wtorek, 2 września 2014

#23 Naukę czas zacząć!

Hej kochani! Zaczął się nowy rok szkolny, niestety w 2 klasie liceum już zaczynamy ostrą naukę. Tak zwane lekcje wprowadzające trwają u nas kilka minut, a potem lecimy już normalnie z materiałem. Zazdroszczę pierwszakom, że mają jeszcze te chwile luzu. W przyszłym tygodniu zaczynają się pierwsze sprawdziany, muszę przyznać, że odczuwam, że ten rok będzie naprawdę intensywny. Jeśli chodzi o mój plan to jestem średnio zadowolona, pomimo że odeszła mi większość przedmiotów to mam jeszcze więcej godzin rozszerzeń i przez to kończę mega późno! Postaram się nie zaniedbywać bloga, jednak to pewne, że posty będą pojawiały się znacznie rzadziej. W każdym razie mam nadzieję, że zostaniecie ze mną, i że będę miała jakąś grupkę stałych czytelników! Na szczęście znalazłam jeszcze czas, by zrobić dla Was kilka zdjęć, ponieważ wiem, że uwielbiacie takie posty na moim blogu.











/Bluza-Pepco/Spodnie-Pull&Bear/Buty-Nike roshe run/Zegarek-Geneva/Okulary-Sinsay/

Jak Wasz pierwszy dzień w szkole po wakacyjnej przerwie?
Jesteście zadowoleni ze swojego planu lekcji?
Macie do mnie jakieś pytania?
Odpowiadam na wszystkie dłuższe komentarze.
 Buziaki, Kasia

94 komentarze:

  1. Mój plan lekcji co najmniej trochę mnie przeraża: średnio 7-8 godzin lekcji w tygodniu, a potem jeszcze zajęcia w szkole muzycznej... Jak ja dam radę, to na razie nie mam zielonego pojęcia...
    Mam nadzieję, że nie zaniedbasz bloga, bo jest świetny! ;)
    annthisisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam po 7-8 godzin dziennie i do tego dodatkowe zajęcia po szkole, no ale cóż damy radę! :*

      Usuń
  2. Fajnie wyglądasz na tych fotkach. Życzę powodzenia w szkole. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam już zapowiedziany sprawdzian i kartkówkę, a przy okazji wszyscy w kółko mówią o maturze. Już mnie to przeraża. Ale za to plan mam bardzo fajny.
    Widziałam te bluzki w Pepco i zastanawiałam się czy by nie kupić :) Ładnie wyglądasz.
    pozdrawiam :*
    nada--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tez w kółko mówią o maturze, a piszę ją dopiero za rok!

      Usuń
  4. masz racje Twoje zdjęcia są zawsze genialne!
    oo to ja narzekam że w 3 klasie gimnazjum będzie mi ciężko..
    powodzenia w nauce! :*
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia♥ ja właśnie zaczęłam pierwszą klasę w technikum...
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz! Bardzo mi się podoba Twój outfit^^
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mój plan lekcji wygląda tak że codziennie siedze do 15, poniedziałek i piątek nawet do 16 ;/ a jestem w 3 gim ;/ ja nie odejde, lubie czytac twoje posty ! :) by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tylko środy luźne jak na razie i kończę wcześniej! a tak to również codziennie do 15.15 więc nie przejmuj się kochana! :)

      Usuń
  8. Na zdjęciach widzę, że pogoda dopisuje
    Na całe szczęście nie mam tak wielkiego problemu ze szkołą - uczęszczam do szkoły dla dorosłych, tzw weekendówki. Rozpoczęcie mam w najbliższą sobotę.
    Cóż... matematyka, fizyka, chemia - o zgrozo ;-;
    Dla mnie mogłyby istnieć tylko historia, wos, wok i języki ;)

    Pozdrawiam
    Venezia

    www.witchvenezia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj pogoda jeszcze u mnie bardzo ładna! Ja za to nie cierpię historii! Myślałam, że się jej już pozbędę, a tu zamiast normalnej historii mam historię i społeczeństwo ;<

      Usuń
  9. U mnie nie jest tak źle jeśli chodzi o plan lekcji.
    Ale za to jest bardzo zimnooooo... :/
    Pozdrawiam.
    http://roxa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już do szkoły nie chodzę, więc nie odpowiem na te pytanka, ale świetny look :)

    yennefer-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne połączenie ;) świetne roshe! ♡

    brunetteinjeans.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna bluzeczka w kwiatki. ;)
    Ja chodzę do tej samej klasy co Ty i mam rozszerzony polski, angielski i wos. Mam nadzieję, że nie będzie źle.

    Zapraszam: www.lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia :)
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zaczynam dopiero w październiku ale już mam złe wieści z uczelni. Chcą rozwiązać moją grupę a plan jest beznadziejny, nauka do 16-18 :(

    beastpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie do 15.30, więc jeszcze nie tak źle. Czemu rozwiązują Twoją grupę? Zbyt mało chętnych czy co?

      Usuń
  15. włosy! *_*
    Ja miałam dzisiaj swój pierwszy dzień szkoły i był NU-DNY.Powtarzanie tego,co mówili w tamtym roku na początku roku szkolnego,na szczęście jutro omija mnie dzień szkoły i dopiero wracam sobie w następny wtorek,dzięki czemu mam jeszcze TYDZIEŃ wakacji! :D
    a z planu lekcji,nie jestem niestety zadowolona,bo mam lekcję z połową klasy,z którymi nie rozmawiałam w tamtym roku i których nawet nie znam ;o a w drugiej grupie są moi wszyscy znajomy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie właśnie już nic nie powtarzają tylko od razu zaczynają z tematami ;x zazdroszczę, że dopiero we wtorek wracasz do szkoły! przydałby mi się również jeszcze tydzien wolnego!

      Usuń
  16. Ja mam jeszcze miesiąc wakacji :) a bluza świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjecia ;-)
    ta bluza jest swietna oraz buty :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie jest luz - w końcu 6 klasa podstawówki ;D
    Dasz sobie radę, zobaczysz ♥
    Śliczna bluzka !
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej spodobała mi sie bluza i buty . w butach sie zakochalam haha
    Ja jestem w 2 gimnazjum i tez zaczynamy nauka a nie luzami tak jak to maja mlodsi
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju, jaki masz śliczny uśmiech! :D

    Będę wdzięczna jeśli poklikasz w linki w ostatnim poście.
    http://pinkk-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna bluza :*!
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w 4 technikum to dopiero jest masę nauki.. poniewaz jeszcze egzamin zawodowy (;

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne roshe runy :D

    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. He he ja jeszcze nie mam tak dużo ,ale się obawiam.
    http://www.sohunex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie mój plan przeraża, ale pociesza mnie fakt że za 10 miesięcy kolejne wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne zdjęcia. Ja jestem teraz w pierwszej technikum i od razu też zaczęliśmy z materiałem, chociaż nam powiedzieli, że we wrześniu nie będzie żadnych sprawdzianów ani kartkówek, ale pewnie to się zmieni.

    http://andthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinni Ci nie robić, bo z tego co pamiętam ja miałam w pierwszej klasie we wrześniu tak zwany miesiąc ochronny!
      Buziaki!

      Usuń
  27. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w baner sklepu chiose i mart of china u mnie ?
    ♥ ♥ ♥ http://sawanowska.blogspot.com/ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie wyglądasz! :) i masz super buty! :)
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja na razie pierwsza gimnazjum, ale jest teraz więcej nauki o wieele niż w podstawówce.
    Śliczne zdjęcia ♥


    ~ pozdrawiam ~
    http://happilylie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam plan w miarę dobry ;) swietne zdjęcia! ^^
    alwaysandforeverjstme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz! Twoje "Nike" są boskie ♥ :))
    Nie przejmuj się, ja w tym roku kończę gimnazjum- zaś mój plan jest "katastroficzny"! :/ Dziś na przykład siedziałam w szkole dziesięć godzin, aż do 17:05. Jedynie w piątki mam mniej zajęć lekcyjnych i kończę o dość "przyzwoitej" porze :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie w piątki siedzę do późna w szkole.. tragedia :/
      Ja pamiętam, że w 2 gimnazjum, gdy zmienił się u mnie dyrektor w środy miałam lekcje do 18.05! do dziś to pamiętam, to dopiero była masakra.. ;<

      Usuń
  32. Ja nie bardzo jestem zadowolona z planu, bo mam po 7/8 h, przez co późno kończę i jeszcze mam daleki dojazd :/

    justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja w tym roku zaczęłam naukę w liceum i właśnie pierwszymi słowami jakie usłyszałam była matura -,-. Ja wszystko rozumiem, ale bez przesady ;p
    Współczuje niezadowalającego planu :/ mi akurat trafił się plan idealny. Raz w tygodniu mam 7h, dwa razy 8h i po jednym dniu 6h i 4h ;) Mega ;)

    Ps. Co sądzisz o fatalfinal pll? Oglądałaś :*
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w żaden dzień niestety nie mam 4 h :(
      Kochana jestem kilka odcinków do typu z PLL :( nie mam czasu nadrobić.
      Koleżanka powiedziała mi, że kolejny sezon będzie dopiero w czerwcu! Czy to prawda?

      Usuń
    2. Na razie jest przerwa. Ostatni odcinek jaki poleciał to 5x12.
      Pod koniec października będzie dalej emitowane odcinki :)
      Tyle się tam dzieje, że nic nie zdradzam :p Zobaczysz sama :*

      Usuń
    3. fiu to ona mnie przestraszyła, że dopiero w czerwcu! :) to dobrze, w ten weekend zamierzam nadrobić!

      Usuń
    4. To daj mi znać jak obejrzysz co sądzisz o odcinkach! ;)

      Usuń
  34. Ja już skończyłam liceum i mam jeszcze miesiąc wakacji ^^ Powodzenia w szkole i nie przejmuj się nadchodzącymi sprawdzianami :) No i oczywiście powodzenia w dalszym pisaniu bloga :)

    Kolejne DIY na moim blogu :) Tym razem album. A jaki? to dowiecie się na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/09/album-na-zdjecia-diy.html :) Serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  35. Widziałam tą bluzę w Pepco i nie zachwyciła mnie ale w Twojej stylizacji wygląda swietnie!

    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie na początku nie powaliła, ale po przymierzeniu mi się spodobała, zwłaszcza za tą cenę!
      Dziękuję! :)

      Usuń
  36. Genialne fotki :) I jaka ładna pogoda :)

    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. powodzenia i trzymam kciuki za pogodzenie szkoły i blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dasz radę Kochana! Pamiętaj liczy się jakość a nie ilość :) Pwodzonka w szkole

    OdpowiedzUsuń
  39. Ile ja bym dała żeby cofnąć się w czasie i wrócić do liceum...!! Piękne czasy!! Nie przejmuj się kochana, ja życzę Ci z całego serducha powodzenia i samych sukcesów w szkole!!

    p.s rewelacyjna bluza :-)

    www.lardyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Mega buty *o* Wg to jesteś śliczna ;* Twój blog jest u mnie w ulubionych ;)

    http://karolaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęcia, powodzenia w szkole! :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę Z GÓRY DZIĘKI FAJNY POST mój blog : http://mela-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jaka piękna bluza!! :D Czy jest ona w aktualnej ofercie Pepco? :)
    Powodzenia w nowym roku szkolnym ;) (może nie będzie tak bardzo ciężko w tej 2 klasie? Z 4 lat technikum najgorzej oceniam klasę 1. Serio, w 1 dali nam największy wycisk ;p)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinna jeszcze być! :) Ja w pierwszej klasie właśnie nie miałam ciężko, po pierwszym tygodniu 2 czuję już niezły wycisk!

      Usuń
  45. Fajny blog ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. ślicznie wyglądasz, bluza♥
    co do planu to ja mam codziennie na 8...

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ładne włosy, z natury proste? ;)

    Pozdrawiam :*
    http://byagata1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. współczuję Ci planu lekcji, ale pocieszę Cię- w trzeciej klasie będziesz miała mniej lekcji, co dla mnie jest chore bo przecież matura.. powinno być tak że pierwsza druga klasa mało zajęć a w trzeciej dużo, żeby można było się dobrze przygotować do matury. I druga klasa jest najcięższa:(
    Dasz radę wierzę w Ciebie!. Ja po skończonym liceum zapisałam się do technikum kosmetycznego w trybie weekendowym, na studia nie poszłam. Dlatego zaczynam szkołę dopiero w październiku;pp
    diealeksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy mówi, mi że 2 klasa jest najcięższa. Zaczynam to już odczuwać po pierwszym tygodniu. No ale z pewnością jakoś to przejdę. Zazdroszczę Ci jeszcze miesiąca wolnego!

      Usuń
  49. Bardzo podoba mi się Twoja bluza, nie wiedziałam że w Pepco są takie śliczne rzeczy :3
    Powodzenia w nowym roku szkolnym!

    http://moje-zakrecone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja w tym roku zaczęłam gimnazjum i jestem średnio zadowolona ze szkoły, jako budynku, nie mogę się do niego przyzwyczaić, wolałam moją podstawówkę, no ale cóż...

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne masz buty <333


    Obserwuję .Czy mogłabyś kliknąć w linki w moim nowym poście? Odwdzięczam się obserwacją i komentarzami :)
    Z góry dziękuje. :*

    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. piękna stylizacja, włosy i cała Ty!
    jasne, że zostaniemy z Tobą :* każdy teraz ma mało czasu na pisanie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. dzięki za komentarz :P
    świetnie wyglądasz, a sweterek jest boski :)
    worldincity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Tez sie bardzo ciesze, chociaz sie troche odpocznie ;) No ja przez wf we wtorki mam nawet 9l.

    OdpowiedzUsuń
  55. super zdjęcia :)
    obserwuję :)
    http://klaudiaabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. obserwuję :)
    liczę na rewanż :)
    zollablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Pięknie wyglądasz! www.fashion-white.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczny outfit:) Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zdjęcia są bardzo fajne, ja też wstaje 5.50, a 2 razy o 4.50 i od tego tygodnia już nas nie oszczędzają, zadania były normalnością od pierwszego dnia, a sprawdziany i testy teraz są wielkim haloo! :) Pytałaś o wspólną obserwację, no to ja już, czekam na Ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  60. jak już pisałaś do mnie to obs za obs? ja już obseruje :* http://0lin3k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ślicznie wyglądasz, przepiękna bluzka no i bucki ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie♥ buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo ładnie wyglądasz, super usta:) Świetne zdjęcia.
    daydreamjuice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja dopiero zaczynam liceum i z tego co widzę będzie ciężko ! Fajne fotki !
    http://stroutfitter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja mam jeszcze wakacje, bo od października dopiero studia. :)
    Co do stylizacji to buty są super.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. ciekawe czy moj plan lekcji będzie zadowalający :P czasami mam na studiach tak, że idę na rano potem wracam a potem na 2h na wieczór ;P pozdrawiam;)

    http://kreatywnaplaneta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. roshe run , najlepsze butki , świetne te zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuję i zapraszam do siebie :) Świetne zdjęcia ;)
    http://hominis-est-errae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. http://monroexd.blogspot.com/
    masz najładniejsze Nike jakie widzialam *o*

    OdpowiedzUsuń
  69. Jaka Ty jesteś piękna *.* Widać, że kochasz obiektyw :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Jesteś śliczna, masz piękne włosy i figurę!
    Powodzenia w nauce ;)


    http://hedkanadi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Jak Ty piękna ! cudownie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.