czwartek, 7 sierpnia 2014

#13 Warsaw part 2

Hej kochani, tak jak Wam obiecałam dodaję dziś drugą część zdjęć z mojego pobytu w stolicy. Po zwiedzeniu zoo i zjedzeniu obiadu wybraliśmy się na spacer po Warszawie, poszliśmy pod stadion, na stare miasto, ciągle chodziliśmy i robiliśmy oczywiście dużo zdjęć! Obowiązkowo również wybraliśmy się do Starbucksa, naprawdę uwielbiam to miejsce i smak kawy stamtąd. Niestety w moim mieście nie ma nawet jednego Starbucksa, więc korzystam gdzie tylko mogę. Tym razem postawiliśmy akurat na moje ulubione karmelowe frappuccino! A jaki jest Wasz ulubieniec? :)



















Pobyt w Warszawie uważam za bardzo udany!
/Spodenki-Sinsay/Koszulka-New Yorker/Okulary-Sinsay/Zegarek/Geneva/Naszyjnik-H&M/Plecak-Grana/

BORN PRETTY STORE


Kochani nawiązałam współpracę ze sklepem internetowym Born Pretty Store. Spodobał mi się ich asortyment, mają świetną biżuterię, z którą mogę zrobić dla Was wiele stylizacji. Udało mi się również uzyskać 10% zniżki dla wszystkich moich czytelników. Myślę, że naprawdę warto przejrzeć ich artykuły, z pewnością każdy znajdzie dla siebie coś fajnego, a z 10% rabatem wyjdzie to naprawdę tanio!
Kod dla Was to: YNAT10

Jak mijają Wam wakacje?  Jaki post chcielibyście zobaczyć?
Odpowiadam na wszystkie dłuższe komentarze.

124 komentarze:

  1. Aż mam ochotę wybrać się na wyprawę do stolicy :) Zazdroszczę :))
    Pozdrawiam ciepło ! :)


    scenariuszmarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :)
    Ja również najbardziej lubię karmelowe frappuccino.

    Obserwuję :)
    http://black-rose-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie spędzony czas :D
    ładne zdjęcia :)
    by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super zwiedzić naszą stolicę :)
    Nie ma to jak rozkoszować się zimnym karmelowym frappuccino w taki upał ! :) . Ja jeszcze nie miałam okazji spróbować tego Twego ulubieńca :) Mi wystarczy zwykłe cappuccino,ale to też muszę koniecznie spróbować.
    Cudowne zdjęcia i ty ! Cudownie wszystko dopasowałaś , a te air max'y są boskie !
    Muszę koniecznie zajrzeć na ten sklep Born Pretty Store ..
    Mi wakacje mijają strasznie nudno-ale ty się nie nudzisz i prawidłowo :) .
    Ale się rozpisałam , pozdrawiam :)
    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj musisz kochana spróbować koniecznie, na pewno Ci zasmakuje. Dziękuję Ci.
      Mam nadzieję, że Twoje wakacje jeszcze się rozkręcą, w końcu masz jeszcze miesiąc.
      Buziaki :*

      Usuń
  5. Ooo, super ! Prześlicznie wyglądasz, masz cudne, długie włosy ♥ I ten Starbucks ^^
    Pozdrawiam :)
    Raspberry Avenue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Najlepsze jest to, że nawet ich nie zapuszczam, bardzo szybko mi rosną same :)
      Buziaki

      Usuń
  6. Byłam w stolicy tylko raz ale mam dużo pozytywnych wspomnień :)
    Świetne zdjecia! Stylizacja bardzo przypadła mi do gustu, uwielbiam takie proste rozwiązania.
    Śliczna bluzka ♥
    Pozdrawiam :*
    queen-of-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jak na zwiedzanie to właśnie takie ubrania są idealne!
      Dziękuję ! :*

      Usuń
  7. ja niestety nie byłam w stolicy ale za to niejednokrotnie odwiedzałam sieć starbuksa:)
    maja faktycznie pyszne kawy:)
    moja ulubiona to latte:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja i wprost idealna do chodzenia po mieście i zwiedzania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, uwielbiam Warszawę !!:) <3
    www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. slicznie wygladasz :)
    http://eveline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chciałabym zwiedzić stolicę :/ mam nadzieję, że kiedyś mi się uda ;)


    Obserwuję, zapraszam na mój nowy post na NOWYM blog ;3
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja rok temu byłam na wycieczce w Warszawie :) Warto było pojechać i chciałabym jeszcze :)
    Na moim blogu pytałaś o wspólną obserwację. Ja nie wymieniam się obserwacjami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam teraz zamiar odwiedzać Warszawę regularnie :) Mam nadzieję, że uda Ci się jeszcze pojechać.

      Usuń
  13. Swietne zdjecia! Mi wakacje dopiero sie rozkręcają ;) Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki pod zdjęciami. Co powiesz na wspólna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  14. Starbucks obowiązkowo ! ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo milo wspominam warszawe:)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/vicolo-duchessa-borgia.html

    OdpowiedzUsuń
  16. zawsze chciałam jechać do warszawy, jakoś do tej pory się nie wybrałam :( cóż zazdroszczę. świetny post!

    dopiero zaczynam, zajrzysz?
    może obserwacja za obserwację?
    http://lusiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że niedługo Ci się uda ;)

      Usuń
  17. Oj, dawno już w Warszawie nie byłam :D
    Super zdjęcia, pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post, pisz takich więcej bo naprawde ci wychodzą! może w następnym poście opiszesz swój idealny dzień?

    Mam prośbę, poklikasz w linki w tym poście? -> Mój post - klik
    (wzamian Cie polece w następnym poscie i się zrewanżuję)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę nad tym pomysłem z idealnym dniem! :)

      Usuń
  19. W Warszawie byłam może ze 4 razy e życiu, wstyd;:-P
    Chętnie zaobserwuje Twój blog :) pozdrawiam http://jjustyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden wstyd :) Jeszcze nadrobisz! :)

      Usuń
  20. Juz dawno w Warszawie nie bylam :-\
    Zdjecia wyszly swietne;-)
    www.cudazwlosow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne zdjęcia, ja nigdy nie byłam w Warszawie. :/
    Co do wakacji to mijają mi bardzo miło, a w następnym poście może zrobisz jakieś diy? :)
    http://blog-by-rid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, może uda mi się coś fajnego wymyślić ;)

      Usuń
  22. śliczne zdjęcia//ja byłam ostanio w Warszawie ;)
    ______________________________________________
    ✿BLOG- klik✿
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia ;) Ja mam nadzieję, że również będę mieć okazję odwiedzić naszą stolicę.
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    http://truskawkowamini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nawet nie wiesz, jak czekałam na ten post!
    Tak się cieszę :D
    Zdjęcia są przepiękne, widać, że się dobrze bawiłaś.
    Ja mieszkam dość daleko od Warszawy, więc niestety nie mogę sobie pozwolić na takie wypady :( Szczerze, to byłam w naszej pięknej stolicy tylko jeden raz.
    Jeszcze nigdy nie piłam żadnego napoju ze Starbucksa. Bardzo chciałabym spróbować :)
    Moje wakacje mijają normalnie. Ale i tak nie mogę nie nudzić, po prostu się nie da!
    Gratuluję Ci współpracy, czekam na wiele pięknych stylizacji z udziałem biżuterii :D
    Świetnie Ci w tych okularach!
    Miłych wakacji!
    Pozdrawiam :*

    http://foreveryoungbelieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mieszkam co prawda 100 km od Warszawy, a i tak bywam tam bardzo rzadko. Musisz koniecznie spróbować, polecam Ci to frappuccino jestem pewna, że ci zasmakuje! :* Dziękuję bardzo kochana!
      Buziaki

      Usuń
    2. Ja mieszkam prawie 200 km do Warszawy. Trochę daleko :/
      Dziękuje, na pewno spróbuję :)
      :*

      Usuń
  25. Starbucks <3 Super buty :)
    Obs za Obs ? :) http://kobietazmarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudownie wyglądasz spodenki cudowne !!! <3
    a już obserwuję teraz ty ;)
    Pozdrawiam cieplutko <3
    www.claudynix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia. U mnie najbliższy Starbucks jest w Gdyni.

    http://kada-kadaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie chyba właśnie w Warszawie :)

      Usuń
  28. Uwielbiam Warszawę, świetne zdjęcia *-*
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku jakiego smaka na Starbucksa mi zrobiłaś ^^

    I właśnie o tym chcę Wam dziś napisać. Czwarty dzień wyzwania do lepszego bloga - opis ulubionego filmu/książki/płyty. Miałam ciężki dylemat, bo postanowiłam wybrać tylko jedną rzecz. Padło na film, ale nie obeszło się kilku komplikacji. http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/08/5-dniowe-wyzwanie-dzien-czwarty.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham warszawę ale niestety dzielą mnie od niej prawie 400 kilometrów ,super blog :)
    Obserwuje :) Wpadnij na mojego bloga http://niezapominajk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 400 km to dużo, mnie na szczęście tylko 100 :)

      Usuń
  31. SUper zdjęcia! JA wybieram się do Wawy w przyszłym miesiącu

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia, u mnie też nie ma Starbucksa i najbliższy jest w Krakowie :(
    Obserwuję zapraszam na mojego bloga :)
    http://byolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczne zdjęcia :)
    Własnie zdałam sobie sprawę, że nie byłam jeszcze w stolicy :')
    Gratuluję współpracy.

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się ja odwiedzić, naprawdę warto!
      Dziękuję!

      Usuń
  34. Rewelacyjnie wyglądasz !
    korzystaj z wakacji, Kochana ! :)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)
    katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!
      Korzystam, korzystam! :)

      Usuń
  35. Super, że fajnie spędzasz wakacje :), ja będę miała okazję zwiedzić stolicę w październiku i także nie mogę się już tego doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że uda mi się niedługo pojechać jeszcze raz! :)

      Usuń
  36. Hej, zaproponowałaś mi wspólną obserwację. Podoba mi się Twój blog, więc się zgadzam, obserwuję i czekam na Ciebie! :)

    zapraszam na nowy post --> chocolate0monster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowne zdjecia, świetny blog. Jak zrobiłaś to, że jak najeżdza się kursorem na myszkę to zdjęcie się podświetla?
    Obserwacja? Ja już obserwuję! Odpisz u mnie ! :) http://natala-naatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam na to jakiś czas temu instrukcję na jakimś blogu, musisz poszukać, bo już nie pamiętam gdzie to było :(

      Usuń
  39. Co robisz,że masz takie białe ząbki? *o*
    STARBUCKS ♥♥

    Zapraszam do mnie:
    http://flowing-through-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że przyczyniło się do tego noszenia aparatu na zęby przez 3 lata :)

      Usuń
  40. świetne zdjęcia! :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia, ja już obserwuje teraz ty :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęcia! :))
    stylizations-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super stylizacja! :) ja w starbucks uwielbiam owocowe shaki :) ale karmelowe frappucino mmmm też :)

    http://beastpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zdjęcia ;) Pytałaś o obserwację ;) Ja już ;)

    http://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Super zdjęcia:) ja kocham Starsbucksa<3
    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne spodenki ;**
    Obserwuję
    zajrzysz i zaobserwujesz, jak się spodoba?
    www.livewithsmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluje nawiązania współpracy :) U mnie trwa konkurs zapraszam ;)
    mint-strawberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam udział jak tylko zobaczyłam post :)

      Usuń
  48. Bardzo ładne zdjęcia i genialna stylizacja ;)

    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Super blog , mega stylizacja i bardzo fajnie się czyta twoje posty :)
    Dopiero co zaczynam , wiec jak masz ochotę to zajrzyj na mojego bloga i powiedz co sądzisz :) http://jusi-inspirations.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  50. Zainteresował Mnie Twój blog.Co do posta super;).

    OdpowiedzUsuń
  51. Ładne zdjęcia :) Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  52. piękne zdjęcia bardzo interesujący blog
    Zapraszam do mnie już obserwuję
    http://anciablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Super blog i zdjęcia!
    Obserwuję i liczę na rewanż☺
    http://renataa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Nigdy nie miałam okazji być w stolicy, ale mam nadzieje że niedługo się wybiorę! Kocham starbucksa i bywam w nim dość często. Zdjęcia są super, stylizacja też. Najbardziej chyba buty!

    __________
    http://l0ttie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Także byłam kiedyś w stolicy :) Piękne zdjęcia i stylizacja. Na pewno czułaś się komfortowo. Buty megaaa!<3

    Pozdrawiam i prosiłas o wzajemną obserwację, ja już! :*
    Rudaa,OFF
    ourfunfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czułam się rewelacyjnie, jak dla mnie idealny strój na zwiedzanie :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  56. Świetna zdjęcia , obserwuje :) Zapraszam do mnie i pozdrawiam . ---> http://blogzuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Byłam raz w Warszawie.Jest strasznie dużym miastem,ale również bardzo pięknym *U*
    Pozdrawiam.
    http://aalwaysbeyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. świetna stylizacja, a maxy w ogóle poezja! chętnie poczytałabym o tym, jak wypromowałaś swojego bloga :)
    http://sterka.blogspot.com/2014/08/hat-why-not.html - zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oki, pomyślę o takim poście :)
      Buziaki

      Usuń
  59. Super post ;3 Świetna stylizacja !
    Nie byłam w Warszawie, jedynie w Krakowie, a tak to mieszkam na pomorzu . Ale chciałabym kiedyś pojechać <3

    Obserwuję i liczę na to samo <3
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się pojechać :*
      Buziaki

      Usuń
  60. Byłaś bardzo ładnie ubrana. Akurat na wycieczki.A co do Starsbooka niestety u mnie tez w mieście nie ma tej kawiarni... I gdy jestem w innym mieście to nigdy mi nie po drodze. Ale zastępują mi tą kawiarnie te buteleczki z kawą ze Starsbooka które możemy kupić w supermarketach. Nie widziałam ich w Polsce ale wiem ,że w Holandii są. Więc co 3 miesiące mogę chociaż tym się nacieszyć.
    Serdecznie zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Warszawa jest cudowna ♥♥♥

    joanne-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Dear, randomly found your blog and I’d like to say that you have amazing design, beautiful photos and interesting posts! I’m also impressed by your style! Everything is magnificent!

    will be happy to see you in my blog)
    http://maryaniskina.livejournal.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudowny blog notki i ty jesteś śliczna <3 :3 Obserwuje mam nadzieję że będzie rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwne, nic nowego mi nie doszło. Zwykły spam :)

      Usuń
    2. O moja wina przepraszam teraz obserwuje :)

      Usuń
  64. Super zdjęcia! :) Stolica jest piękna z chęcią bym tam jeszcze nie raz pojechała :)
    Obserwuje liczę na to samo http://julsono.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. śliczne zdjęcia!
    może w następnym poście opiszesz swój idealny dzień?
    Mam prośbę, poklikasz w linki w tym poście? -> Post - klik (wzamian Cie polece w następnym poscie i się zrewanżuję)

    OdpowiedzUsuń
  66. zaobserwuje na pewno ,jesteś piękna i masz super bloga! pozdrawiam http://mercyylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Szkoda, że nie mieszkam w większym mieście.. Bo tutaj, gdzie jestem, nie ma restauracji Starbucks :(
    Śliczna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Karmelowe Frappuccino <3 Świetne zdjęcia. Ja też niestety muszę jeździć do Warszawy na kawę do Starbucksa.


    Pytałaś u mnie o wzajemną obserwację, ja obserwuję. Pozdrawiam,
    moolastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Mi wakacje mijają bardzo dobrze:)) Ale widzę, że Tobie również :))
    Może post odnośnie podróżowania? :))
    http://pastelowesny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja jeszcze nie byłam w tym Starbucksie? Fajnie tu u Ciebie ;) Obserwuję i wolnej chwili zapraszam do siebie :

    zymna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Kurcze wszyscy chodzą do Starbucksów a ja nawet nigdy tego nie spróbowałam bo nie mam gdzie :[ Ładna jesteś i fajne zdjęcia! Zazdroszczę wypadu co Warszawy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz, uwielbiam Warszawę, mam z nią mnóstwo miłych wspomnień, ale nie mogłabym tam mieszkać na stałe ;) Niestety za Starbucksem nie przepadam, niezbyt lubię ich kawę wolę coffe heaven bądź po prostu zwykłe małe kawiarenki ;)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego dnia :)

    jootkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym bardzo chciała tam zamieszkać na stałe, mam nadzieję, że już za 2 lata mi się uda! Coffe heaven również lubię :)
      Buziaki

      Usuń
  73. Jejku,jakaś ty śliczna <33 Nie byłam jeszcze w Warszawie,ale mam w planach się tam wybrać.Chciałabym spróbować tego Starbucka,bo słyszałam,że są bardzo dobre.
    Zaobserwowałam,liczę na rewanż :) http://kinguniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wybrać się koniecznie, to miasto jest cudowne!
      Dziękuję, ja również obserwuję :)

      Usuń
  74. niestety nie byłam jeszcze w Warszawie , ale te zdjęcia motywują mnie by tam jechać :)

    Zapraszam : www.suena18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratuluje !
    Świetne zdjecia :)
    Dzięki za komentarz pod nowym postem :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Też ostatnio byłam w Warszawie! :D
    Jak zwykle zazdroszczę Ci urody i tych przepięknych zdjęć.. ;>
    Też bardzo lubię karmelowe frappuccino.

    xx, http://stay-really.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo fajny post i ogl ciekawy blog ;)) zapraszam do siebie -> http://brunetteinjeans.blogspot.com

    Co powiesz na wspólną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja mieszkam w Warszawie :) Przez te zdjęcia chce mi się aż iść do Starbucks'a.

    www.panna-anqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Wypilabym taka kawe :) Zdjecia swietne :) U nas wakacje szybko leca :) Teraz Mati jest na slubie w Katowicach a potem ja jade do Warszawy i Bielska-Bialej :D

    http://bonapetit2xm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. A ja do stolicy mam 30 km!:)
    Śliczny uśmiech! :)
    +Obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetne zdjęcia! Aż mam ochotę na kawę xD

    OdpowiedzUsuń
  82. Fajnie :) Ja co prawda wolę cafe club, a tam kawę z dodatkiem zielonej herbaty, ale prawdopodobnie w starbucks też taką mają ;)
    U mnie:
    DIY torba na zakupy z nadrukiem

    OdpowiedzUsuń
  83. Zazdroszczę ci pobytu w stolicy, strasznie chciałabym tam pojechać. Włosy i uśmiech to ty masz zabójczo piękne! :**
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Oczywiscie potem dodam do obserwowanych. Swietny blog. Zazdroszcze Ci wypadu do Wawy. Bardzo bym tam chciala pojechac ;)

    OdpowiedzUsuń

Weryfikacja obrazkowa wyłączona!
Jeśli podoba Ci się mój blog i chcesz być na bieżąco z tym co piszę to zaobserwuj ♥
Spam i obraźliwe komentarze będą usuwane.