poniedziałek, 25 sierpnia 2014

#20 Q&A - dowiedz się o mnie więcej.

Hej! Pod ostatnim postem, mieliście możliwość zadawania mi pytań, na które odpowiem właśnie dziś w Q&A! Dostałam dużo pytań i nie jestem w stanie odpowiedzieć na nie wszystkie w jednym poście, więc postanowiłam wybrać 14 najciekawszych.


Czy podoba Ci się Twoje imię?
Powiem szczerze, że ja swoje imię bardzo lubię. Imię Kasia jest dosyć popularne, natomiast miałam takie szczęście, że przez lata mojej edukacji (podstawówka, gimnazjum, liceum) nie zdarzyło mi się mieć w klasie swojej imienniczki, co jest często spotykane. Przykładowo ja mam np w klasie trzy Ole, dwie Karoliny czy dwie Julie.

Skąd czerpiesz inspirację do pisania postów?
Z własnej głowy. Jak tylko wpadnie mi jakiś pomysł na post to zapisuję to w moim notesie i staram się go zrealizować w najbliższym czasie.

Co sądzisz o second-handach?
Są mi obojętne. Byłam tam kilka razy, jednak nigdy nie zdarzyło mi się tam czegoś kupić. Nie chodzi o to, że ubrania są używane, bo to mi absolutnie nie przeszkadza. Jakoś nie potrafię się tam po prostu odnaleźć, a szkoda bo wiem, że wiele, wiele osób zdobywa tam przeróżne "perełki". Może kiedyś, na tą chwilę wolę sieciówki.

 Jakie jest Twoje największe marzenie?
Moim największym marzeniem jest podróż dookoła świata! Chciałabym odwiedzić jak najwięcej państw, poznać ich kulturę, język, zobaczyć zabytki, zrobić mnóstwo zdjęć.


Czy masz rodzeństwo ?
No niestety, jestem jedynaczką.

Jakie są Twoje plany na przyszłość ?
Jak na razie to zdać maturę i dostać się na wymarzone studia. 

Ile masz wzrostu?
165 cm, mam nadzieję, że jeszcze trochę urosnę :)

Gdzie się uczysz, jaki profil? Jak wiążesz z tym przyszłość?
Uczę się w liceum ogólnokształcącym, w klasie o profilu językowym. Czyli dokładniej mam rozszerzoną geografię, język angielski i język niemiecki. Cieszę się, bo mogę dobrze nauczyć się dwóch języków obcych, a co do mojej przyszłości, planuję zdać także rozszerzoną matematykę, która otworzy mi drogę na mój wymarzony kierunek na studiach, który na razie pozostanie moją tajemnicą.

 Twoja ukochana piosenka na tę chwilę?
Pewnie nikomu się nie spodoba, bo jest w języku niemieckim, ale ja ją uwielbiam!

 Twoja ukochana część garderoby, bez której nie wyobrażasz sobie życia?
Zdecydowanie spodnie! Zwłaszcza te na gumkę, uwielbiam je! Ja ogólnie rzadko chodzę w spódnicach, przeważnie tylko w lato, ponieważ nienawidzę rajstop! Czuję się w nich niekomfortowo i zakładam je tylko wtedy gdy muszę. Także dziękuję temu, kto wymyślił spodnie <3

Skąd znajdujesz czas na bloga w roku szkolnym?
Swojego bloga założyłam na początku tych wakacji, więc nie wiem jeszcze jak to będzie podczas roku szkolnego. Na pewno posty będę ukazywały się rzadziej, ale z całą pewnością nie zrezygnuję z blogowania! 

Masz drugie imię ?
Drugiego nie mam, ale moje 3 imię z bierzmowania to Weronika.

Czy lubisz chodzić na wysokich obcasach?
Nie przepadam, wolę postawić na wygodne trampki!

Najpiękniejsze miasto, które udało Ci się odwiedzić?
Rzym! Spędziłam tam niezapomniane chwile, mam nadzieję, że uda mi się tam kiedyś wrócić.
Aż odkopałam zdjęcie, z mojego pobytu tam:
To co mam na szyi to głośnik ze słuchawką, dzięki któremu słyszałam to co mówiła przewodniczka.

Dziękuję Wam za zadane pytania ! :)
Co chcecie zobaczyć w kolejnym poście?
Buziaki, Kasia

84 komentarze:

  1. Ciekawie odpowiadasz c:
    Też bardzo podoba mi się Rzym.
    Świetne zdjęcia!

    http://moja-wersja-amy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne zdjecia ;-).
    Rzym <3
    cudazwlosow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są przesłodkie <3
    Ja niestety jeszcze nigdy nie byłam w Rzymie :/
    A i masz literówkę: "potów" "postów".

    http://foreveryoungbelieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za obserwację ;-) Juz tez obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym kiedyś odwiedzić Rzym ;)

    http://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzym :>
    Piosenka mi wpadła do gustu ;)
    Zapraszam do siebie :D :
    http://mydreamscometrueomg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie w przyszłości odwiedzić Rzym, podobno piękne miasto! :)
    Poza tym fajne odpowiedzi, pozdrawiam :*

    http://fortunatelytour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :) Dziękuję za komentarz u mnie a co do wzajemnej obserwacji to ja już, ale u mnie zepsuła się zakładka "obserwatorzy " w bloggerze więc wystarczy mi komentarz :)

    readnikiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne odpowiedzi !
    Gratulację nominacji ;)

    http://karolina-kina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne Q&A. Piosenka bardzo mi się spodobała :)

    4udrey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, aż się dziwię, że komuś również się spodobała, ponieważ ogólnie mało osób lubi język niemiecki.

      Usuń
  11. Wow, ambitna jesteś.:) Ja uwielbiam chodzić na obcasach.:) Powodzenia w prowadzeniu bloga w czasie roku szkolnego.:)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne odpowiedzi, bardzo ciekawe. Można się dużo o tobie dowiedzieć. Mam takie samo marzenie co ty, choć w moim przypadku nie jest one największe ale jest :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, mile widziane wszelkie komentarze i obserwacje. Odwdzięczę się w miarę możliwości! :) http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam Weronika :)
    ps. mogłabyś kliknąć w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne odpowiedzi :) Ja też nie mam nic przeciwko second-handom, ale nigdy nie mogę znaleźć niczego nawet w sieciówkach, co dopiero tam.

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzym to cudowne miejsce- sama wprawdzie nie byłam, ale widziałam na zdjęciach! ;D
    Świetnie wyszedł Ci ten post :))

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez mam 165cm i chcialabym tak z 3 urosnać, ale wiecej nie, dziewczyny wysokie wedlug mnie ladnie nie wyglądają ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe odpowiedzi ;) Śliczne zdjęcie z Rzymu , pozdrawiam http://blogzuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne foteczki :-) buziaki :-))

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. jak dawno mnie tu nie było u Ciebie ! ;*
    zdjęcie z globusem <333

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też w sh bywałam ale nic nie kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny post :) Można się o Tobie coś dowiedzieć :)

    domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny post! POzytywna osóbka z CIebie :)

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post:D ciekawe odpowiedzi xd
    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne zdjęcia! Ja np. dziś byłam w sh i znalazłam całkiem fajną bluzeczkę w kwiatki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. boska piosenka :)
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę to samo co Ty na temat second-hand'ów. Nie wiem jak inne dziewczyny to robią,że potrafią czasami w takich sklepach znaleźć na prawdę wspaniałe i zadbane ubrania,bo mi niestety NIGDY si to nie udało :(

    Co do propozycji do nowego posta,to proponuje Ci opisanie bądź dodanie zdjęcia z najlepszych wspomnień z tych wakacji ;)
    I przy okazji chciałabym zaprosić Cię na mojego bloga,którego nie dawno zaczęłam prowadzić ;)
    Może coś Ci się na nim spodoba i zaczniesz czasami na niego wpadać,co sprawiłoby mi wielką przyjemność ;)
    addrianeczka.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi niestety również nigdy :( Jasne, z chęcią do Ciebie zajrzę

      Usuń
    2. Dlatego ja po jakimś czasie w ogóle przestałam chodzić po takich sklepach,bo szczęścia do znalezienia czegoś ciekawego nigdy nie miałam haha ;)

      A wesele było piękne! Jak z bajki,mam nadzieję,że moje kiedyś będzie tak wyglądało :-)
      Widzę,że też byłaś w pięknym mieście. Nigdy nie byłam w Rzymie niestety,ale mam nadzieję,że kiedyś je odwiedzę. Bo moim marzeniem tak samo jak i Twoim jest odwiedzenie jak najwięcej państw,wysp itp :) Trzymam kciuki by te marzenie kiedyś Tobie się spełniło! ;*

      Dziękuję,za odwiedziny ;)
      addrianeczka.blogspot.co.uk

      Usuń
    3. Takie wesela kochana to ja mogę tylko na filmach oglądać, nawet nie wiesz jak bardzo Ci zazdroszczę. Po samych zdjęciach widać, że było cudownie
      Liczę, że uda Ci się odwiedzić Rzym, naprawdę warto, ja byłam tam niestety tylko jeden dzień, czego bardzo żałuję, bo nie zdążyłam wszystkiego dobrze zwiedzić :(

      Usuń
    4. Aj było świetnie,niestety nie mam dużo moich zdjęć na tle oceanu,albo innych widoków z Cuby..bo jak zapytałam się mojego chłopaka czy porobi mi zdjęcia to oznajmił mi ' następnym razem jak będziemy gdzieś jechać,to wynajmij sobie prywatnego fotografa...'

      Jak to byłaś tylko jeden dzień? są takie wycieczki?

      + dziekuję za obserwacje,oczywiście ja tez zacznę Cię obserwować i czekam na nową notkę! ;*

      addrianeczka.blogspot.co.uk

      Usuń
  27. Udzieliłaś ciekawych odpowiedzi, ja też lubię swoje imię ale mam siostrę :)
    Ładne zdjęcie :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie lubię swojego imienia :/ Ale za to mam na imię Weronika, czyli twoje 3 imię :D
    Super post, uwielbiam Q&A ♥
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mamy coś wspólnego. Też chciałabym odbyć taką podróż dookoła świata, jestem jedynaczką uwielbiam spodnie i buty z płaską podeszwą^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam taki sam problem z second hand'ami. Nawet dziś tam była i nic jak zwykle nie znalazłam. Świetny post jak zawsze :-) Czekam na kolejne :-) http://mystylemychoice28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny taki post :D bardzo fajne odpowiedzi :) moje imie nie jest popularne, i też nie mam swoich imienniczek ;p bardzo fajne marzenie! :)
    by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny post :) obserwuje i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny post.Może zrobiłabyś jakąś stylizacje? :)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, pojawi się w następnym poście! :)

      Usuń
  34. Jejku, zazdroszczę wyjazdu do Rzymu.
    Kocham podróże.
    Rzym na pewno jest piękny.

    Buziaki,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ooooo na wycieczkę do Wenecji chętnie bym pojechała! Nigdy też niestety tam niestety nie byłam,ale już po zdjęciach Wenecji mogę stwierdzić,że moim zdaniem jest to bardzo romantyczne miasto,a najlepiej wieczorami. Kurczę dobrze,że tyle lat przede mną mam nadzieję,że kiedyś odwiedzę te miasto :)
    Tak żałuję właśnie,że zdjęć mi On tam żadnych nie porobił,bo chociaż miałabym co wstawiać,bo takie widoki jak tam były,to w żadnym kraju takich nie ma ;( no co my mamy z tymi chłopami haha :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też jestem jedynaczką ;)
    Dlaczego chcesz urosnąć jeszcze?

    http://bsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć 170 cm, uważam, że to idealny wzrost dla kobiety.

      Usuń
  37. Podróż dookoła świata ! Kto o tym nie marzy ? *.*
    Podziwiam w związku z nauką języków, mi jakoś one wgl nie leżą :(

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)
    katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ja też jestem jedynaczką :)
    jasne ja juz zaobserwowałam czekam na Ciebie :)
    holdmenoow.blogspot.com
    zapraszam do polubienia mojego fanpage'a : https://www.facebook.com/pages/Holdmenoow/737983222914263?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  39. Też wolę wygodne buty niż obcasy ♥
    Obserwuję :) mogę liczyć na rewanż?
    http://coldpanter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem z Hana Blog obserwuje czekam na Odwdzieczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. pisałaś coś o wzajemnym obserwowaniu, ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Też jestem jedynaczką i też nad tym ubolewam :(
    Baardzo fajny ten Twój blog :)
    Pozdrawiam i oczywiście obserwuję, z niecierpliwością czekając na nowe notki :*
    kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Podróż dookoła świata to jest to!
    możemy obserwować ;) www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Na kilka pytań odpowiedziałabym podobnie ;) Ja jako Aneta, zawsze byłam jedna w klasie ;) Ale zamieniłabym się z Tobą, mam rodzeństwo i czasami mam dosyć ich lub moich z nimi kłótni ;)

    http://kreatywnaplaneta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej, pytałaś się o wspólną obserwację. Ja już i liczę na uczciwy rewanż :)
    hi-im-maya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny post:) Wspaniałe są takie pytania!:D Bardzo ładne zdjęcia;)
    Ps. Mam tyle samo wzrostu:D
    zapraszam:)
    http://my-life-my-dreams-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję ci zdobycia crop topu i torby w moim urodzinowym rozdaniu!
    Więcej informacji przesłałam ci mailowo, a o wygranej możesz przeczytać w najnowszej notce na moim blogu :)
    SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  48. Dobry pomysł na posta ; )_
    Genialny blog ;*
    Podoba mi się Tu ;*
    Czekam na więcej ; *
    Zapraszam do Siebie miła będzie również obserwacja ; *
    http://enoughsimplytobelieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Strasznie chciałabym zwiedzić Rzym! :)

    Pytałaś się o wspólną obserwację. Ja już, teraz Twoja kolej. :)
    http://juleqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  50. moja siostra też ma na imię Kasia :D

    u mnie na blogu giveaway, w którym można wygrać profesjonalny design bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. bardzo fajny post ;) jesteś śliczna :) pytałaś o wspólną obserwację, ja już ;) www.dark-drawer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajny post :)
    Też marze o wycieczce dookoła świata :)
    Ja również obserwuje <3
    http://eskana1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. za ładna jesteś !

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. super odpowiedzi ;)

    obserwuje i proszę o rewanż bo bardzo mi na tym zależy c;
    http://beautifulislifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. świetne pytania i odpowiedzi! ;))
    Też nie mam szczęścia w wyszukiwaniu fajnych ubrań w second handach ;))
    I chciałabym odbyć podróż dookoła świata *.*
    Już w przyszłym tygodniu również będę na profilu językowym, choć trochę się boję rozszerzonego niemieckiego, bo jestem w nim średnia :p
    trochę podobieństw się uzbierało :)
    pozdrawiam :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bałam, ale nie jest tak strasznie. W tym roku będę miała aż 6 godzin w tygodniu!

      Usuń
  56. Fajne zdjęcia i ciekawe odpowiedzi.
    Mamy takie samo marzenie :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  57. W kilku kwestiach mam to samo zdanie :)
    Lubię sieciówki, second-handy mnie nie przekonują ;)
    Co do planów na przyszłość- koniecznie studia ;)
    Obserwujemy?
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. O, nawet odpowiedź na moje pytania się pojawiła :) Super! Życzę powodzenia na maturze i w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Może jakieś diy?

    co powiesz na wspólną obserwacje ?Ja już obsewuje i licze na rewanż:)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  60. Masz świetny styl prowadzenia bloga:)
    Wspólna obserwacja? Ja już i licze na rewanż.(dopiero zaczynam)
    okalips0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne odpowiedzi, no i zdjęcia <3 Jesteś śliczna *-*

    Zapraszam do mnie ;) Pozdrawiam :D
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Skoro chcesz urosnąć to zamieńmy się wzrostem, bo ja swojego nie cierpię! :c
    Fajny taki pomysł z tym głośnikiem od przewodnika!
    Pozdrawiam :*
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne masz plany na przyszłość ^^ Ja zdawałam rozszerzoną gegrę na maturze :)


    http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Lubię tego typu posty , fajne zdjęcia :)) .
    Pytałaś się o wspólną obserwację - już cię obserwuję :))

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Ciekawy blog :) bede zagladac :)
    zapraszam rowniez : http://pieturam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Też uważam, że Rzym jest cudowny! Miasto ma klimat, który zdecydowanie zachęca do powrotu tam, choć wolałabym, żeby jednak ludzi było mniej przy fontannie di Trevi haha!

    Zapraszam ♥ http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja byłam w Wenecji i bardzo chciałam pojechać do Rzymu, ale czasu nie starczyło :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.