAZZLExME.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam, że to świetna pamiątka:)

      Usuń
  34. Aż mam ochotę na kakałko... :(
    dobry pomysł z tym postem, sama jestem kiepska z języków..

    http://suecombinations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak najbardziej jestem za notką w której podsuniesz kilka fajnych pomysłów na efektywne załapanie języka angielskiego ^^

    Zaczynam obserwować i zapraszam do siebie :)
    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne zdjęcia
    obserwuję i liczę na rewanż :-)
    blackandwhiteandbutterfly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Niestety u mnie zdjecia klasowe so meega sztywne naprawde, a szkoda.
    Z tym przebiraniem sie to nardzo fajny pomysl haha np. niech wszyscy przyjda w pizamach XD
    Co do zdjesc to sa sliczne i ogolnie jestes sliczna osobka; sliczna koszula.

    ollo-olla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas też był pomysł z tymi piżamami, jednak wygrało coś innego!

      Usuń
  38. obserwacja za obserwacje? Daj znać na blogu:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczna stylizacja ^^
    Świetne zdjęcia :)
    http://fashionwithuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. zakochalam sie w tej koszuli *oo*
    http://monroexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Pytałaś mnie już 2 raz o wspólną obserwację i znowu nie zaobserwowałaś? o co tu chodzi? czekam.
    quartomaggio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Hmm co do postu z nauką języków obcych chętnie by się przydała a niektórzy chc się nauczyć jakiegoś innego języka a nie wiedzą jak :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. jaka cudowna koszula :33
    przesliczne zdjecia.
    xoxo

    http://laideurx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna jesteś, staraj się tylko szerzej uśmiechać, albo uśmiechnij się tak lekko, tajemniczo, efekt będzie świetny!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/09/second-hand-treasures-wielkie-otwarcie.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Angielski zawsze sprawiał mi trudności w szkole :D Ale maturę zdałam, więc nie jest źle. Co do zdjęć to nie wiem... byleby nie sztucznie, bo tak zazwyczaj te zdjęcia wychodzą, ale my np. kiedyś jak robiliśmy sobie zdjęcie to każdy strzelił głupią minę do kogoś i zdjęcie wyszło naturalnie i bardzo ładnie :D Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my już dziś mieliśmy wydaje mi się, że efekt wyjdzie fajny!:)

      Usuń
  46. koszula boska!!!
    sama z wielkim wytęsknieniem czekałam na sobotę...ale tylko po to by móc poleniuchować:D

    zapraszam do mnie:
    http://pastelovaszarosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ślicznie wyglądasz :) piękna koszula! jeśli masz ochotę na wspólną obserwację, zacznij u mnie i daj znać w komentarzu, a ja się zrewanżuję :))

    http://zakrecona-na-wlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. fajny post :) my już obserwujemy i liczymy na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  49. ale ślicznie wyglądasz, myślę, że przebieranie się na zdjęcia klasowe to fajny pomysł ;)

    Czy mogłabyś poklikać w linki znajdujące się w moim najnowszym poście pod ubraniami z firmy sheinside? Bardzo zależy mi na tej współpracy, a żeby ją zacząć muszę mieć aż 100 kliknięć w linki do tej firmy! Czyli jedno klikniecie od Ciebie to już 1% :) Z góry dziękuję i przepraszam, jeśli uznasz tę wiadomość za spam :*
    Oczywiście odwdzięczam się tym samym, obserwacją lub dodaniem do blogrolla♥

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam. Bardzo podobają mi się takie zestawienia kolorystyczne jak na Twojej bluzeczce. Koszulka jest śliczna i doskonale harmonizuje się z Twoimi dłuuugimi włosami. Są cudowne- jak o nie dbasz? :) Bardzo podoba mi się tu u Ciebie na blogu- zupełnie w mojej estetyce :) Pozdrawiam cieplutko. Życzę powodzenia w blogowaniu. Zapraszam do mnie- może i Tobie coś się spodoba www.megly.pl
    Obs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był już u mnie na blogu post o pielęgnacji włosów, więc możesz zobaczyć jak je pielęgnuję!:)

      Usuń
  51. Świetnie wyglądasz :)
    Fajny pomysł z tymi postami o nauce języków obcych !
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładna koszula :) + Śliczne zdjęcia :*
    Pytałaś o wzajemną obserwację ,ja już ! liczę na uczciwy rewanż :)
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Jejku, jaką masz świetną koszulę!
    Wyglądasz pięknie.
    Pytałaś o obserwację, ja już i licze na uczciwy rewanż.
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. No ładnie ładnie :)
    Zgadzam się na wspólną obserwację, zaobserwuj pierwsza i napisz o tym w komentarzu, a ja się zrewanżuję :)

    OdpowiedzUsuń
  55. śliczna stylizacja :)
    ps. mogłabyś kliknąć w baner sheinside na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ładne fotki :) Zdjęcia klasowe to naprawdę świetna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajny pomysł!

    Sto lat temu :-) gdy ja chodziłam do szkoły wpadłyśmy z koleżankami na taki pomysł, że właśnie do zdjęcia klasowego przebierzemy się jakoś ciekawie. Początkowo każdy miał wymyślić coś, a potem już nie pamiętam, jak wyszło, ale mieliśmy się ubrać jak "włóczykije". My podeszłyśmy do tego ambitnie. Powyciągałyśmy jakieś stare koszule, kapelusze/kaszkiety na głowy, ktoś miał nawet kijek z węzełkiem. ;-) Niestety większość klasy ubrała się ładnie i elegancko - tyko kilka osób tak, jak miało być. Wyszła głupia sytuacja - większość elegancka, my, jak wariatki. Osoby z zewnątrz patrzyły na nas jak na rarogi, ale uznałyśmy, że co nam tam? I pozowałyśmy w pierwszym rzędzie. :-)

    Tylko później ludzie, którzy widza te zdjęcia, pytają, czemu tak biednie ubrane jesteśmy albo wprost, czemu wyglądamy jak obdartusy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiepska sytuacja, ja właśnie jestem już po zdjęciach. Co prawda ustaliłyśmy wszystko wieczór wcześniej, a i tak cała klasa się przebrała! Myślę, że zdjęcie wyjdzie fajnie! Cieszę się, że mam zgraną klasę i że wyszło coś wspólnego. Wasz pomysł był świetny, szkoda że połowa klasy go zlekceważyła bo zdjęcia z pewnością byłoby świetne!:)

      Usuń
  58. Masz super bloga! Obserwuję i liczę na to samo :D

    http://stadomustanga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Jesteś po prostu piękna! Boska koszula i świetne okulary :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. genialny post, a co do wspólnej obserwacji, ja już teraz Twoja kolej :3
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Suuper stylizacja :)
    http://karolina-kina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. U mnie też jeszcze można pocieszyć się odrobiną słońca :) A może by tak przebrania za superbohaterów albo zwierzaki to by było zabawne:)

    Ja już obserwuję, liczę na rewanżyk:)
    http://www.lady-emi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. dobry pomysł z tym przerabianiem zdjęc :) a stylizacja świetna! :)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.